2025-06-06, 10:16
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Skyttens längd

Du har bäst gissning än så länge. Jag tror du har rätt.
Citera
2025-06-06, 16:01
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Du har bäst gissning än så länge. Jag tror du har rätt.

Ja den som väntar får se!

Sen vet vi ju att hezzy var trammad under natten(20/12), han skriver även att han har psykos.
Om vi lärt oss något så är tramadol väldigt vanligt när dessa brott begås.

Men det kanske är supervanligt i dessa kretsar att vara trammad en torsdag mitt i vintern?
Citera
2025-06-06, 22:57
Medlem
Citat:
Ja den som väntar får se!

Sen vet vi ju att hezzy var trammad under natten(20/12), han skriver även att han har psykos.
Om vi lärt oss något så är tramadol väldigt vanligt när dessa brott begås.

Men det kanske är supervanligt i dessa kretsar att vara trammad en torsdag mitt i vintern?

Folk i dessa kretsar poppar talle dagligen, ingen speciellt direkt.
Citera
2025-06-06, 23:03
Medlem
Ni som säger att G1o var häktad under den 20, han släpptes några dagar tidigare. Han la endast upp bilden efter att Gaboro dog för att folk inte skulle tro att det var han som begick mordet.
Citera
2025-06-07, 04:00
Medlem
Remixizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hornegerrr
Ni som säger att G1o var häktad under den 20, han släpptes några dagar tidigare. Han la endast upp bilden efter att Gaboro dog för att folk inte skulle tro att det var han som begick mordet.
när släpptes ha noch hur vet man det? Vore fascinerande om det äre han men tror ej det. Om det nu är en rappare med
Miljontals streama så tror jag bara hezzy från den infon jag fått från folk här gällande tidigare fupen.
Citera
2025-06-07, 07:29
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remixiz
när släpptes ha noch hur vet man det? Vore fascinerande om det äre han men tror ej det. Om det nu är en rappare med
Miljontals streama så tror jag bara hezzy från den infon jag fått från folk här gällande tidigare fupen.

När folks släpps vet man inte då det går jnder sekretess.
- jag hade blivit förvånad om det var g1o, det hade rört om lite i huvudet och varit ganska kul att ha så fel.
Citera
2025-06-07, 07:32
Medlem
Citat:
Det är jag som befunnit mig på plats och knäppte en referensbild för att påvisa ljusförhållandet, inget annat.

Vill bara påpeka att det är mina takes för att han e skytt utifrån de få offentliga dokument som finns till hands samt mina egna spaningar.
Det kan lika gärna vara jag som lagt ihop saker felaktigt.

Det är som sagt ingen som officiellt misstänkt honom.

Men - vill ni ha mer info varför jag trorhan är skytten?
Har analyserat innehållet på filmen och gjort ett par till spaningar.
Läst dina senare analyser i tråden. Bra slutsatser. Dock hade skytten vita handleder utav det som syntes mellan handskarna och tröjärmen. Hezzy är ju allt annat än vit. Har du någon teori om det?
Citera
2025-06-07, 07:39
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Läst dina senare analyser i tråden. Bra slutsatser. Dock hade skytten vita handleder utav det som syntes mellan handskarna och tröjärmen. Hezzy är ju allt annat än vit. Har du någon teori om det?

Jag har läst fupen gällande mordplanerna på annan rappare.
Där finns 5-6 bilder när h står i ett garage under liknande förhållanden.
Han är väldigt ljus i hyn beroende på hur ljuset speglar sig mot honom.
Om du tittar tillbaka 1-2 sidor har en annan användare lagt upp en bild på honom under sådant förhållande där han ser relativt ljushyad ut.

Förutom detta så är skytten direkt under lampor när handlederna syns, vilket reflekterar ljuset tydligare.

Min referensbild från platsen visar även att mordfilmen inte utger korrekt färgnyans, så även där är det troligt att det ser ljusare ut än verkligheten.

Här kan du läsa mer om det:

Senast redigerad av zarrelito 2025-06-07 kl. 08:16.
Citera
2025-06-07, 09:06
Medlem
starones avatar
kan det va rapparen bb29 l1am l4rsson han e vit? nu kör ju han med fox vad ja vet så kanske går emot att mörda allierade från norrköping, men dom har ju mördat egna förut haha
Citera
2025-06-07, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starone
kan det va rapparen bb29 l1am l4rsson han e vit? nu kör ju han med fox vad ja vet så kanske går emot att mörda allierade från norrköping, men dom har ju mördat egna förut haha
Han har inte miljontals streams, står på Krimfup att den häktade har miljontals streams och visningar på youtube
Citera
2025-06-07, 10:00
Medlem
starones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Han har inte miljontals streams, står på Krimfup att den häktade har miljontals streams och visningar på youtube

det har han nog om du räknar i hop spotify o youtube, men känns endå som en långshot
Citera
2025-06-07, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starone

Det kan vi nog utesluta. Det går inte att nämna honom och Hezzy i samma mening utan att det blir konflikt. Fox på Fox? Nja. Rövarna vill ju hämnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in