Citat:
Ursprungligen postat av
ingrossw
Jag förstår mig inte på er i tråden, ni verkar hata personen i fråga men ändå sitter ni på nålar och följer exakt allt han gör och säger, sitter och laddar upp bilder från hans bröllop och har anmärkningar på exakt ALLT,och hejar på varandra, är ju sjukt patetisk och ganska komiskt.
På något vänster så måste ni vara avundsjuka och vill inte se att personen har någon lycka i livet, men varför? Hur kan ni känna så pass mycket hat mot en person ni aldrig träffat? Varför lägger ni ner så mycket tid på en människa ni aldrig träffat och verkar hata? Är det inte bättre att bara ignorera personen i fråga?
Jag följer ingen av dessa och har inga synpunkter på varken chrippa eller hans bröder, men läst lite i tråden och folk verkar ju helt galna haha, komiskt minst sagt.
Förstår inte varför alla tror någon överhuvudtaget skulle va avundsjuk på Chrippa?
(Ja så klart Chrippa älskarna är ju det)
Vi som ser verkligheten är inte ett dugg avundsjuka på det han håller på det.
Man vill se hur denna "show" ska sluta.
Allt han gör är, enligt honom själv, bäst ballast coolast osv.
Det alla andra gör är fas kategoriserat och alla är fattiga pissråttor.
Fast han själv begår brott efter brott.
I princip är det vi skattebetalare som har finansierat hans bröllop och leverne just nu.
Då han inte betalat in den skatt han skulle gjort och sen lever på dom tjänster som samhället tillgodoser en skattebetalare.
18 anmälningar nedlagda, minst 12 väntar på åtal.
Inte direkt nått att skryta om, men det gör Chrippa.
Är man oskyldig så får man inte ens en anmälning på sig. Man får inte eko efter sig. Man får inte kronofogden efter sig.