2025-06-03, 10:37
Medlem
1754s avatar
Till att börja med, tjejer får klä sig hur dom vill, bla bla.

Men en sak jag funderar över, när tjejer är i förhållande så klär dom sig som när dom är i singlar, tighta utmanande kläder som visar allt.

Är det viktigt att få bekräftelse från fler personer än sin partner? Är det för att locka personer som kan vara bättre än nuvarande partner som man sen kan vars otrogen med och dumpa sin partner för?
Citera
2025-06-03, 10:43
Medlem
MrDonutss avatar
Tjejer får absolut klä sig hur dem vill, men då ska dem också acceptera killar som tittar och lajkar andra tjejer/s bilder. För vad är problemet om dom får klä sig hur de vill?
Citera
2025-06-03, 10:49
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Men en sak jag funderar över, när tjejer är i förhållande så klär dom sig som när dom är i singlar, tighta utmanande kläder som visar allt.

Är det viktigt att få bekräftelse från fler personer än sin partner? Är det för att locka personer som kan vara bättre än nuvarande partner som man sen kan vars otrogen med och dumpa sin partner för?

Dom kanske klär sig för att dom tycker det är snyggt och det inte har nåt att göra med om dom är i ett förhållande eller inte?

Om din flickvän, sambo eller fru klär sig på ett sätt du tycker är sexigt, är inte det en bra pryl för dig?
Citera
2025-06-03, 10:49
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:

Intressant frågeställning. Det känns som många tjejer i relationer kräver enorm bekräftelse av alla som ser dem medan killar förväntas enbart ha ögon för en.
Det är inte riktigt rätt.
Citera
2025-06-03, 10:50
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Tjejer får absolut klä sig hur dem vill, men då ska dem också acceptera killar som tittar och lajkar andra tjejer/s bilder. För vad är problemet om dom får klä sig hur de vill?
Absolut. Män skall få flukta och lajka utan restriktioner, gnäll eller skamning.
Citera
2025-06-03, 11:07
Medlem
S3ONs avatar
Majoriteten tjejer klär väl sig främst för att matcha trender och inte sticka ut från normerna? De är extrema flockdjur i detta avseende. Så räkna med att de följer modet oavsett civilstatus.
Citera
2025-06-03, 11:08
Medlem
Detta är ett fenomen jag tänkt på, när jag ser en kvinna med barnvagn så vill jag inte lusta över henne egentligen men när hon går klädd i tighta leggings och har en gigantisk röv så kommer det ju liksom skrika i min kropp vare sig jag vill det eller inte. Jag får ibland lite skuldkänslor när jag blivit uppeggad av en mamma men ja dem där kläderna är ju otroligt sexuellt laddade.
Citera
2025-06-03, 11:16
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Dom kanske klär sig för att dom tycker det är snyggt och det inte har nåt att göra med om dom är i ett förhållande eller inte?

Om din flickvän, sambo eller fru klär sig på ett sätt du tycker är sexigt, är inte det en bra pryl för dig?

Självklart är det trevligt för mig då.

Det är även trevligt för andra som då tänder på min tjejs kropp. Därav frågeställningen.
Citera
2025-06-03, 11:18
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts

Det där har med den kvinnliga logiken att göra. Som är svår att förstå. Om det ens går.
Citera
2025-06-03, 11:19
Medlem
Jag tycker det är tvärtom, kvinnor som är i ett förhållande går kläda i mysbyxor och en stor skjorta, helt osexiga!
Citera
2025-06-03, 11:21
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jag tycker det är tvärtom, kvinnor som är i ett förhållande går kläda i mysbyxor och en stor skjorta, helt osexiga!

Det finns ju dom tjejer som tar sina förhållanden på allvar och respekterar sin kille, men dom är få.
Citera
2025-06-03, 11:24
Medlem
Citat:
Det finns ju dom tjejer som tar sina förhållanden på allvar och respekterar sin kille, men dom är få.

Nja, det tror jag handlar mer om att ha bekväma kläder än att bry sig om sin man!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in