Citat:
Ursprungligen postat av
Psoglav
Tja, hittills har ingen motbevisat mig. Stämmer dock att inte alla av de 14 har judiska namn, men det påstod jag inte heller.
Hela tråden är en enda pajasfars från start, därför att man får vara en ordentligt glattvallad stolle om man tror att den vetenskapliga teorin om förintelsen endast skulle handla om och grunda sig på en handfull vilsna vittnesmål, och att det skulle vara easy peasy att dölja att det hele om det skulle varit en bluff.
Men det är ju så, att det i princip bara är ”nötter” med judehat och judenoja, och inte sällan mer eller mindre öppet är nazikramare i någon form, som förnekar förintelsen, och aktivt ignorerar och förnekar den enorma mängd extremt graverade indicier och omständigheter, som kan styrkas och bevisas stämma på kors och tvärs med massvis med oberoende vittnesmål, massvis med graverande autentiska dokument som dessutom kan styrkas via en massa andra dokument och vittnesmål och forensiska fynd. Och nu uttryckte jag mig enkelt och kort.
Förintelsen är världens bäst dokumenterade folkmord, och indicier och bevis har samlats och granskats vetenskapligt i 70 år eller mer, och klarat denna vetenskapliga granskning.
De enda som förnekar detta (källa det för fan inte revisionism, det är ren förbannad förnekelse inget annat) är stollar som INTE följer normal vetenskaplig metod och etik, utan gör vad fan som helst för att försöka trolla bort de faktiska bevis som finns, och som bevisligen inte drar sig för att manipulera och ljuga sig blå. Vi har otaliga bevis på detta bara på detta forum.