2025-06-10, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Nu när allt blivit debunkat får du nog tänka om och komma med några nya idéer.
Inget har blivit debunkat.
Citera
2025-06-10, 17:08
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Inget har blivit debunkat.
Jo, jag visade varför det är omöjligt med att en missil träffade Pentagon och då inte du eller nån annan verkar ha ett svar på det så då får händelsen anses vara debunkad.
Citera
2025-06-10, 17:10
Bannlyst
Citat:
Jo, jag visade varför det är omöjligt med att en missil träffade Pentagon och då inte du eller nån annan verkar ha ett svar på det så då får händelsen anses vara debunkad.
Varför skulle det ha varit omöjligt?
Citera
2025-06-10, 17:30
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Varför skulle det ha varit omöjligt?
Jag har förklarat det i två inlägg att det skulle vara omöjligt att få dit allt skrot och alla döda kroppar på en timma och sjutton minuter.

Och det ännu mer komplicerat i New York där det låg flygplansdelar, människodelar, bagage på gatorna.
.
Det skulle varit totalt omöjligt att lösa en sån uppgift även om de haft hundratals lastbilar och tiotusentals människor till sitt förfogande.

Hur har du tänkt dig att se skulle lyckats med att köra in med hundratals lastbilar i New York och sprida ut det där utan att nån sett det?

Har du ingen bra förklaring till det där så är konspirationen debunkad oavsett vad du tycker.
Citera
2025-06-10, 17:36
Bannlyst
Citat:
Jag har förklarat det i två inlägg att det skulle vara omöjligt att få dit allt skrot och alla döda kroppar på en timma och sjutton minuter.

Och det ännu mer komplicerat i New York där det låg flygplansdelar, människodelar, bagage på gatorna.
.
Det skulle varit totalt omöjligt att lösa en sån uppgift även om de haft hundratals lastbilar och tiotusentals människor till sitt förfogande.

Hur har du tänkt dig att se skulle lyckats med att köra in med hundratals lastbilar i New York och sprida ut det där utan att nån sett det?

Har du ingen bra förklaring till det där så är konspirationen debunkad oavsett vad du tycker.
Enligt dom första vittnesmålen så syntes inga spår av varken flygplan eller kroppar vid Pentagon.

Att sedan få dit lite vrakdelar från nåt flyg hade varit väldigt enkelt.
Citera
2025-06-10, 17:44
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Enligt dom första vittnesmålen så syntes inga spår av varken flygplan eller kroppar vid Pentagon.

Att sedan få dit lite vrakdelar från nåt flyg hade varit väldigt enkelt.
Det där är ingen bra förklaring, och det var inte lite vrakdelar.
Dessutom måste det vara delar från det flygplanet som startade från Dulles en timma och sjutton minuter innan.
Citera
2025-06-10, 17:49
Bannlyst
Citat:
Det där är ingen bra förklaring, och det var inte lite vrakdelar.
Dessutom måste det vara delar från det flygplanet som startade från Dulles en timma och sjutton minuter innan.
Allt det där har diskuterats i många dokumentärer, du får väl titta på dom om du är intresserad på riktigt.
Citera
2025-06-10, 17:54
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Allt det där har diskuterats i många dokumentärer, du får väl titta på dom om du är intresserad på riktigt.
Jag diskuterar det här på Flashback precis som du.

Har du nån förklaring på det där eller är det debunkat?
Citera
2025-06-10, 17:57
Bannlyst
Citat:
Jag diskuterar det här på Flashback precis som du.

Har du nån förklaring på det där eller är det debunkat?
Jag skrev ju nyss att det hade varit väldigt enkelt.
Titta på första minuterna i denna dokumentär (8.8 på IMDB):
https://m.youtube.com/watch?v=K7mDXHn_byA&list=PLRk0hfIcylZt9fQQj2klvabM Hvc3FO64m&index=2&pp=iAQB
Senast redigerad av adaptern 2025-06-10 kl. 18:00.
Citera
2025-06-10, 17:59
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jag skrev ju nyss att det hade varit väldigt enkelt.
Det är ingen förklaring.

Berätta hur det skulle gått till.

Speciellt intresserad är jag på hur de lyckades krascha planet utan att nån märkte det.
Citera
2025-06-10, 18:00
Bannlyst
Citat:
Det är ingen förklaring.

Berätta hur det skulle gått till.

Speciellt intresserad är jag på hur de lyckades krascha planet utan att nån märkte det.
Här diskuteras det under dom första minuterma:
https://m.youtube.com/watch?v=K7mDXHn_byA&list=PLRk0hfIcylZt9fQQj2klvabM Hvc3FO64m&index=2&pp=iAQB
Citera
2025-06-10, 18:07
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Här diskuteras det under dom första minuterma:
Kan du inte med egna ord kortfattat beskriva hur det gick till så kan du inte tro på det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in