2025-07-27, 20:25
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Vad skulle ett litet barn ha att göra på en bröllopsfest med alkohol?
Hade väl varit enormt oansvarigt av dom ifall dottern skulle varit med?
Tvärtom moget beslut av Chrippa att låta dottern vara hos sin mamma på den stora dagen.

Nu tar vi det lite lugnt.... C har aldrig tagit ett moget beslut i hela sitt liv.
Citera
2025-07-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingrossw
Jag förstår mig inte på er i tråden, ni verkar hata personen i fråga men ändå sitter ni på nålar och följer exakt allt han gör och säger, sitter och laddar upp bilder från hans bröllop och har anmärkningar på exakt ALLT,och hejar på varandra, är ju sjukt patetisk och ganska komiskt.

På något vänster så måste ni vara avundsjuka och vill inte se att personen har någon lycka i livet, men varför? Hur kan ni känna så pass mycket hat mot en person ni aldrig träffat? Varför lägger ni ner så mycket tid på en människa ni aldrig träffat och verkar hata? Är det inte bättre att bara ignorera personen i fråga?

Jag följer ingen av dessa och har inga synpunkter på varken chrippa eller hans bröder, men läst lite i tråden och folk verkar ju helt galna haha, komiskt minst sagt.

Förstår inte varför alla tror någon överhuvudtaget skulle va avundsjuk på Chrippa?
(Ja så klart Chrippa älskarna är ju det)

Vi som ser verkligheten är inte ett dugg avundsjuka på det han håller på det.

Man vill se hur denna "show" ska sluta.

Allt han gör är, enligt honom själv, bäst ballast coolast osv.
Det alla andra gör är fas kategoriserat och alla är fattiga pissråttor.

Fast han själv begår brott efter brott.

I princip är det vi skattebetalare som har finansierat hans bröllop och leverne just nu.
Då han inte betalat in den skatt han skulle gjort och sen lever på dom tjänster som samhället tillgodoser en skattebetalare.

18 anmälningar nedlagda, minst 12 väntar på åtal.
Inte direkt nått att skryta om, men det gör Chrippa.
Är man oskyldig så får man inte ens en anmälning på sig. Man får inte eko efter sig. Man får inte kronofogden efter sig.
Citera
2025-07-27, 20:37
Medlem
Anjos brölppspresent var den finaste....tänk om C kunde inse vilka som kan vara bra vänner att ha istället för kreti o pleti.Gustav, Jacke o Leonidas är det inte i alla fall🤣
Citera
2025-07-27, 20:39
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Jag förstår mig inte på er i tråden, ni verkar hata personen i fråga men ändå sitter ni på nålar och följer exakt allt han gör och säger, sitter och laddar upp bilder från hans bröllop och har anmärkningar på exakt ALLT,och hejar på varandra, är ju sjukt patetisk och ganska komiskt.

På något vänster så måste ni vara avundsjuka och vill inte se att personen har någon lycka i livet, men varför? Hur kan ni känna så pass mycket hat mot en person ni aldrig träffat? Varför lägger ni ner så mycket tid på en människa ni aldrig träffat och verkar hata? Är det inte bättre att bara ignorera personen i fråga?

Jag följer ingen av dessa och har inga synpunkter på varken chrippa eller hans bröder, men läst lite i tråden och folk verkar ju helt galna haha, komiskt minst sagt.

Det är lite som Big Brother fast live.
En gratis Freakshow.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-07-27 kl. 20:47.
Citera
2025-07-27, 20:45
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Förstår inte.
Ett bröllop handlar om att du bildar en familj. En starkare familj.
Att då inte ha sin dotter där. Ta fina bilder. Se hennes glädje. Osv osv. Sen om föräldrarna vill så kan de börja festen vid 20tiden.
Men C började förtära alkohol innan det.

Det är en pinsam farsa.

Jag förstår om Julia inte ville att hon skulle vara där. Som ensamt barn. Med vuxna som brukar droger och alkohol mer än vad andra dricker vatten.
Håller fullständigt med, apan kan inte bete sig. Och det vet Julia. Annars hade ju flickan kunnat vara med i kyrkan precis som vid andra tusentals vigslar i Sverige som sker varje år. Men det funkar inte med apan.
Citera
2025-07-27, 20:48
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det är lite som Big Brother fast live.
En gratis Freakshow.

Precis, det är inte konstigare än så. Där huvudpersonen apan läser varenda ord.
Sjukt underhållande tåkrasch IRL.
Citera
2025-07-27, 20:57
Medlem
Citat:

Hata är ett starkt ord. Och det är jag säker på att ingen eller väldigt få gör.
Men du kanske har hört talas om att man kan ha roligt på andras bekostnad. Det är precis det vi har! Gratis underhållning tackar väl ingen nej till.

Avundsjuka? På vad? En 36 åring med miljonbelopp i skulder, misstänkt för 12–14 punkter Ekobrott, inget jobb, ingen bostad, ha avsade sig vårdnaden om sitt barn. En person som leker rik och flexar med hyrbilar, ”märkeskläder”, resor etc.
Vill du att jag ska fortsätta?

Tro mig, ingen är det minsta avundsjuk.
Citera
2025-07-27, 21:04
Medlem
Efter att ha sett videos och foton från bröllopsdagen undrar jag bara - var är det påkostade bröllopet de inte snålades på? Lät som att det skulle vara århundradets event. Det här var nog det torftigaste bröllopet jag sett. Typ 10 gäster, tårtan ser hemgjord ut, kläderna passade inte ens bra. Den feta nattklubben de hyrt till festen såg mer ut som ett litet karaokerum på någon byakrog?

Det är helt fine att köra billigaste möjliga om man vill gifta sig, men det blir bara så töntigt när de promotat det som det lyxigaste och flashigaste spektaklet Sverige någonsin kommer se och det är så långt från det man kan komma.
Citera
2025-07-27, 21:04
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Sanning är nåt du skiter totalt i eller? Julia släppte henne inte. Christopher ville ha henne där.
Näe, det tror jag inte på...även ifall Julia sagt nej så borde det inte varit svårt att "övertala" henne. De flesta friska personer vill ha med sig sina barn på sitt bröllop. Speciellt för C's skull. Hon skulle ju älska det....det ligger en hund begraven här....jag ger inte mycket för Julia, men tror definitivt att Chrippa eller någon närstående skulle kunna "övertala" henne, om det är där "problemet" ligger...
Citera
2025-07-27, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Sanning är nåt du skiter totalt i eller? Julia släppte henne inte. Christopher ville ha henne där.

Så när användaren Goldentie säger att tösen var med på bröllop så ljuger h*n?
Citera
2025-07-27, 21:16
Medlem
Citat:
Du förstår inte hur någon kan tro att folk i tråden inte är avundsjuka? läs igenom tråden, läste några sidor och man ser folk sitter dygnet runt och lägger upp skärmdumpar från hans bröllop och har anmärkningar på exakt allt, man kan nästan tro att hela tråden är en parodi och att allt bara är en sketch

Ni ogillar personen i fråga och vill att han ska "gå under", ändå ger ni han massor av uppmärksamhet och views.

Hela klanen Lundell verkar skumma, alla i familjen sitter och ska hävda sig mot sitt eget kött och blod, verkligen inget jag själv skulle vilja ha i mitt eget liv iallafall. Hur orkar ni sitta och bry er vad Chrippa och Jocke och resten av fjantarna gör?

Inget handlar om avundsjuka.
Allt som skrivs är för att spegla hur han själv agerar.
Läggs upp skärmbilder för att visa alla lögner han kommer med. Allt skryt som inte blir av osv.

Uppmärksamheten som ges här är endast för att ge han bensin så han göra ännu mer idiotiska saker som man sen kan reagera på.

OM någon nu är avundsjuk på honom så står nått inte helt rätt till hos den för inget han gör är speciellt smart eller genomtänkt.

28/8 är det rättegång och då får vi se om dom kommer fram med ett åtal kring allt.
Det man väntar på just nu.
Citera
2025-07-27, 21:23
Medlem
Haha nej du Kräftan rik är du nog fan inte
https://imgur.com/a/zecShsy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem