Citat:
Regeln känner jag till men inte motiveringen till varför Bilderbergmöte valt att följa den. Du får påminna mig för jag kan inte se att det diskuterats tidigare.
Citat:
Jag tror alla skulle välja att avslöja det eftersom vi väl ändå kommer dö allihop om ”eliten” börjar utrota oss… men som jag skrev - om de avslöjas med bevis har de ju inte längre något att vinna på att mörda visselblåsaren.
Självklart skulle du göra det. Du skulle riskera ditt och din familjs liv. Tror du att någon går på ditt skitsnack?
Steget före vet du….
Citat:
Ja som jag skrev kanske jag skulle försökt det först - då hade jag dock sett till att lägga fram källor och bevis samt självklart inte kontaktat en välkänd konspirationsteoretiker utan istället vänt mig till msm eller t.ex något i stil med Wikileaks som kunde publicera bevisen för alla att se.
Du hade gjort detta anonymt, precis som människorna som rapporterade till Estulin och som inte går att lita på.
Citat:
Tramspåstående. Eller kan du visa någon som från att ha varit inbjuden av ”eliten” till att delta i aktiviteter liknande Bilderberg har avslöjat något och då påståtts vara konspirationsteoretiker av media - och att folk köpt detta??
Hade du faktiskt spridit någon sådan information som hade förargat eliten, så hade du en dag senare inte varit trovärdig eftersom att det är eliten som styr media och du är härmed en konspirationsteoretiker.
Jag skrev dessutom att bevis ska läggas fram - givetvis bör inspelningar eller annan dokumentation finnas innan man tar sig an Spectre…..
Citat:
Va??
Hade du på något sett visat att du är villig att göra allt för att avslöja sanningen så begår du eller någon i din familj självmord genom att skjuta dig själv i bakhuvudet på ett sätt som endast en annan närvarande person kan göra, men som de förklarar bort med några anlitade, trovärdiga ”experter”.
Citat:
Jag hade t.ex presenterat ljudinspelningar eller annan dokumentation. Eller varför inte någon av alla andra på mötet som jag skrev tidigare…
Hur gör du nu för att berätta för väst om dessa farliga planer? Nej, just det… det går ju inte. Och alla andra som försöker sig på samma sak vet nu om vilket öde som väntar dom.
Citat:
Dvs exakt det jag skrev tidigare - smaska upp en kamera i nåt hörn och övervaka det - men du avfärdade ju spionerande som en idiotisk plan…
Det enda sättet att avslöja ifall det förekommer konspirationer eller ej är att offentliggöra mötet, vilket aldrig kommer att ske pga naiva människor som dig som tycker det är bra att vi inte får reda på vad som sägs där eftersom att det inte är särskilt viktigt och de nog vill vårat bästa. För det vet ju du som närvarar på dessa möten… 

Jag har absolut ingenting emot en läcka eller ett offentliggörande med inbjudna tv-team och åskådarbänkar - jag är nämligen övertygad om att det enda som kommer avslöjas är hur jävla extremtråkigt det är på sådana sammankomster. Kom ihåg att det är du som tro de har fuffens för sig - inte jag….
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-06-11 kl. 17:27.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-06-11 kl. 17:27.