2025-06-11, 15:40
Medlem
halaltarzans avatar

Då är ju frågan till dig kompis, vem är det som bundit fast dig och spärrat upp ögonen på dig som i A clockwork orange så du inte kommer loss och kan stänga av burken?
Citera
2025-06-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Då är ju frågan till dig kompis, vem är det som bundit fast dig och spärrat upp ögonen på dig som i A clockwork orange så du inte kommer loss och kan stänga av burken?

Jag tittar inte på något av det men när varje program tillslut blir med dessa personer blir det för mycket. Ska vi byta ut steffo mot isak östling i nymo också kanske? Isak efter kl 10? Isaks värld? det blir som med wahlgren. Hade gärna dragit på några tv4 program ibland men det är snart omöjligt
Citera
2025-06-11, 15:58
Medlem
Då homosexuella oftast är Vänsterextrema är det samma syndrom som att vegetarianer alltid måste berätta för världen om sig själv.

Vänsterextrema försöker alltid sälja in sin livsstil och val till alla andra.

De hatar alla som är annorlunda och kräver att de ändrar sig så de passar in i vänsterextremas störda synsätt.

Hur kan detta vara svårt att förstå 2025 ? Är TS under 18 och således här olagligt ?
Citera
2025-06-11, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Då homosexuella oftast är Vänsterextrema är det samma syndrom som att vegetarianer alltid måste berätta för världen om sig själv.

Vänsterextrema försöker alltid sälja in sin livsstil och val till alla andra.

De hatar alla som är annorlunda och kräver att de ändrar sig så de passar in i vänsterextremas störda synsätt.

Hur kan detta vara svårt att förstå 2025 ? Är TS under 18 och således här olagligt ?

Vänsterns ideologi tilltalar verkligen människor med narcissistiska drag. Folk som vill spela goda, gillar makt och är vana att leva i vanföreställningar.

De få "högerbögar" jag krockat på har, hör och häpna, varit som vanligt folk.
Citera
2025-06-11, 17:49
Medlem
Dom vill sprida sig, missionera likt vilka sekter som helst.
Det kan bli väldigt farligt för samhället i övrigt.
Vill inte psykologisera men måste säga att många av mina kvinnliga vänner säger att de mest bögiga är de minst 'utrustade'.

Kanske nåt mindervärde och hämndbegär likaså, traumabaserat hat mot kvinnor överlag..?
Citera
2025-06-11, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Att komma ut är ett av dom bästa greppen rent socialt för HBTQ folk och jag med flera skriver inte om skit för att dölja nåt "min partner" istället för "min man" osv vilket låter som om man ALLTID pratar om det.
Där är du nog inne på något. När en heterokille pratar om "sin tjej" ses det inte som att han tvunget måste berätta att det är en tjej, men om en heterokille pratar om "sin kille" så ses det av någon anledning som att det är för att visa alla att han är bög.

Sen kan jag ge mig fan på att ni får skit oavsett hur ni gör. Säger ni "min kille" så trycker ni upp er homosexualitet i ansiktet på folk, och säger ni "min partner" så är ni löjliga som inte vågar stå för vad ni är, eller säger så medvetet för att folk ska börja undra. Damned if you do, damned if you don't.
Citera
2025-06-11, 21:49
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Klassiskt exempel är den här bögiga tjockisen som fått massa TV-program i TV4 som ingen vill titta på. Edvin Törnblom heter han. Han berättar hela tiden om hur bögig han är och hur stolt han verkar vara över det.

Det är inte som att vi heterosexuella män går runt och säger att vi är heterosexuella. Det visar man genom sin utstrålning och är det är inte någon som är intresserad av att höra. Det är däremot en sak som bögar gör konstant.

Kan dessa djävulsdyrkande bögar inte bara hålla sitt bögeri för sig själva?

Det är många bögar som inte talar om att de är bögar, men dessa vet du av förklarliga själ inte om.
Citera
2025-06-11, 22:22
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorpareBlod
För att det är hela deras personlighet och varumäre förstås, om du va trummis i metallica skulle du knappast gå runt och säga att du lirar lite hemma då och då. Det är ju liksom hela grejen med många svenska "kändisar"

Längtar verkligen till heteroparadan, gå runt och berätta hur mycket en kille gillar en tjej, nä men klä ut sig till kyckling och berätta hur bög man är det ska firas med pompa och ståt.

Det är OK ATT VA GAY, vi tycker det, men sluta köra upp det i våra ansikten. Jag gör ingen grej av min heterosexualitet.

Det är skit jobbigt att se alla företag och deras loggor och slogans eller skyltar . Alternativ på Facebook deras profiler med dessa jävla prideflaggor.
Jag bryr mig inte om vad folk har för läggning men när de börjar blandas in med exakt alla företag eller myndigheter så blir det irriterande.

Några exempel såg att SAS hade nån prideprofilbild på Facebook.
Försvarsmakten
Gröna lund
SL bussarna.

Finns flera men tog de jag kom på snabbt nu.
Citera
2025-06-11, 22:24
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Är väl samma som folk med adhd, det är, som nån annan skrev, en stor del av personligheten.

Hahahaha jo hade du sagt och uttryckt dig så år 1920😂
Hade man blivit stenad.
Citera
2025-06-11, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Jag undrar hur en rörelse som Pride som skapat egna flaggor, målat parkbänkar och ibland hela vägar i regnbågsfärger, kunnat breda ut sig så mycket att det till och med hängs regnbågsflaggor på våra barns förskolor. När hände något liknande senast historiskt?

Man vill verkligen att hela världen ständigt ska vara medveten om vilket kön du föredrar att ta i munnen. Varför förstår jag inte.
Än finns det kristna stater som inte låtit sig skändas av denna ideologi. Rõrelsens flaggor har vad jag vet aldrig hissas i Vatikanstaten eller hos den Suveräna Malteseorden.
Citera
2025-06-11, 23:38
Medlem
Landsbygdens avatar
Låter som du menar kändisbögar. Vanliga bögar tycker jag nästan är tvärtom, att dom kanske är mer försiktiga än straighta att tala om sin sexualitet.
Citera
2025-06-11, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsbygden
Låter som du menar kändisbögar. Vanliga bögar tycker jag nästan är tvärtom, att dom kanske är mer försiktiga än straighta att tala om sin sexualitet.
Jag måste säga att jag har samma erfarenhet. Iofs känner jag nog ingen öht som går omkring och pratar om hur de definierar sig sexuellt. Måste vara en exklusiv sluten krets ts umgås med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in