2025-06-11, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Du försvarar alltså någon som säger ‘du ska få gå igenom samma sak som min familj’, men tycker ändå det är löjligt att kalla det för hot?

Det krävs fan en särskild nivå av förnekelse för att titta på det där, höra tonen, läsa orden – och ändå säga ’äh det där är inget’.

Och sen kommer den där trötta jävla pareringen: ‘men vad har Jocke gjort då?’ – som om det magiskt neutraliserar hot, hat och psykoutspel.

Nyheter: att du ogillar någon är inte juridiskt relevant. Det betyder inte att personen förtjänar hot eller att det är fritt fram att bete sig som en ticking time bomb.

Om du på riktigt tycker det där är rimligt – då är du inte neutral, då är du en jävla ursäktmaskin för trasigt beteende.
Om inte Jocke skadat honom så är det inga problem om Jocke får tillbaka samma sak som han gjort.
Citera
2025-06-11, 21:48
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Om inte Jocke skadat honom så är det inga problem om Jocke får tillbaka samma sak som han gjort.

Så nu kör vi full Nisse från orten-logik: ‘om han förtjänade det så är det inte ett hot.’

Okej, men då antar jag att alla hot och hämndaktioner i världen är chill – bara personen som får dem har varit lite taskig först?

Det är inte rättvisa du pratar om, det är personlig vendetta med rättfärdigandets logik: ‘han började!’

Det är så jävla genomskinligt. Du vill att det ska vara okej för att du ogillar Jocke – inte för att det faktiskt är okej. Det gör dig inte klok. Det gör dig partisk, småsint och farligt lik den sortens folk du försöker försvara.
Citera
2025-06-11, 21:50
Medlem
Skönt som fan att Räkan är på botten och inte relevant nånstans längre.

Helt uppenbart tycker han duktigt synd om sig själv.
Senast redigerad av ErikHae86 2025-06-11 kl. 22:06.
Citera
2025-06-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Så nu kör vi full Nisse från orten-logik: ‘om han förtjänade det så är det inte ett hot.’

Okej, men då antar jag att alla hot och hämndaktioner i världen är chill – bara personen som får dem har varit lite taskig först?

Det är inte rättvisa du pratar om, det är personlig vendetta med rättfärdigandets logik: ‘han började!’

Det är så jävla genomskinligt. Du vill att det ska vara okej för att du ogillar Jocke – inte för att det faktiskt är okej. Det gör dig inte klok. Det gör dig partisk, småsint och farligt lik den sortens folk du försöker försvara.
Nej det är öga för öga så har inte Jocke gjort något så behöver han ju inte vara rädd för att få tillbaka något. Jag skiter i vad du tycker är okej varför tror du att jag bryr mig om det
Citera
2025-06-11, 22:48
Medlem
chrippa är som en gangster från wish. pojkgangstern från ödeshög typ. förr i tiden var man tvungen att få tag på en tape från storstan för att hitta musiken. idag går ungarna in på nätet och somalia pinne kiss räppler står där och gör häftig musik som han sedan mimar efter i spegeln.

och han borde sluta köpa fake märkesgrejer på wish också. varenda bild ska försöka spegla något sorts falskt flöde av pengar. grabben kan ju inte ens betala sina egna skulder.

när han gjort sitt straff kan han komma ut och få ett jobb på samhall. längre än så kommer han inte. lågbegåvad som han är. men då är arbetet lite svårare än grön kloss i grön låda. så han får nog börja med en praktik där för att se om han klarar av jobbet först.

såhär ser jag som vanlig svensk på honom https://www.youtube.com/watch?v=PQdVeMjjGKs
Citera
2025-06-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
chrippa är som en gangster från wish. pojkgangstern från ödeshög typ. förr i tiden var man tvungen att få tag på en tape från storstan för att hitta musiken. idag går ungarna in på nätet och somalia pinne kiss räppler står där och gör häftig musik som han sedan mimar efter i spegeln.

och han borde sluta köpa fake märkesgrejer på wish också. varenda bild ska försöka spegla något sorts falskt flöde av pengar. grabben kan ju inte ens betala sina egna skulder.

när han gjort sitt straff kan han komma ut och få ett jobb på samhall. längre än så kommer han inte. lågbegåvad som han är. men då är arbetet lite svårare än grön kloss i grön låda. så han får nog börja med en praktik där för att se om han klarar av jobbet först.

såhär ser jag som vanlig svensk på honom https://www.youtube.com/watch?v=PQdVeMjjGKs

Spot on, verkligen spot on… Vill få fanboys att tro han har mycket pengar genom flasha kläder och köra hyrbil, och så vet man att han inte har råd att ens göra rätt för sig…
Citera
2025-06-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Spot on, verkligen spot on… Vill få fanboys att tro han har mycket pengar genom flasha kläder och köra hyrbil, och så vet man att han inte har råd att ens göra rätt för sig…

Flasha fejkkläder
Citera
2025-06-11, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen

Bra summering, det är exakt så han framstår. Vilken normal människa som helst skrattar åt idioten.
Citera
2025-06-11, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Nej det är öga för öga så har inte Jocke gjort något så behöver han ju inte vara rädd för att få tillbaka något. Jag skiter i vad du tycker är okej varför tror du att jag bryr mig om det

Ser fram emot när Chrippa får sin karma och sitt straff och när åklagaren samt tingsrätt konstaterar att inget av det idioten gjort har att göra med Jocke 💕👍
Vad ska alla jävla lågintelligenta troll på FB göra då? Nästa offer?
Citera
2025-06-12, 00:07
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Tycker samma skulle det finnas bilder och filmer är det märkligt att ingen sprider dom eller är dom så tråkiga att ingen ens har sett dom ? Sålämge det inte sprids så finns det inte
Det kan ju var så att Linnea och Christofer bara låtsas att det finns naket och porr för att folk ska betala och få se bilder på Linnea i bikini.
På sex bilden som påstås vara Christofer och Linnea går det inte att se att det är dom på bilden.
Citera
2025-06-12, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
En ny TT-lajv upplagd här:
https://www.tiktok.com/@hundpsykos/video/7514407730057137430

Åh. Herre. Gud.
Tragiken!
Framstår som helt pundad eller på fyllan.
Kan inte sminka sig som hon brukar, fipplar på med smink ändå, försöker livea och är som vanligt otrevlig med tittarna om än sluddrandes….
Ser tyvärr ut som en pundarkärring eller som nån alagstant… Seriöst jag blir faktiskt på riktigt beklämd.
Hur faaan har det gått nerför så fort!?
Samt att hon tycker det är ok att hora ut sig? Hon som ville bli influencer.

Flashback (no pun intended) till när hon för ca 1 år sen ändå var hyfsat pigg och snygg…
När kliver familj in?
Citera
2025-06-12, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det kan ju var så att Linnea och Christofer bara låtsas att det finns naket och porr för att folk ska betala och få se bilder på Linnea i bikini.
På sex bilden som påstås vara Christofer och Linnea går det inte att se att det är dom på bilden.

Ändå charmigt för lilla C att få se om några år, att pappa o plastmamma försökte fejk hora ut sig 🥰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in