2025-06-08, 21:09
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jaha det var det, då blickar vi fram emot Wimbledon då Alcaraz eller Sinner kommer stå som segrare även där, samt någon ny halvt okänd tjeckiska på damsidan.

Jag tror på Holger Rune som vinnare i Wimbledon, och på damsidan? Måhända Mirra Andreeva eller Coco Gauff?

Jäkla match idag iallafall - skönt med en icke dopingfälld vinnare av en Grand Slam…
Citera
2025-06-08, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Jag tror på Holger Rune som vinnare i Wimbledon, och på damsidan? Måhända Mirra Andreeva eller Coco Gauff?

Jäkla match idag iallafall - skönt med en icke dopingfälld vinnare av en Grand Slam…

Det fattar du väl att Holger Rune inte kommer kunna slå någon av de här två. Det är alldeles för stor nivåskillnad
Citera
2025-06-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Bland de sjukaste matcherna jag sett i alla sporter. Att ligga under med 0-2 i set och tvingas ta tre raka bollar i ena set:et för att undvika förlust, lyckas med det och vända 0-2 till 3-2 i set är helt otroligt.
Har för mig att BB gjort något liknande.
Citera
2025-06-08, 21:20
Avslutad
Citat:

Jag antar att det var ett skämt men jag frågar ändå, varför tror du det?

Ja vi kan nog räkna bort Sabalenka i alla fall, när hon är klar med sin tröst-fylla i Grekland lär hon lagt på sig minst 10 kg späck.
Citera
2025-06-08, 21:23
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Jag antar att det var ett skämt men jag frågar ändå, varför tror du det?

Ja vi kan nog räkna bort Sabalenka i alla fall, när hon är klar med sin tröst-fylla i Grekland lär hon lagt på sig minst 10 kg späck.
Der skulle vi ha vært og trøstet henne Osten. Kvinne med stor K, og etter min smak hun
Citera
2025-06-08, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Der skulle vi ha vært og trøstet henne Osten. Kvinne med stor K, og etter min smak hun

Hon har ju bytt upp sig till en hyfsat vältränad kille sedan hennes fd valde att tacka för sig och hoppa ner från ett hotellrum, så hon lär bli tröstad på diverse vis.

Men kul att du uppskattar amasonen Sabalenka, jag trodde du bara sprang efter små nätta skidåkerskor?
Citera
2025-06-08, 21:38
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Hon har ju bytt upp sig till en hyfsat vältränad kille sedan hennes fd valde att tacka för sig och hoppa ner från ett hotellrum, så hon lär bli tröstad på diverse vis.

Men kul att du uppskattar amasonen Sabalenka, jag trodde du bara sprang efter små nätta skidåkerskor?
Nei da, er jo lite altetende, men kvinner ala Sabalenka har alltid tiltrukket meg aller mest, og vice -verca. ( som tur er )
Citera
2025-06-08, 21:56
Medlem
Citat:
Jag tror på Holger Rune som vinnare i Wimbledon
Gilla på den. Men jag kan inte se det hända, tyvärr.
Citera
2025-06-08, 22:00
Medlem
Jävlar vad Nadal har vunnit titlar i Paris. 14 st. Helt jävla sjukt!

Sedan 1993 har Spanien tagit 21 av 33 titlar.

Sedan 2002 har Spanien tagit 18 av 24 titlar.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_French_Open_men%27s_singles_champions
Citera
2025-06-08, 22:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Jävlar vad Nadal har vunnit titlar i Paris. 14 st. Helt jävla sjukt!

Sedan 1993 har Spanien tagit 21 av 33 titlar.

Sedan 2002 har Spanien tagit 18 av 24 titlar.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_French_Open_men%27s_singles_champions

Ketchup-effekten efter Arantxas skrällseger 1989.
Citera
2025-06-08, 22:11
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Gilla på den. Men jag kan inte se det hända, tyvärr.

Men, enligt många experter är ju Holger ett ämne för att bli något stort, eller hur?

Tyckte inte Novak att Holger kunde bli hans efterträdare på tronen pga kvaliteterna Holger besitter?

Dessutom, är inte Holger lite lite yngre än Carlos?
Ibland kan jag finna likheter mellan dessa två 2003r…
Citera
2025-06-08, 22:34
Medlem
Citat:
Men, enligt många experter är ju Holger ett ämne för att bli något stort, eller hur?

Tyckte inte Novak att Holger kunde bli hans efterträdare på tronen pga kvaliteterna Holger besitter?

Dessutom, är inte Holger lite lite yngre än Carlos?
Ibland kan jag finna likheter mellan dessa två 2003r…

Holger har problem att ens ta sig vidare från 3e omgången i grand slams. Är såklart inte i närheten av varken Sinner eller Alcaraz. Vi kommer att se topp 2 ta alla stora titlar de kommande åren, kanske att Djokovic kan vinna någon också. Att någon annan än att de tre vinner finns inte på världskartan. Det är större chans att jorden går under imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in