2025-06-09, 12:21
Medlem
GreenBatterys avatar
Dramakreatörerna är inte bättre än tiggarna utanför ICA.

”Hej hej! Jag vill inte hålla på med drama men om det är det enda ni vill se så gör jag det ändå!”
Citera
2025-06-09, 17:17
Medlem
Nu ska anjo exposa skilleras. Garanterat något haveristernalyssnare redan vet om och fått förklaring till redan. Det är så döfött. Men det är gulligt att Anjo tror att han sitter på en guldgruva.
Citera
2025-06-09, 23:39
Medlem
Dr.mjaos avatar
Hur dåligt går det när Badbollen börjar analysera gamla filmer när han analyserar
Paniken är total när alla är less tattardrama.
Vloggar flyger inte, podden är sämst, han vet för lite för att kunna föra vettiga samtal med dom han bjuder in.

Alla utom gula blend kärringarna börja tröttna.
Vad hände med att han skulle gå ner i vikt och börja träna? Visst har han nämnt det?
Citera
2025-06-10, 00:26
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Nu ska anjo exposa skilleras. Garanterat något haveristernalyssnare redan vet om och fått förklaring till redan. Det är så döfött. Men det är gulligt att Anjo tror att han sitter på en guldgruva.
Ta bort
Senast redigerad av forlatforatt 2025-06-10 kl. 01:20. Anledning: Uppdaterad
Citera
2025-06-10, 02:41
Medlem
Citat:
Ja verkligen.
Citera
2025-06-10, 07:44
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Kan bli intressant. Jag har inte jätte koll på allt skilleras gjort tidigare i livet.
Dock säger man ju att allt dumt Jocke gjorde var ju så längesen att det inte spelar roll idag. Så det samma kommer ju gälla skilleras.
Skilleras kommer ju dock gräva fram gammal skit på Anjo, vilket kommer få Anjo att börjar gråta, det kan bli kul
Citera
2025-06-10, 13:25
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Kan bli intressant. Jag har inte jätte koll på allt skilleras gjort tidigare i livet.
Dock säger man ju att allt dumt Jocke gjorde var ju så längesen att det inte spelar roll idag. Så det samma kommer ju gälla skilleras.
Skilleras kommer ju dock gräva fram gammal skit på Anjo, vilket kommer få Anjo att börjar gråta, det kan bli kul

Vad har han för lik i garderoben? Känns mest att det är att han tröstätit och gjort en del töntiga rapvideos
Citera
2025-06-10, 15:04
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

Ja, det gör han rätt i. Jag må spy galla över banjo. Men Skilleras är ta mig fan lika motbjudande som rask.
Dels är han politiskt handikappad, sen hsr han ett hudhandikapp och som grädde på moset, har han domar bakom sig. Så att den adopterade jävla idioten inte håller käften, är för mig ett stort frågetecken.

Adopterad afa/antifa aktivist... nä, det kvittar vad och vem. Han är värdelös.
Citera
2025-06-10, 15:13
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja, det gör han rätt i. Jag må spy galla över banjo. Men Skilleras är ta mig fan lika motbjudande som rask.
Dels är han politiskt handikappad, sen hsr han ett hudhandikapp och som grädde på moset, har han domar bakom sig. Så att den adopterade jävla idioten inte håller käften, är för mig ett stort frågetecken.

Adopterad afa/antifa aktivist... nä, det kvittar vad och vem. Han är värdelös.

Själv känner jag att, skilleras ideologiska hemvist, inte alls har någon betydelse. Jag håller inte med honom politiskt, men hans drev mot Rask, håller jag definitivt med om.
Citera
2025-06-10, 15:28
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Själv känner jag att, skilleras ideologiska hemvist, inte alls har någon betydelse. Jag håller inte med honom politiskt, men hans drev mot Rask, håller jag definitivt med om.
Jag följer knappt honom. Men sitta arbetslös, köra streama från morgon till kväll och sen klanka ner på fjant är väl en sak. Men med hans brottsregister, så ska man fan hålla flabben. Men visst, jag föraktar rask mer. Men ändå...
Citera
2025-06-10, 16:10
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jag följer knappt honom. Men sitta arbetslös, köra streama från morgon till kväll och sen klanka ner på fjant är väl en sak. Men med hans brottsregister, så ska man fan hålla flabben. Men visst, jag föraktar rask mer. Men ändå...

Som jag fattar det lever han på sin podcasts?
Citera
2025-06-10, 16:45
Medlem
Debatt med Lokal på Dialogisks kanal den 17e juni. Enligt lokals instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in