2025-06-10, 17:05
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Till att börja med, tjejer får klä sig hur dom vill, bla bla.

Men en sak jag funderar över, när tjejer är i förhållande så klär dom sig som när dom är i singlar, tighta utmanande kläder som visar allt.

Är det viktigt att få bekräftelse från fler personer än sin partner? Är det för att locka personer som kan vara bättre än nuvarande partner som man sen kan vars otrogen med och dumpa sin partner för?

Majoriteten av kläderna till flickor/tjejer/kvinnor är tighta. Och om alla upptagna tjejer/kvinnor hade klätt sig i säckiga kläder hade 'ni' klagat på att de klädde ner sig och gav upp på sig själva så fort de lyckats "haffa" en man.
Citera
2025-06-10, 17:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Trampa på en öm punkt much?

Ja faktiskt. Killar och mäns ständiga klagande och gnällande på kvinnors beteende, klädsel och utseenden är väldigt tröttsamt i längden och i ung ålder kan det påverka den enskilda individen väldigt mycket. Unga kvinnor är redan utsatta för ett enormt tryck från omgivningen gällande utseende, klädsel och beteende.
Citera
2025-06-10, 17:22
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Majoriteten av kläderna till flickor/tjejer/kvinnor är tighta. Och om alla upptagna tjejer/kvinnor hade klätt sig i säckiga kläder hade 'ni' klagat på att de klädde ner sig och gav upp på sig själva så fort de lyckats "haffa" en man.

Det stämmer iochförsig. Tjejer som klär sig baggy tar inte tillvara sin kvinnlighet.
Citera
2025-06-10, 18:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det stämmer iochförsig. Tjejer som klär sig baggy tar inte tillvara sin kvinnlighet.

Nä se där
Citera
2025-06-10, 18:18
Medlem
1754s avatar
Citat:
Nä se där

Glömde skriva att jag menade singeltjejer.
Citera
2025-06-11, 03:24
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Dom kanske klär sig för att dom tycker det är snyggt och det inte har nåt att göra med om dom är i ett förhållande eller inte?

Om din flickvän, sambo eller fru klär sig på ett sätt du tycker är sexigt, är inte det en bra pryl för dig?

Du är extremt naiv.

"för att dom tycker det är snyggt" - Detta sker när de enbart umgås med andra kvinnor, och då ser du hur stor skillnaden är på deras "slut-dress".
Citera
2025-06-11, 09:24
Medlem
Citat:
Ja faktiskt. Killar och mäns ständiga klagande och gnällande på kvinnors beteende, klädsel och utseenden är väldigt tröttsamt i längden och i ung ålder kan det påverka den enskilda individen väldigt mycket. Unga kvinnor är redan utsatta för ett enormt tryck från omgivningen gällande utseende, klädsel och beteende.

Precis! Har du läst om att psykiskt misshandel eventuellt blir olagligt snart! Det är toppen eftersom många män ständigt utsätter kvinnorna för olika typer av nedtryck. Var inte rädda för att samla på er bevis och anmäl dem!
Citera
2025-06-11, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Nej, alla män tänker inte så. Jag tycker en kvinna kan ligga runt om hon vill, jag dömer inte. Jag kan bli kåt av en kvinna som är slampig.
Och är hon inte sån, så dömer jag inte det heller.
Jag har inget emot att vissa kvinnor klär sig utmanande. Nåt kul ska man väl få ha i livet. Och det är kul att se kvinnor och kvinnors former.

Exakt! Det sanna felet sitter i huvudet på den person som ständigt nedvärderar andra. Det kan omöjligt vara fel på alla utom denna person. De pratar aldrig illa om sig själva. Hade varit kul att se hur dem klär sig under olika tillfällen och hur dem ser ut. Vilket liv dem lever, så vi andra kan dömma dem med utifrån våra mest hatiska glasögon.
Senast redigerad av Mosamig 2025-06-11 kl. 09:29.
Citera
2025-06-11, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Trampa på en öm punkt much?

Jag har inga ömma punkter, men jag är bra på att framhäva ert beteende och klargöra vart det verkliga felet sitter. Logiken i det du säger.

Det är fel på alla av motsatt kön utom dig?
Citera
2025-06-11, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Fast det där stämmer inte alls. Du argumenterar mot en halmdocka, lugna ner dig. Ingen kommer kalla dig en slampa för att du har sex med sin man tex.

Finns då inget fånigare än att sitta och hitta på fiktivt trams att blivit upprörd över på ett anonymt forum.

Asså nu låter det så? För oss kvinnor som vill ha flera män samtidigt då? Vi som vil gifta oss med 4 olika män.
Citera
2025-06-11, 09:37
Medlem
Citat:
Varför är du i ett förhållande om du nekar din man sex samtidigt som du söker bekräftelse från andra genom din klädsel? Har det med ditt manshat att göra?

Makten min kropp och min lust.

Händer att man ställer upp ibland när enbart han har lust för att vara snäll, men i det stora hela. Varför skall jag utsätta mig för något jag inte har lust med? Vill du ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dig? Tjatar du på dem?
Citera
2025-06-11, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Asså nu låter det så? För oss kvinnor som vill ha flera män samtidigt då? Vi som vil gifta oss med 4 olika män.

Nu flyttar du målet, sjukt ohederligt. Skärp dig om du vill bli tagen på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in