2025-06-11, 02:26
Medlem
Sedan slutet av maj är Miriams sambo inte längre skriven på samma adress, utan istället skriven hos några som bör vara hans föräldrar!
Miriam ensam skriven på sin adress!
Det verkar som om " Sveriges sexigaste röst" är singel igen?
Eller har hon träffat någon annan?
Citera
2025-06-11, 02:56
Medlem
Mohaves avatar
En vän som var med vid inspelningarna av Så mycket bättre 2015 berättade att Miriam var mer förtjust i Sven-Bertil än vad som framgår av programmet, att det bara var hans impotens som stod i vägen för hetare stunder dem emellan.
Citera
2025-06-11, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Sedan slutet av maj är Miriams sambo inte längre skriven på samma adress, utan istället skriven hos några som bör vara hans föräldrar!
Miriam ensam skriven på sin adress!
Det verkar som om " Sveriges sexigaste röst" är singel igen?
Eller har hon träffat någon annan?

Hon är nog inte den enklaste människa att leva med.
Citera
2025-06-11, 17:42
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Varför då?
Citera
2025-06-11, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Varför då?

ADHD-diagnos, enligt egen utsago gått i terapi mer eller mindre hela vuxna livet, har "extremt svårt för vardagssysslor och rutiner, som att betala räkningarna. Låg ibland och grät på golvet för saker som att inte hitta sina nycklar." Framstår som extremt emo. Brrr, varningsklockorna ringer.
Citera
2025-06-11, 18:49
Medlem
GodSosses avatar
Var hon inte väldigt "omfångsrik" när hon framträdde på Polarpriset?
Eller var det ett dåligt klädval?
Citera
2025-06-13, 00:36
Medlem
Citat:
Nä det tror inte jag heller faktiskt!
Möjligen att vardagen blir ber spännande med någon som Miriam men i slutändan spiller det nog över och blir mer negativt och svårt!
Sveriges sexigaste röst har hon dock fortfarande !
Citera
2025-08-06, 01:13
Medlem
Va snygg Miriam var när hon gästade vännen Thomas Stenström i allsångs scenen är din ikväll!
Läcker i skinn!!
Sexig!
Och jag blir fan nästan kåt bara jag hör hennes röst!
Sexigaste rösten!
Citera
2025-08-07, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Va snygg Miriam var när hon gästade vännen Thomas Stenström i allsångs scenen är din ikväll!
Läcker i skinn!!

Skitsnyggt, klass på det!
På "polar music prize" var det inte lika snyggt.
Citera
2025-08-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Cap
Skitsnyggt, klass på det!
På "polar music prize" var det inte lika snyggt.
Dessbättre missade jag PMP har bara sett bilder därifrån!
Citera
2025-08-20, 23:45
Medlem
Citat:

Står idag i Aftonbladet att hon är singel och att hon inte har varit singel sen hon var 16 år. Hon är 34 och har haft flera relationer genom åren, vilket tyder på att hon är en sån som går från partner till partner utan avbrott däremellan. Såna tjejer är riktigt svåra och jobbiga att ha att göra med.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/OoMG91/miriam-bryant-har-blivit-singel-berattar-om-karlekslivet

"– Det är väldigt bra för mig. Spännande, ett helt nytt liv. Jag upptäcker saker som andra i min ålder vet. Typ vad gillar jag att laga för mat, vad man gör på kvällen, jag har alltid flytt från att vara ensam, säger hon och fortsätter:

– Men från min senaste relation blev jag övertygad om att jag kommer vara mindre ensam när den är över, så jag behövde det här."
Citera
2025-08-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandos
Hon sjunger ju "vi båda gillar cola" samt "bara en sista hit"... Hade blivit extremt förvånad om hon inte tar både det ena och det andra.

För övrigt, visst snusar hon också? Såg iaf verkligen ut som en prilla under läppen på musikhjälpen för länge sedan. En mer osexig brud har jag svårt att hitta!
Jag har noterat att hon ofta tuggar spöktuggummi i alla fall, om man säger... Senast i självaste SVT1 med Carina Bergfeldt, haha. Bytte antagligen alkoholen mot något annat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in