• 1
  • 2
2025-06-09, 15:42
Medlem
LordLancasters avatar
De kan ju ändå inte använda den?

Gylfen är ju till för smidig vattenkastning för oss herrar. Och kanske ibland för att ruska tupp i en buske när nöden faller på. Det har ju hänt ibland hehe.

Missförstå mig rätt nu, jag blottar mig inte. Men efter att man har sett en snygg tjej kan man ju gömma sig i en buske och ”take care of buisness” ibland. Inga konstigheter.

Men åter till frågeställningen. Varför har tjejer gylf? Och då menar jag inte bara på jeans utan finns även på andra byxor som dessa:

https://ginatricot-pim.imgix.net/cat...jade-byxor.jpg

Är det Freuds penisavund som är i farten igen? Kvinnor vill så gärna ha lite utrustning mellan benen att de bär en manlig detalj på sina byxor?
Citera
2025-06-09, 15:45
Medlem
Hört talas om midja som är smalare än rumpan?
Finns även byxor med dragkedja på sidan.
Senast redigerad av tjanska 2025-06-09 kl. 15:49.
Citera
2025-06-09, 15:45
Medlem
Pripps0.0s avatar
Vi har höfter.
Citera
2025-06-09, 15:52
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Vi har höfter.

Vad menar du med det?

I relation till frågeställningen alltså.
Citera
2025-06-09, 15:55
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
Vad menar du med det?
Sorglig fråga. Kvinnor kroppar är skapade annorlunda än mäns. Det är ni som borde klara er utan gylf och bara dra ner brallan lite smidigt. Vi har en kurviga kropp, inte rak som er.

Lösningen är väl att vi alla går i tajts.
Citera
2025-06-09, 15:56
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Sorglig fråga. Kvinnor kroppar är skapade annorlunda än mäns. Det är ni som borde klara er utan gylf och bara dra ner brallan lite smidigt. Vi har en kurviga kropp, inte rak som er.

Lösningen är väl att vi alla går i tajts.

Med ”vi” menar du även män?

För när män går i tajts blir det ju en viss bula. Men det är du okej med i så fall eller?
Citera
2025-06-09, 15:58
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

Gylfen är ju till för smidig vattenkastning för oss herrar. Och kanske ibland för att ruska tupp i en buske när nöden faller på. Det har ju hänt ibland hehe.

Missförstå mig rätt nu, jag blottar mig inte. Men efter att man har sett en snygg tjej kan man ju gömma sig i en buske och ”take care of buisness” ibland. Inga konstigheter.

Men åter till frågeställningen. Varför har tjejer gylf? Och då menar jag inte bara på jeans utan finns även på andra byxor som dessa:

Är det Freuds penisavund som är i farten igen? Kvinnor vill så gärna ha lite utrustning mellan benen att de bär en manlig detalj på sina byxor?

Du kan ju testa att ta på dig ett par tighta jeans och sen försöka få av dig dem utan att knäppa upp gylfen, pappskalle.
Citera
2025-06-09, 15:59
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Du kan ju testa att ta på dig ett par tighta jeans och sen försöka få av dig dem utan att knäppa upp gylfen, pappskalle.

Det är bara män som du med kvinnohöfter som har sådana problem du beskriver.

Vi klassiska män (tänk grekiska statyer) har raka midjor.
Citera
2025-06-09, 16:00
Medlem
Citat:

Gylfens syfte är snarare att den underlättar att ta på och av byxor.
Senast redigerad av Jemep55 2025-06-09 kl. 16:03.
Citera
2025-06-09, 16:02
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Det är bara män som du med kvinnohöfter som har sådana problem du beskriver.

Vi klassiska män (tänk grekiska statyer) har raka midjor.

Nej, män som gör squats och har en s k hockeyröv har samma poblem, din formlösa binnikemask.

En man som kan dra av sig knäppta jeans, jösses vad patetiskt
Citera
2025-06-09, 16:02
Medlem
Citat:
Vad menar du med det?

I relation till frågeställningen alltså.
Är det verkligen så svårt att förstå att gylfen gör att det går att dra byxorna över höfterna?
Citera
2025-06-09, 16:04
Medlem
Citat:
Källa på det?

Prova att dra på dig ett par jeans utan att dra ner gylfen...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in