2025-06-06, 20:53
Medlem
Var det inte idag det skulle vara bröllop? Vart är alla bilder ?
Citera
2025-06-06, 21:54
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTriton09
Var det inte idag det skulle vara bröllop? Vart är alla bilder ?

Jo, Svensk Dam har en liten notis, tydligen är de gifta nu. Men inga bilder, hittar heller inga uppgifter om när-var-hur det hela gick av stapeln. Hittar heller ingen info om Fulnar kaozade sönder bröllopet.
Citera
2025-06-06, 23:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Jo, Svensk Dam har en liten notis, tydligen är de gifta nu. Men inga bilder, hittar heller inga uppgifter om när-var-hur det hela gick av stapeln. Hittar heller ingen info om Fulnar kaozade sönder bröllopet.
Antagligen någon som köpt ensamrätt till bilderna. Kommer säkert inom ett par dagar i någon tidning.
Citera
2025-06-07, 00:17
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Antagligen någon som köpt ensamrätt till bilderna. Kommer säkert inom ett par dagar i någon tidning.

Du har säkert rätt… tanken har slagit mig oxå. Hänt, Femina, Svensk Damtidning etc, etc… de har nog sålt hela rasket till någon svallerblaska, time will tell…
Citera
2025-06-07, 09:04
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oelback
När Runar gifte sig med Jessica Karlsson 2008 var han fortfarande ett eftertraktat namn för skvallerpressen och lyckades sälja både bröllop och bröllopsresa dyrt. Så frågan för dagen är om fattiglappen Runar nu försökt att tjäna en hacka genom att erbjuda bilder exklusivt från Amadeus bröllop?

Fast ärligt talat så är jag mest nyfiken på om han repriserat sin bröllopsfrilla.

https://www.expressen.se/noje/extra/...-sitt-brollop/
Hon ser ut som hon ångrat sig redan.
Citera
2025-06-07, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hon ser ut som hon ångrat sig redan.
Carola har berättat att hon ångrade sig redan på bröllopsnatten och att det kändes totalt fel. Så det är inte omöjligt att Jessica kände samma sak på den bilden.
Citera
2025-06-07, 11:50
Medlem
Jag tänker såhär kring tystnaden. Det var tänkt att hålla giftermålet hemligt, mkt pga runkars beteende. Dom kanske t.o.m. gifte utan en stor sammankomst, men runkar kunde inte hålla sig, han meddelade att det ska ske på nationaldagen. Han var inte bjuden, det blev inget craschat bröllop. Om Runkar försökte sälja sin sons bröllop så förvärrade han bara situationen med sin son.
Citera
2025-06-07, 12:15
Avstängd
Magictrixs avatar
Runkar la ut en bild på svenska flaggan igår och önskade alla en fin nationaldag. Jag vet inte varför han gör det, som hatar Sverige så mycket? Till skillnad från en del mentalt utamanade skribenter i denna tråd kan jag ändå fortsätta undra vad han gör i Sverige, som han hatar så mycket?

Carola har däremot lagt ut små bilder från dekorationsdetaljer på bröllopet. Hon medger att sonen nu är bortgift och utlovar att det kommer bilder från henne inom kort. Enligt henne var bröllopet fint och allt gick bra. Men hon skulle väl knappast skriva något annat?

Vilket får mig att fundera... var pappa Runkar ens på bröllopet? Och om han var där, hur lyckades han hindra sig själv från att lägga ut 200 bilder därifrån? Nä, jag har svårt att tänka mig att Amadeus inte skulle bjuda sin egen far, oavsett vad Carola sagt. Men märkligt är det.
Citera
2025-06-07, 12:57
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko

...
Att sälja rättigheter till en bok är att få betalt. Det bevisar att intresse och värde funnits.
..
Det fungerar ej så. Man får inte betalt för en sån grej bara för att ett försäljningskontrakt är skrivet.
Säljaren får betalt när köparen genererar intäkter från sin vidareförsäljning, tex vid en TV-visning.
Citera
2025-06-07, 13:30
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Det fungerar ej så. Man får inte betalt för en sån grej bara för att ett försäljningskontrakt är skrivet.
Säljaren får betalt när köparen genererar intäkter från sin vidareförsäljning, tex vid en TV-visning.
Ja, exakt. Runar är svag och karaktärslös – helt utan manlig karisma. Att han ändå ges medialt utrymme, tillåts tala om moral, räknas som kändis, blir inbjuden och dessutom får lite betalt för sina "romaner" och "artiklar" – det bevisar ingenting. Runar förstärker mest näthatarnas upplevelse av orättvisa.

Effekten är att Runar blir vår att se – och skapar kaos i huvudet på religiösa och betydelselösa personer utan makt. För dem framstår Runar som ett hån: Runar får säga vad han vill, blir publicerad och får betalt – medan deras egen lilla maniska resultatlösa kamp aldrig uppmärksammas.

Som sagt: Runar har röst, inflytande och ekonomisk ersättning, medan näthatarna inte ges något medialt utrymme alls – inlägg raderas och de får inte ett öre betalt.
Senast redigerad av becko 2025-06-07 kl. 13:35.
Citera
2025-06-07, 15:04
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Ja, exakt. Runar är svag och karaktärslös – helt utan manlig karisma. Att han ändå ges medialt utrymme, tillåts tala om moral, räknas som kändis, blir inbjuden och dessutom får lite betalt för sina "romaner" och "artiklar" – det bevisar ingenting. Runar förstärker mest näthatarnas upplevelse av orättvisa.

Effekten är att Runar blir vår att se – och skapar kaos i huvudet på religiösa och betydelselösa personer utan makt. För dem framstår Runar som ett hån: Runar får säga vad han vill, blir publicerad och får betalt – medan deras egen lilla maniska resultatlösa kamp aldrig uppmärksammas.

Som sagt: Runar har röst, inflytande och ekonomisk ersättning, medan näthatarna inte ges något medialt utrymme alls – inlägg raderas och de får inte ett öre betalt.
Helt ärligt, utan att jag på något sätt vill antyda något om ditt tillstånd i övrigt, men den här texten är totalt obegriplig. Ingen förstår vad du vill, så det kanske är bättre att du tänker klart innan du skriver.
Citera
2025-06-07, 18:36
Medlem
Nu har Runar lagt ut en bild på brudparet. Han vilke väl vara först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in