2025-06-10, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det var under en tid då det var väldigt stormigt emellan Christofer och Linnea. Så jag förstår Linneas mammas oro. Förhoppningsvis är allt löst idag och de har en god relation med både Christofers och Linneas föräldrar.
Det som förvånar mig lite är alla människors som spelar in alla privata samtal. Vad är det för fel på folk?

Den där goda relationen får du hoppas mycket på om det ska slå in.
Citera
2025-06-10, 21:38
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Podden heter Badfluence, första avsnittet handlar om Chrippa och den mörka sidan av influencers och youtube. Vad tror du kommer att sägas?
Personen skrev som om h*n visste vad som skulle sägas trots att avsnittet inte släppts ännu. Därför jag frågade hur personen vet vad som kommer sägas i avsnittet.
Om avsnittet tar upp sånt som är sant, sånt som är bevisat, så tror jag väldigt få kommer protestera. Kommer podden ta upp saker som anklagats men aldrig bevisats, då kan jag förstå om folk kommer protestera.
Christofer har ju gjort mycket skit som är sant och bevisat.
Citera
2025-06-10, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Podden heter Badfluence, första avsnittet handlar om Chrippa och den mörka sidan av influencers och youtube. Vad tror du kommer att sägas?

Nää kommer vara en stor hyllning nog

Man häpnar verkligen över hur dumma de som försvarar kräket är.
Citera
2025-06-10, 21:40
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kolla när Christopher blev släppt sista gången nu på Linneas kanal. Vill du ha länk och tidsstämpel, Bagdad Bob?
Christofer och Linneas har aldrig sagt att Linnea har haft sex med hans pappa.
Citera
2025-06-10, 21:41
Medlem
Citat:
Christofer och Linneas har aldrig sagt att Linnea har haft sex med hans pappa.

Nää men Christopher har.
Citera
2025-06-10, 21:45
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Det var under en tid då det var väldigt stormigt emellan Christofer och Linnea. Så jag förstår Linneas mammas oro. Förhoppningsvis är allt löst idag och de har en god relation med både Christofers och Linneas föräldrar.
Det som förvånar mig lite är alla människors som spelar in alla privata samtal. Vad är det för fel på folk?
I denna fråga, får jag be herren att vända på frågan. Vad är det för rätt på folk.
Ja föraktar rask, banjo, och jockibooooi (Så som Olof K säger det) men på något sätt tycker jag fan om Chrippa å Linnea. Det är ingen nådigt drev dom fått utstå. Jockibooooi ( så som Olof K säger det) har bevisat att han är en vidrig person som använder sina lakejer.
Chrippa må ha gjort massa fel, men det finns liksom grader i helvetet.
Citera
2025-06-10, 21:48
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
För det är alltid så
Christofer har skulder hos kronofogden, ingen påstår att chrippa inte har skulder hos kronofogden.
Christofer var häktad för misstänkt misshandel av Linnea, ingen säger att han aldrig varit häktad för det.
Christofer var häktad för eko brott, ingen säger att han aldrig varit häktad.
Christofer hade problem med soc, det gick till LVU, Christofer skrev över vårdnaden och det blev inget LVU beslut, ingen säger att soc aldrig varit inblandad och att det aldrig varit tal om LVU.
Så om podden tar upp såna saker så kommer ingen människa protestera. Om podden tar upp saker som att Linnea ska ha haft sex med Christofers pappa så kommer såklart folk protestera.

Personen påstod att folk här inne kommer förneka det som sägs i podden, därför undrade jag hur personen kunde veta vad som kommer sägas i podden.
Citera
2025-06-10, 21:50
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Nää men Christopher har.
När sa Christofer att Linnea haft sex med hans pappa? Du får faktiskt bevis det eftersom det är en väldigt grov och vidrig anklagelse
Citera
2025-06-10, 21:51
Medlem
Citat:
När sa Christofer att Linnea haft sex med hans pappa? Du får faktiskt bevis det eftersom det är en väldigt grov och vidrig anklagelse

https://youtu.be/1OzV39FrALk?si=q41mqfcI6InobSPR

Någonstans här. Nån kanske vill kolla igen o ge tidsstämpel.
Citera
2025-06-10, 21:54
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
I denna fråga, får jag be herren att vända på frågan. Vad är det för rätt på folk.
Ja föraktar rask, banjo, och jockibooooi (Så som Olof K säger det) men på något sätt tycker jag fan om Chrippa å Linnea. Det är ingen nådigt drev dom fått utstå. Jockibooooi ( så som Olof K säger det) har bevisat att han är en vidrig person som använder sina lakejer.
Chrippa må ha gjort massa fel, men det finns liksom grader i helvetet.
Jag tycker illa om alla i denna soppa, Anjo, rask, Jocke, lokal, motvikt och Chrippa, alla är vidriga idioter. Men bara för att chrippa är en vidrig idioti så är det inte okej att säga vad som helst om honom och göra vad som helst mot honom. Det finns gränser för vad som är okej, och många har flera gånger gått över dessa gränser.
Citera
2025-06-10, 21:57
Avslutad
Citat:
Christofer har skulder hos kronofogden, ingen påstår att chrippa inte har skulder hos kronofogden.
Christofer var häktad för misstänkt misshandel av Linnea, ingen säger att han aldrig varit häktad för det.
Christofer var häktad för eko brott, ingen säger att han aldrig varit häktad.
Christofer hade problem med soc, det gick till LVU, Christofer skrev över vårdnaden och det blev inget LVU beslut, ingen säger att soc aldrig varit inblandad och att det aldrig varit tal om LVU.
Så om podden tar upp såna saker så kommer ingen människa protestera. Om podden tar upp saker som att Linnea ska ha haft sex med Christofers pappa så kommer såklart folk protestera.

Personen påstod att folk här inne kommer förneka det som sägs i podden, därför undrade jag hur personen kunde veta vad som kommer sägas i podden.

Kanske för att vissa jävla kärringstolpskott i denna tråd förnekar allt ända in i döden som går emot Chrippa. (Hämtar mig fortfarande från Skilleras livechatt, jeeeez, det är samma jäkla nötande och malande där....)

Räknar ner till när dessa allvetare och proffs kommer att lägga 711 inlägg i tråden om hur dåliga Svenska Dagbladet är på journalistik.
Citera
2025-06-10, 21:59
Medlem
Citat:
https://youtu.be/1OzV39FrALk?si=q41mqfcI6InobSPR

Någonstans här. Nån kanske vill kolla igen o ge tidsstämpel.

Nya uppladdningen på TF, syftar den på pappan, kanske...?
https://ibb.co/dsXJZmzL

"Very demure" som Pallal brukar beskriva Linnea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in