2025-06-13, 18:24
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007
OF influenser brukar som PR strategi säga att de lottar ut så någon av deras följare får göra collab med de. Dvs att Så folk subscribar och betalar i hopp om att göra en eventuell p film eller annan content ihop med tjejen.

Nu kan jag inte garantera att det är en PR-strategi från just henne men det är vad som menas med utlottningen
Online 2 dagar sen

1319 tkr till ska in innan man låser upp "dildoplay".

Vad sägs killar, någon som har en mille som ligger och skräpar??

Edit. Helvete för den summan kan jag med köra dildoplay! I flera timmar om det krävs
Senast redigerad av DisposableGarbage4 2025-06-13 kl. 18:55.
Citera
2025-06-13, 18:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Online 2 dagar sen

1319 tkr till ska in innan man låser upp "dildoplay".

Vad sägs killar, någon som har en mille som ligger och skräpar??
Jag har ont om växel, kan bara tänka mig investera i en "Slängkyss" (släng bort kyss)
för 5 tokens https://sv.stripchat.com/Carolinekronkvist/profile från dom läpparna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-13 kl. 18:29.
Citera
2025-06-13, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Eftersom tjejer alltid är taskiga mot andra tjejer, så får du ett uppdrag, nästa gång du vill skriva nått syrligt mot en konkurrerande tjej så säger du stop! nej jag ska om-kanalisera detta & kritisera en man istället, en ensam snygg man i kostym som sitter på ett fång av rosor & som har ett tråkigt kontorsjobb, närmste sådan man! du ser ska få sina fiskar varma

Jag vill skriva syrligt här! IRL är jag en mes, säger aldrig ngt elakt om/för ngn. Inte öga mot öga, inte bakom ryggen heller. Så någonstans får jag väl leva ut min onda sida? Bättre här där deltagarna i dokusåpor kan välja bort mina kommentarer. De behöver aldrig ens veta vad jag tycker om dom. Skriver aldrig ngt elakt till/om någon som skriver här, tar ut min elaka sida bara med dokusåpa stjärnor.
Citera
2025-06-13, 18:56
Medlem
Första gången Melodys TikTok dök upp i mitt flöde trodde jag det var satir. Nu har jag förstått att det inte var det. Hennes konto går enbart ut på att prata om rika män och tala om hur attraktiv och classy hon är - och ”tipsa” andra hur de kan bli snyggare i stil med henne själv.

Varför var hon ens med i Bachelor om hon är så ytlig? Frågade hon om hans lön innan hon skrev på eftersom det enda viktiga för henne är att ha en rik kille?
Citera
2025-06-13, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Första gången Melodys TikTok dök upp i mitt flöde trodde jag det var satir. Nu har jag förstått att det inte var det. Hennes konto går enbart ut på att prata om rika män och tala om hur attraktiv och classy hon är - och ”tipsa” andra hur de kan bli snyggare i stil med henne själv.

Varför var hon ens med i Bachelor om hon är så ytlig? Frågade hon om hans lön innan hon skrev på eftersom det enda viktiga för henne är att ha en rik kille?

Undrar om Christopher kollat tjejernas konton. Han borde göra det, där finns mycket viktig information.
Citera
2025-06-13, 20:59
Medlem
😂😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Du får ta det steg för steg. Försök att inledningsvis föreställa dig Sara af Mölndal med rinnande mascara, för mycket rouge och utsmetat läppstift samt iförd endast en röd skinnkjol som hon dragit upp över höfterna. När du lyckats med det så kan du sedan...äh, va fan, låt den fantasin vara som den är, förresten.

Visst har jag blivit ombedd att försöka prata med Björne- röst för att höja spänningen under själva akten men det var länge sedan. Nuförtiden vill damerna mest att vi skall leka att vi är Tommy och Annika från Pippi Långstrump (även om vissa fegar och frågar om vi inte också kan låtsas att vi bara är styvsyskon, vilket jag brukar vägra blankt).

Disclaimer: alla medverkande i det här skämtet är över 18 år
Citera
2025-06-13, 21:14
Medlem
Så stört!!! Hon har varken personlighet eller utseende
Citat:

Citera
2025-06-13, 22:34
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:

Melody Ivanova, IT-ingenjör, 29 år, Stockholm känns som en normalkrass kvinna från bakom den järnridå som en gång fanns, kan inte riktigt placera henne i något bestämt land därifrån. Hon är för ung för att ha varit med om järnridåns fall, men har sannolikt uppfostrats i den traditionella andan som fanns innan dess.

Om jag känner mig lika elak som @scaloppina säger att hen är ibland, så skulle jag vilja veta hur många avsugningar examen till IT-ingenjör kostade? Melody känns inte som intelligensreserven bland IT-folk, men jag kan naturligtvis ha fel...

Edit: Hade hon varit kvar längre hade det nog blivit bra TV med rejäl konfliktpotential.
Citera
2025-06-14, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Så stört!!! Hon har varken personlighet eller utseende

Det hon upprepar i videos om att hon aldrig haft tjejkompisar pga för snygg känns delulu - jag är vän med många fantastiskt snygga och vackra människor och det är nog andra också.

Man kanske får ha självinsikt och inse att problemet kanske ligger hos en själv, att det har mer med personlighet att göra istället för att påstå man är ”för snygg” för att få vänner? Vem orkar umgås med någon som bara pratar om sitt utseende eller hur många rika män som står på kö för att nå deras ”höga standard”? Man förstår ju att det inte ens är så. Jag hade blivit galen om en kompis höll på så.

Jag vill inte trycka ner någon med kommentarer om utseende egentligen men ”för” snygg eller attraktiv för något är inte min första tanke..
Citera
2025-06-14, 02:48
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nu har ju din Stein skickat hem en massa tjejer som den andre bachelorn hade kunnat få bjuda in istället, nu står pickolon i beroendeställning till den primäre bachelorns halvtaskiga smak, den här Gabriell är inte särskilt snygg heller, det är bara en stor kroppshydda med ett huvud som liknade Johan Peterson från Disneyklubben, därför får han också spela andrafiolen

Det är en tjej med aktiv acne som är jävligt snygg i ansiktet för att hon har just aktiv acne, det är på modet att bära acne-märke i höst

Gabriel fick ju bjuda en av tjejerna som inte fick någon ros och hon fick stanna.

Den blonda tjejen kände samma sak som Christoffer att de inte hade någon kemi och skulle ta tag i saken och börja dejta privat istället så hon verkade inte bry sig om hon åkte hem och när man känner så är det onödigt att uppehålla en plats.

Melody kanske hade passat med den nya killen det vet man inte men jag vet sedan tidigare att produktionen har lov att göra undantag så om den nya killen hade gillat henne så hade han bett om att få en dejt med henne också.
Hon verkade snäll och rar men hon ville så gärna ha komplimanger för sitt utseende och hon var nog lite för spontan för båda två.
Men efter ett sånt här programm så kommer hon få massor av DMs av killar som vaknar kl 8 och kl 10 är de på väg till Paris!
Citera
2025-06-14, 09:16
Medlem
Den vackraste av alla, Linn med pappan, fick åka hem först.
Citera
2025-06-14, 09:27
Medlem
Citat:
Det hon upprepar i videos om att hon aldrig haft tjejkompisar pga för snygg känns delulu - jag är vän med många fantastiskt snygga och vackra människor och det är nog andra också.

Man kanske får ha självinsikt och inse att problemet kanske ligger hos en själv, att det har mer med personlighet att göra istället för att påstå man är ”för snygg” för att få vänner? Vem orkar umgås med någon som bara pratar om sitt utseende eller hur många rika män som står på kö för att nå deras ”höga standard”? Man förstår ju att det inte ens är så. Jag hade blivit galen om en kompis höll på så.

Jag vill inte trycka ner någon med kommentarer om utseende egentligen men ”för” snygg eller attraktiv för något är inte min första tanke..
Låter som Gräddrumpan på TikTok som säger att hon inte kan få något jobb eftersom hon är alldeles för sexig! 😝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in