Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-30, 12:37
Medlem
Hur gick det? Är mötet avklarat
Vem var det
Citera
2025-05-30, 15:51
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Du som såklart inte är en ryggradslös mobilzombie, vad kommer du själv göra åt det du beskriver?

Han kommer inte att göra någonting över huvud taget. Han är en sådan där ”sensationsberättare” med stirriga uppsyn. En sådan som vi alla har träffat på någon gång. Och som blir den förste att dra när det börjar brinna i knutarna.

/AI
Citera
2025-05-30, 16:41
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Han kommer inte att göra någonting över huvud taget. Han är en sådan där ”sensationsberättare” med stirriga uppsyn. En sådan som vi alla har träffat på någon gång. Och som blir den förste att dra när det börjar brinna i knutarna.

/AI
Nja, det är möjligt. Eller så är han/hon som mig, det gäller att skriva så mycket skit om makten som möjligt så att säkerhetspersonal (militär, polis m.m.) förstår allvaret och kanske vill bli ihågkomna för något mer hedersvärt än att stå där som en idiot och göra allt för onanera uppåt och pissa nedåt. Det gäller ju att tänka smart här på Flashback samtidigt som många militärer och poliser vet om att dom är underbetalda och stampade på av samma gäng som dom har till uppgift att tillfälligt beskydda. Någon gång bör väl ändå bägaren rinna över för Kling, Klang och Knasen. Och jag är säker på att dessa älskar sensationsberättare med stirrig uppsyn.

Keep it gangsta y'all, keep it gangsta (keep it gangsta)
Keep it gangsta y'all, keep it gangsta (keep it gangsta)
Keep it gangsta y'all, keep it gangsta (all my life)
Keep it gangsta y'all, keep it gangsta (all my life)

Men frågan är vad vi har för svenska folkvalda som ska gå detta möte utan att ha underrättat sina älskade väljare, det kan ju som sagt vara så att inbjudan var för ett par år sedan.
Senast redigerad av BananaYoo 2025-05-30 kl. 17:20.
Citera
2025-05-30, 18:45
Medlem
Frågan är exakt vad man kommer att utsätta oss för för att undvika att fokus hamnar på detta
Citera
2025-05-30, 20:56
Medlem
Det är Quislingar från regeringen som bjuder in de nya Nazisterna
Citera
2025-05-30, 22:00
Medlem
BananaYoos avatar
Är det någon som har koll på ifall https://bilderbergmeetings.org/ verkligen är deras officiella hemsida, jag tycker den verkar lite luddig. Är de rädda för att gå ut med en bekräftelse på att mötet är i Stockholm, jag kan tycka att medborgare runtom i världen har rätt till att veta om deras folkvalda politiker (med omnejd) ska delta eller inte. Och i synnerhet med vilka de ska lätta sina ångestfyllda hjärtan med.

Det kan även vara bra ifall vi på Flashback kan göra allt för att övertyga och förbereda säkerhetspersonal, hotellanställda och dylikt att använda sina fria viljor på korrekt sätt för en gångs skull. Klart många av dem är inne på Flashback och till exempel har väldigt dålig ekonomi, autistiska barn till följd av vaccin, ligger i skilsmässa, är suicidala och dylikt

Och återigen, vilka untermenschen tror ni deltar med så här kort varsel? Nu är det bara drygt två veckor kvar och ännu ingen officiell deltagarlista på denna enligt många helärliga och icke-hemliga grupp.
Citera
2025-05-31, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Frihetsnytt har haft en del haft en del rapportering. Får se om Swebben ock Riks gör nåt. Borde dom väl. Just det området är av strategiska skäl rätt lätt att spärra av. Så det kan bli svårt att komma nära. Frimurarna har kort gångavstånd till hotellet förövrigt, eller tunnelavstånd. 🙂
Klipp ur Frihetsnytt:

Lördagen den 14 juni samlas människor från hela landet i Stockholm för att protestera mot global maktkoncentration, odemokratiska elitnätverk och tystnadskulturen som kväver det fria ordet. Demonstrationen riktar sig mot Bilderberggruppen – den slutna maktklubben där politiker, banker, media och storföretag varje år möts bakom stängda dörrar. I år hålls mötet på Grand Hotel i Stockholm.
Citera
2025-06-01, 01:19
Medlem
Blir det några wimmelbilder eller är det betalsajt för att få kolla?
Citera
2025-06-01, 04:46
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Blir det några wimmelbilder eller är det betalsajt för att få kolla?
Om det nu är så att Bilderberg ska ha sitt möte på Grand, så kommer det finns många fotografer och journalister där. Jag är också övertygad om att våra svenska kvällstidningar dessutom kommer att ha fotografer på både Arlanda och Bromma flygplats.

Du kan vara lugn, du kommer att få se "wimmelbilder" gratis.
Citera
2025-06-05, 21:37
Medlem
BananaYoos avatar
Snart bara en vecka kvar, frågan är om det ens är sant att det är Bilderberggruppen som kommer. Ingen information ännu om deltagarna. Att militärer och poliser är ett gäng betacuckar som inte vågar ta en kula för laget har jag förstått.

Men det som är ännu sorgligare är att ett gammalt respektabelt gäng som Afa helt har tappat stinget, de hade garanterat stormat hela Grand back in the days, ni vet innan clownutstyrseln blev den officiella generalsuniformen. Det är som att så länge säkerhetspersonal och Afa får vara förtryckta, lukta överklassurin, injicera defekter i friska barn, vara belånade upp till öronen med mera så är de mer än nöjda. Nationalisterna? Det kunde ju vara en fördel om de ens kunde stava till sina egna namn.

Här skulle jag verkligen vilja se de moderna aktivisterna i form av fotbollshuliganer gå ihop med precis varenda jävla falang som finns inom den hjärntvättade och uppgivna politiska aktivistgrupperna. Jag själv? Käka popcorn och följa allt live hemma i min fåtölj såklart.

Men frågan kvarstår - vilka kommer till mötet ifall det blir något?
Citera
2025-06-07, 19:41
Medlem
BananaYoos avatar
Nu är det bara en dryg vecka kvar, ingen som hört något på stan gällande vilka som kommer? Själv är jag över-övertygad om att ett brutalt attentat kommer att ske. Skapligt hetskt i vissa grupper, både från vänster och höger.
Citera
2025-06-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaYoo
Nu är det bara en dryg vecka kvar, ingen som hört något på stan gällande vilka som kommer? Själv är jag över-övertygad om att ett brutalt attentat kommer att ske. Skapligt hetskt i vissa grupper, både från vänster och höger.
I vilka grupper? Och vad tror man? Att det är ryssar som bokat hotellet inför en invasion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in