2025-06-02, 20:50
Medlem
Fem klubbar som jagar skyttekungen Diabate.
Nu tror jag inte GAIS säljer honom i sommar men Sköldmark har i alla fall hintat om en nivå på runt 30 mille.

https://fotbolltransfers.com/nyheter/fem-klubbar-uppges-jaga-ibrahim-diabate/201880
Senast redigerad av Milton-E 2025-06-02 kl. 20:52.
Citera
2025-06-02, 20:54
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Dom måste verkligen älska nudlar i Tjeckien? 🤔
😄😄👌
Citera
2025-06-03, 10:59
Medlem
QuantumQuills avatar
Öster säljer Sanyang för 34 miljoner till Slavia Prag.
Försäljningsrekord för lilla Öster.

Skulle vara intressant att se en lista på vad spelare sålts för så här långt 2025, och jämföra med hur det såg ut för 5-10 år sedan.
Citera
2025-06-03, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Öster säljer Sanyang för 34 miljoner till Slavia Prag.
Försäljningsrekord för lilla Öster.

Skulle vara intressant att se en lista på vad spelare sålts för så här långt 2025, och jämföra med hur det såg ut för 5-10 år sedan.
Otroliga pengar för en spelare som spelat tio matcher för Öster. På transfermarkt värderas han till €300 k så det är kanske vad Öster betalade för honom. Det här kan rädda kvar klubben i allsvenskan om de använder pengarna rätt.
Citera
2025-06-04, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Fast jag tänker även på tiden innan Dahlin kom tillbaka. Både Sixten Mohlin och Marko Johansson var duktiga som juniorer, men ingen av dem klarade steget till seniorfotbollen.

Apropå Sixten Mohlin. Numera cykelreparatör. Det hade jag missat. Kanske skulle passa Marko Johansson också, för nån vidare målvakt har han aldrig varit.
https://fotbolltransfers.com/nyheter/officiellt-sixten-mohlin-avslutar-karriaren/200605
Citera
2025-06-05, 23:52
Medlem
Oscar Linnér till Peking?
Citera
2025-06-08, 20:40
Medlem
Valvantos avatar
Vi förlänger med Skoglund och Mackan är på G. Jag ser det som viktigare än nyförvärv.
Citera
2025-06-09, 10:23
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Vi förlänger med Skoglund och Mackan är på G. Jag ser det som viktigare än nyförvärv.

Mycket, utöver det sportliga är det ju extremt viktigt att unga talangfulla spelare känner att man inte heller förlorar ekonomiskt på att vara i Bajen. Ingen aning om hur nuvarande kontrakten ser ut men gissar att deras lönenivå inte riktigt är i paritet med prestation i dagsläget.
Citera
2025-06-09, 14:03
Medlem
Synd att vi inte kunde lappa ihop Nwadike en gång för alla på alla dessa år. Bra allsvensk back i bra ålder med ännu bättre inställning(lite för bra för sitt eget bästa). Inga tydliga skador som korsband eller sånt så det blir svårt när han går sönder i första matchen efter flera månaders rehab hela tiden. Nån som tar chansningen kan bli belönad, men risken finns såklart att han aldrig får ordning på ljumskarna eller vad det nu är som aldrig ger med sig.

Så en ny mittback ska väl in nu, känns som ett ovisst fönster i övrigt för oss om vi ska sitta lugnt i båten eller inte. Offensivt har väl inte den här våren direkt byggt upp någon säljhajp och Milleskog blir borta säkert ett par månader, så borde vara bra chanser att behålla samtliga och då vet jag inte om så värst mycket ska in heller.
Citera
2025-06-09, 17:09
Medlem
trazkeis avatar
Blåvitt på väg att värva Lazarus. Känns nästan som en symbolisk värvning.
Citera
2025-06-09, 17:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Blåvitt på väg att värva Lazarus. Känns nästan som en symbolisk värvning.
Lazarus Online är en bra låt av Wolf Parade men vem fan är spelaren?
Citera
2025-06-09, 17:22
Medlem
girigfans avatar
tror ni gamle daniel amartey kan vara aktuell för dif? han är free agent för närvarande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in