2025-06-08, 09:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Synd att du inte har samma energi i Rask tråden

Det är stor skillnad när de som är mest aktiva där har samma objekt de vill förgöra. Här är det lite mer balanserat och då ska de gnällas och uppfostras.
Citera
2025-06-08, 09:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det kom ju ut en video på tiktok där en tjej påstod att hon hade en affär med chrippa, det var stor misstro och tveksamhet till det hon sa.
Men ligger videon på Anjos kanal, då är det automatiskt sanning enligt vissa, och folk blir riktigt förvånade att man inte tar allt som sägs i Anjos video som automatiskt sanning.
"har du bevis på det du påstår?" och så får man som svar en länk till Anjos video

Jag ska svara dig direkt på ett exempel som låg (kanske är kvar) på Anjos kanal. Tjejen som sa att hon hade haft en affär med Chrippa och hade konversationer med Chrippa som bevis.
Jag tror att den tjejen ljög för Anjo.

Det kan vara sant. Jag kan ha fel. Men jag var ytterst tveksam till att hon talade sanning.

Samtidigt har ju Chrippa visat att han inte har varit trogen mot vare sig Julia eller Linnéa. Jag tror ändå att just den tjejen ljög.
Senast redigerad av 111-111 2025-06-08 kl. 09:47.
Citera
2025-06-08, 09:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du har sagt att du vet att det är dom två på bilderna för du känner igen hennes födelsemärke. Jag har sagt att du får visa bevis för att hon har det födelsemärket och det kan du tydligen inte göra fast du sa att det fanns massor av bilder som visar det.
Du har inte visat en enda bild som visar det. Du ljuger som du brukar.

Bevisa motsatsen då. Ska du av alla människor påstå att någon ljuger utan att visa upp något som stödjer ditt påstående? Du som inte kan göra det någonting.

Har du sett Chrippa gå ut och säga att den bilden inte är på dom?

Jag har inte det I varje fall.
Har han inte det är det rimligt att anta att han inte kan det för det skulle skada deras nya påfund att tjäna pengar dvs de hittar på och ljuger.
Citera
2025-06-08, 09:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Användaren syftar på att Christopher var åtalad för innehav och Christopher försvarade bruk i rätten.

Glöm inte heller att han skulle drogtestas under en tid där han sa att han var ren hela tiden men visade sig vara lögn, igen.

Det måste vara kämpigt att städa upp alla hans infall och lögner här. Till vilken nytta undrar jag.
Citera
2025-06-08, 09:53
Avstängd
Citat:
Om du inte sett det på bilder, hur vet du då att Linnea har ett födelsemärke där?
Stalker varning

Du kanske borde sluta hänga här dygnet runt. Din historik visar att du inte sovit ordentligt på flera dagar. Kanske därför du beter dig som en efterbliven idiot.

Ska du också berätta för vuxna att de har fel sovtider?
Du och Bikern.

Det finns så klart bilder på henne tex i minimal bikini då Chrippa gärna lägger ut sånt på Linnéa. Vissa människor lägger märke till detaljer, andra inte.

Vi är olika. Du är inte mallen för hur människor ska tänka och vara.

Om nu Chrippa vill tjäna pengar på deras kroppar. Då är det väl korkat att gå ut och tjata om att det inte är en bild på dom.

Kan du visa mig var Chrippa eller Linnéa har dementerat att det är dom?

För inte kan väl ni som dementerar själva hitta på att det är några andra?
Citera
2025-06-08, 10:23
Medlem
Råkade hamna på Julias live på TT igår...sicken människa. Henne som mamma,Ch som pappa och L som styvmamma...madre mia stackars lilla C.
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vad snackar du nu för skit!?
Vadå vill deras barn illa?
De enda som inte har varit bra för flickan är ju Julia (som verkat förstått vad som var fel) och Chrippa som inte ska visa upp henne på nätet vilket han gör.
Citera
2025-06-08, 10:23
Medlem
Citat:
Om du inte sett det på bilder, hur vet du då att Linnea har ett födelsemärke där?
Stalker varning

Det är väl skillnad på massa bilder och bilder??
Citera
2025-06-08, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du ifrågasattes för att du ljög om att dom väntade på bankuppgifter.

Fast det där stämmer ju och det har Banal bevisat.
Citera
2025-06-08, 10:30
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Hans upplevelser eller din tolkning?
Du kan ju inte berätta hur han känner bara för att han ler och gjorde saker du skulle tycka var roligt.

Upplevelser är personliga = individuella.

Om du kunde läsa istället för att tolka.
Citera
2025-06-08, 10:31
Medlem
Citat:
Det är väl ingen som påstått att personer med DS inte kan ljuga. Hur läser du egentligen.

Ja det var inte det som var diskussionen. Den var att alla med DS är lättmanövrerad.. Dopy flyttar diskussion till om man kan manipulera DS. 2 olika frågor men går inte ha några höga krav på Dopy.
Citera
2025-06-08, 10:34
Medlem
Citat:
Vad snackar du nu för skit!?
Vadå vill deras barn illa?
De enda som inte har varit bra för flickan är ju Julia (som verkat förstått vad som var fel) och Chrippa som inte ska visa upp henne på nätet vilket han gör.

Ja det verkar vara de som skyddar Christopher in i döden som skiter I ungen mer. De kollar ju bort när han borsta hennes tänder med Redbull och skyller allt på Julia då hon gör samma sak.
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-08 kl. 10:53.
Citera
2025-06-08, 10:37
Medlem
Citat:
Jag ska svara dig direkt på ett exempel som låg (kanske är kvar) på Anjos kanal. Tjejen som sa att hon hade haft en affär med Chrippa och hade konversationer med Chrippa som bevis.
Jag tror att den tjejen ljög för Anjo.

Det kan vara sant. Jag kan ha fel. Men jag var ytterst tveksam till att hon talade sanning.

Samtidigt har ju Chrippa visat att han inte har varit trogen mot vare sig Julia eller Linnéa. Jag tror ändå att just den tjejen ljög.

Det kan inte vart Christopher fel att han var otrogen. Måste vart Julias... Eller Jockes 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in