Citat:
Ursprungligen postat av
Knattarna
Passar AH?
Jag kom på att den konspirationsteorin ju blir topic om det är SE som är ”skadeskjutaren” eller på annat sätt ingår i konspirationen. Och Dammegård har ju faktiskt skrivit en riktig bok som angränsar till detta. Där raljerar han om det ”suspekta” försäkringsbolaget Skandia och gissar att SE kan ha jobbat för Stay Behind.
Jag provar på lite
"modern Dammegårdsforskning":
Påstående:
"Skandia inhyste ADB". Kastar man om bokstäverna i "
inhyste ADB" blir det "
Stay behind"!
Skandia-SE-Stay Behind. Tydligare än så går det väl inte att koppla SE till SB?
Som en tankestubbe i en konspirationstråd som denna duger det rimligen, men leder väl i förlängningen till ett mentalt ödsligt kalhygge när alla
svenska träd har fällts?
Edit: ADB var en förkortning för "automatisk databehandling" som var i omlopp på 80-talet. Skandia låg i framkant där eftersom de samarbetade med CIA och IBM enligt Dammegårds grannlaga "forskning".
Edit2:" Pratade inte SE om skadeskjutning av älgar i Skydd och säkerhet?" säkert en freudiansk felsägning av skadeskjutaren SE!
Från en påhittad rättegång mot SE:
SE:"Jag är ingen mördare herr domare, och inte ens en dräpare utan möjligen en skadeskjutare. Lika oskyldig som ett skadeskjutet djur enligt folksjälen. Första skottet var det ingen som hörde och andra skottet träffade bara LPs kappa faktiskt!"
Domaren: På så sätt! Då får vi väl fälla ett vittne för mordet. Vem står på listan för kallade vittnen idag?