2025-06-09, 20:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Men of culture we meet again!
Det kanske var det här programmet jag skulle ha kollat på istället för Robinson för att inte lätt blanda ihop koncepten? jag har aldrig sätt ett bacheloravsnitt förr! men det vart intressant att se vad det är för typ av skit, efter att jag blev attraktivare på marknaden (alltså jag började sälja frukt & grönt)

En hyggligt snyggare mellanstadielärare vill dansa fram attraktionen, har lite svårt att böja det under kategorin förspel det sitter en fullblodsanorektiker i bilen också som administrerar sin egen vikt? och hon har tatuerat in sin framtid på sin kvist till arm med motivet av en dödskalle , henne ska man inte hålla sig på armlängds avstånd ifrån?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-09 kl. 20:35.
Citera
2025-06-09, 20:34
Medlem
BallaBellas avatar
Vad jag ogillar människor som säger att de ska vara på deras sätt annars blir de sura.

Noll empati för andra med andra ord och det är redan nu en rödflagga.
Citera
2025-06-09, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det kanske var det här programmet jag skulle ha kollat på istället för Robinson för att inte lätt blanda ihop koncepten? jag har aldrig sätt ett bacheloravsnitt förr! men det vart intressant att se vad det är för typ av skit, efter att jag blev attraktivare på marknaden (alltså jag började sälja frukt & grönt)

En hyggligt snyggare mellanstadielärare vill dansa fram attraktionen, har lite svårt att böja det under kategorin förspel det sitter en fullblodsanorektiker i bilen också som administrerar sin egen vikt? och hon har tatuerat in sin framtid på sin kvist till arm med motivet av en dödskalle , henne ska man inte hålla sig på armlängds avstånd ifrån?
Hej Crap! Du är i alla tv-trådar. Kul!
Citera
2025-06-09, 20:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hej Crap! Du är i alla tv-trådar. Kul!
Nej jag är inte i tv-trådar som utgör icke-svenska underhållningsprogram

En konstig man är han, han väger inte anorektikerns faktiska ord och om det hon säger går ihop, utan han transkriberar svadan till hur mycket energi hon istället ger ifrån sig i enheten kilojoul, vem fan värderar människors energi?
Citera
2025-06-09, 20:46
Medlem
Crapmagics avatar
"Otroligt fin "klänning säger han och glor samtidigt rakt in i hennes blottade dekolletage som utlovar stora enheter, enda gången en man kan stå för att han kollar pattar är om bögdesignern har tänkt till ordentligt med klänningens utformning
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-09 kl. 20:51.
Citera
2025-06-09, 20:48
Medlem
Citat:
Nej jag är inte i tv-trådar som utgör icke-svenska underhållningsprogram

En konstig man är han, han väger inte anorektikerns faktiska ord och om det hon säger går ihop, utan han transkriberar svadan till hur mycket energi hon istället ger ifrån sig i enheten kilojoul, vem fan värderar människors energi?
Vem är anorektikern?
Citera
2025-06-09, 20:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vem är anorektikern?
Hon med dödskallen, alltså tatuerad på armen! det är inte Shakespeares Mac-Beth här

Citat:
"Otroligt fin "klänning säger han och glor samtidigt rakt in i hennes blottade dekolletage som utlovar stora enheter,
Bachelorn borde skojat till det och sagt att - här kommer ju förra tjejens klänningsdesigner, när en äldre man plötsligt stegar upp till honom och visar en tillsynes inte helt heterosexuell approach, givetvis är det svärfar förstår ju alla, eller en runierad sugardaddy som ledsnat på sitt skåp och vill ställa av det hos någon med mer plats
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-09 kl. 20:55.
Citera
2025-06-09, 20:56
Medlem
Citat:
Hon med dödskallen, alltså tatuerad på armen! det är inte Shakespeares Mac-Beth här

Bachelorn borde skojat till det och sagt att - här kommer ju förra tjejens klänningsdesigner, när en äldre man plötsligt stegar upp till honom och visar en tillsynes inte helt heterosexuell approach, givetvis är det svärfar förstår ju alla, eller en runierad sugardaddy som ledsnat på sitt skåp och vill ställa av det hos någon med mer plats
Jag trodde först att det var en man som sökte kärlek
Citera
2025-06-09, 20:59
Avslutad
Roligare med bachelorette.

Nu blir det bara en massa falskspel, fnitter och catfight.
Citera
2025-06-09, 21:13
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Roligare med bachelorette.

Nu blir det bara en massa falskspel, fnitter och catfight.
Ehh såg du förra med Sonja? Det var ju inget annat än cockfights, svartsjuka och skitsnack mellan snubbarna.
Citera
2025-06-09, 22:24
Medlem
Någon som vet vilka två tjejer som killarna väljer på slutet? 👀
Citera
2025-06-09, 22:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejlovisa
Någon som vet vilka två tjejer som killarna väljer på slutet? 👀
Så att du slipper kolla det tråkiga däremellan, eller ska du analysera uppbyggandet fram till facit?

Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
cockfights
kuk-skärmytslingar/kuk-holmgång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här