2025-06-06, 14:16
Medlem
Kantarelllers avatar
Varför lägger han upp så mycket AI slop? Riktig boomer varning.
Citera
2025-06-06, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illlilllilili
Hade ändå varit lite kul om de hade suttit i Dialogiskt, eller så är jag i minoritet som tycker det?

Han ska vara med i dialogisk med lokal.
Citera
2025-06-06, 15:50
Medlem
granny-pantiess avatar
Försöker ta mig igenom Anjos senaste video.

Det är så uppenbart hur han försöker styra undan Medviktarna från att granska Rask.

Varför skulle de behöva blanda sig i Anjo och Lokals beef?

Dessutom - om Anjo nu anser att det var så lätt för Lokal att påverka vad killen med DS sa - då är det ju lika lätt för Anjo att påverka vad killen med DS säger nu.
Citera
2025-06-06, 15:50
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14

Ett bra beslut.
Citera
2025-06-06, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14

Har du bevis för det?
Citera
2025-06-06, 17:56
Medlem
Gjorde inte Anjo exakt det han anklagade Lokal för, dvs han kommer med underliggande hot till den förståndshandikappade mannen genom att säga " jag är inte arg om det var så att lokal hotade dig att säga att det var jag som tvingade dig att strika hans kanal, han lägger ord i mannens mun och textar deras samtal, men på frågan om " har jag tvingat dig att strika hans kanal" textar han inte mannens svar där han säger ja, det har du gjort, Anjo fortsätter "för det stämmer ju inte" mannen svarar jo. Det är exakt vad du anklagade lokal för fast värre, dessutom lägger du tyngd bakom dina påståenden med att säga att du ska visa riktiga bevis. Och du manipulerar dina tittare genom att styra samtalet och dessutom underlåta att texta en del av mannens svar.

Och att kritiker inte kritiserat Lokal stämmer inte, däremot har dom förlåtit honom, precis som du förlåtit tex Rask och Jocke för deras dåliga beteende back in the days.

Att folk drar upp gamla saker angående er, är för att ni inte bett om ursäkt eller tagit avstånd ifrån det och uppvisar samma betende än idag och många övertramp är alldeles nygjorda.

Att Anjo har mage att påvisa folks hyckleri är ett hyckleri i sig. Han har en talang, och det är förmågan att lyckas sänka andra människors trovärdighet genom att analysera deras beteende eller valda ord. Och sedan använda exakt samma ord och betende för stt bevisa och stärka sin egen sak. Det är fascinerande

Genom att anslysera och konspirera ordens egentliga betydelse och sedan återkomma till dina slutsatser flera gånger, görs spekulationerna till en sanning för många. Makeituntilyoubrakeit
Citera
2025-06-06, 18:03
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marrier
Gjorde inte Anjo exakt det han anklagade Lokal för, dvs han kommer med underliggande hot till den förståndshandikappade mannen genom att säga " jag är inte arg om det var så att lokal hotade dig att säga att det var jag som tvingade dig att strika hans kanal, han lägger ord i mannens mun och textar deras samtal, men på frågan om " har jag tvingat dig att strika hans kanal" textar han inte mannens svar där han säger ja, det har du gjort, Anjo fortsätter "för det stämmer ju inte" mannen svarar jo. Det är exakt vad du anklagade lokal för fast värre, dessutom lägger du tyngd bakom dina påståenden med att säga att du ska visa riktiga bevis. Och du manipulerar dina tittare genom att styra samtalet och dessutom underlåta att texta en del av mannens svar.

Och att kritiker inte kritiserat Lokal stämmer inte, däremot har dom förlåtit honom, precis som du förlåtit tex Rask och Jocke för deras dåliga beteende back in the days.

Att folk drar upp gamla saker angående er, är för att ni inte bett om ursäkt eller tagit avstånd ifrån det och uppvisar samma betende än idag och många övertramp är alldeles nygjorda.

Att Anjo har mage att påvisa folks hyckleri är ett hyckleri i sig. Han har en talang, och det är förmågan att lyckas sänka andra människors trovärdighet genom att analysera deras beteende eller valda ord. Och sedan använda exakt samma ord och betende för stt bevisa och stärka sin egen sak. Det är fascinerande

Genom att anslysera och konspirera ordens egentliga betydelse och sedan återkomma till dina slutsatser flera gånger, görs spekulationerna till en sanning för många. Makeituntilyoubrakeit

Jo jag reagerade på exakt samma sak när jag lyssnade. Var tvungen att lyssna två gånger för att försäkra mig om att jag hörde rätt.

Mycket fult av Anjo.

Jag begriper inte vad han har för följare eftersom ingen verkar reagera på hans manipulativa domderande.
Citera
2025-06-06, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties

Det är så uppenbart hur han försöker styra undan Medviktarna från att granska Rask.

Dessutom - om Anjo nu anser att det var så lätt för Lokal att påverka vad killen med DS sa - då är det ju lika lätt för Anjo att påverka vad killen med DS säger nu.

Självklart behöver lokal hjälp.
Lokal är extremt lågbegåvad.
Citera
2025-06-06, 20:46
Medlem
Kickassfarsans avatar
Går bra nu, han är nere på Baronenvisningar.

Hur ska denna familj överleva när yt bannar honom efter rättegången som kommer kablas ut på löpen i alla stora kvällstidningar?

Jag tror att vårdnaden kommer ifrågasättas av socialen. Att mobba människor online som sysselsättning är i snudd på lika illa som att sälja narkotika, båda inkomsterna grundar sig I brott.

Han är livsstilskriminell och såna kommer myndigheter alltid att sätta stopp för tillslut. Snart är sagan om chipstutten över.
Citera
2025-06-06, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signoremozz
Har du bevis för det?

Han sa det i sin senaste video.
Citera
2025-06-06, 22:36
Medlem
Citat:

Klockrent resonerat 👏👏 synd att inte alla drar den slutsatsen när dom hyllar sin hjälte, mästermanipuleraren från Norrköping...
Citera
2025-06-07, 02:07
Avstängd
Citat:
Jo jag reagerade på exakt samma sak när jag lyssnade. Var tvungen att lyssna två gånger för att försäkra mig om att jag hörde rätt.

Mycket fult av Anjo.

Jag begriper inte vad han har för följare eftersom ingen verkar reagera på hans manipulativa domderande.

Vad är det med dig? Killen sa att någon annan än Lokal har hotat honom. Anjo undrade vem. Killen svarar att Anjo ska gissa. Anjo kunde inte. Då sa Killen att den som hotade honom var Jockes bror. Då sa Anjo Chrippa. Killen sa ja.
HUR kan du påstå att du, trots att du lyssnat två gånger inte kan höra det.
Fixa en spetsig tvål för du behöver rengöra öronen.

Mycket fult av dig.
Senast redigerad av 111-111 2025-06-07 kl. 02:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in