2025-06-04, 19:50
Medlem
Satine-Salas avatar
Inte mycket relevant kritik mot Anjo här . Antingen är det hans utseende, hans vikt eller hans skratt. Hade varit kul med lite relevanta saker om det han gör på tex youtube och diskutera det med andra här på flashback.

Jag personligen tycker Anjo brillierar när han gör sina dokumentärer särkilt serien om psykisk ohälsa. Drama är underhållning till en viss gräns. Vlog som han gör med Lisen är också kul men jag fattar att det inte genererar lika mycket som det kontent han har gjort tidigare. Och som vilken företagare som helst så behöver han lägga krut där det generar pengar.
Citera
2025-06-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satine-Sala
Inte mycket relevant kritik mot Anjo här . Antingen är det hans utseende, hans vikt eller hans skratt. Hade varit kul med lite relevanta saker om det han gör på tex youtube och diskutera det med andra här på flashback.

Jag personligen tycker Anjo brillierar när han gör sina dokumentärer särkilt serien om psykisk ohälsa. Drama är underhållning till en viss gräns. Vlog som han gör med Lisen är också kul men jag fattar att det inte genererar lika mycket som det kontent han har gjort tidigare. Och som vilken företagare som helst så behöver han lägga krut där det generar pengar.
Det som är mest störande med anjo är att han hyllar sig själv till skyarna hela tiden medan han samtidigt trycker ner andra. Det är det jag stör mig mest på iaf. Självgod så hela han exploderar snart fy fan
Citera
2025-06-04, 21:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satine-Sala

Relevant kritik.
Anjo försökte få en dömd barnvåldtäktsman att se oskyldig ut.
Anjo spred med glädjen nazist propaganda på sin kanal, som tur är tog youtube bort det.
Anjo ljög och sa att han hade sett bevis på att Rask hade rätt gällande att Olofs pappa kontaktat cluee.
Anjo älskar att göra videos där han mobbar människor med psykiska problem, tex bumbi.
När joz inte ville bli intervjuade körde Anjo runt och jagade joz för att kräva en intervju.
Anjo gjorde massor med videos om Chrippa och Linnea där han spred saker som sanning utan bevis, tex ett Linnea var med i en sekt, och att Linneas föräldrar fått någon att ta sitt liv.
Anjo attackerar gärna barn i sina videos om han är i bråk med föräldern, tex cluees barn och Chrippas barn.
Anjo körde runt i en företagsbil utan att förmånsbeskatta.
Anjos kör vårdslöst med barnen i bilen, var påväg att krocka en gång och backade in i Jonnas bil när det fanns barn i båda hans och Jonnas bil.
Senast redigerad av Dopy 2025-06-04 kl. 21:59.
Citera
2025-06-04, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Relevant kritik.
Anjo försökte få en dömd barnvåldtäktsman att se oskyldig ut.
Anjo spred med glädjen nazist propaganda på sin kanal, som tur är tog youtube bort det.
Anjo ljög och sa att han hade sett bevis på att Rask hade rätt gällande att Olofs pappa kontaktat cluee.
Anjo älskar att göra videos där han mobbar människor med psykiska problem, tex bumbi.
När joz inte ville bli intervjuade körde Anjo runt och jagade joz för att kräva en intervju.
Anjo gjorde massor med videos om Chrippa och Linnea där han spred saker som sanning utan bevis, tex ett Linnea var med i en sekt, och att Linneas föräldrar fått någon att ta sitt liv.
Anjo attackerar gärna barn i sina videos om han är i bråk med föräldern, tex cluees barn och Chrippas barn.
Anjo körde runt i en företagsbil utan att förmånsbeskatta.
Anjos kör vårdslöst med barnen i bilen, var påväg att krocka en gång och backade in i Jonnas bil när det fanns barn i båda hans och Jonnas bil.

Sant eller ej… detta är klockrent exempel på…
F…f…föööörtaaaaalll.
Citera
2025-06-04, 23:27
Medlem
Contragulationss avatar
Den här lokal-grejen får han ju lägga ned med. Så fullkomligt ointressant, alla vet vad för typ av person han (lokal) är redan.

Har alltid varit i Anjos ringhörna men detta börjar bli lite väl trashigt även för mig. Synd att han gav upp Anjo 2.0 för att det blev lite backlash med dokumentären.

Saker når sitt slut Anjo, du står o stampar.
Citera
2025-06-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Den här lokal-grejen får han ju lägga ned med. Så fullkomligt ointressant, alla vet vad för typ av person han (lokal) är redan.

Har alltid varit i Anjos ringhörna men detta börjar bli lite väl trashigt även för mig. Synd att han gav upp Anjo 2.0 för att det blev lite backlash med dokumentären.

Anjo är, på ett mycket sjukt sätt, helt besatt av lokal. Lokal lever hyresfritt i hans huvud - och där finns det mängder av utrymme för Anjos hjärna är förmodligen lika stor som en valnöt!
Citera
2025-06-05, 05:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Sant eller ej… detta är klockrent exempel på…
F…f…föööörtaaaaalll.
Ja Anjo är duktig på att förtala folk, tyvärr är förtal låg prioritet och går därför sällan till domstol.
Men jag tror Anjo fortfarande utreds för förtal av chrippa och Linnea.
Citera
2025-06-05, 12:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Det låter ju väldigt troligt du.

Suck.
Det stämmer ju. Han har dålig självkänsla och projicerar det på alla som har nåt han vill ha.

Allt han i vredesmod säger om andra handlar om honom egenskaper han föraktar hos sig sjökv.
Citera
2025-06-05, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Hade ändå varit lite kul om de hade suttit i Dialogiskt, eller så är jag i minoritet som tycker det?
Citera
2025-06-05, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illlilllilili
Hade ändå varit lite kul om de hade suttit i Dialogiskt, eller så är jag i minoritet som tycker det?

Jag hade älskat det. Vilken shit show!
Citera
2025-06-05, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Signoremozz
Jag hade älskat det. Vilken shit show!

Tycker denna lista om vad Lokal vill ta upp är bra, postad på instagram, cred till Lokal. men anar att approachen/inställningen gör väl att det skär sig rätt snabbt haha.

Nu har det gätt 20 timmar sen Anjo tillfrägades om han ville ställa upp i en debatt/samtal med mig hos dialogiskt som stallt upp att agera moderator & Anjo har inte kunnat ge ett offentligt svar än. Han duckar att svara.

Jag är inte ute efter drama utan ett lugnt samtal där vi tar upp allt som bada parter vill ta upp en gäng för alla, i en live, ärligt, sà att det inte är några konstigheter. Jag har några punkter vi kan ta upp här:

• Dokumentären om Antonio Book & varför han hänger ut brottsoffrets sekretessbelagda identitet samt skyddar en dömd barnväldtäksman

• Uthängningen av &sandratheginger med grova förtal

• Nazistvideon med Per Öberg där Anjo lät dom sprida nazistisk propaganda och kalla judar för "offerkoftor" oemotsagd i 2 timmar & skratta med

• 14 äringen som var en 40 äring & att jag ska "planerat & fejkat en väldtäkt

• Vi kan absolut även snacka om mina anklagelser om att Anjo manipulerat en person med downes syndrom att skicka falska copyright strikes mot min kanal. Jag har massor som styrker det och det kommer visas upp i debatten. Är som sagt öppen att snacka om allt, har inga krav.

Själv undrar jag mest varför lyssnarna inte ens var värda en tydlig dementi om att Sandra inte var den bakom Korvgubbekontot. Skitsamma om ursäkten, men kan Anjo inte ens erkänna att han sa något som var helt fel och lurade sina lyssnare?
Citera
2025-06-05, 17:17
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illlilllilili
Själv undrar jag mest varför lyssnarna inte ens var värda en tydlig dementi om att Sandra inte var den bakom Korvgubbekontot. Skitsamma om ursäkten, men kan Anjo inte ens erkänna att han sa något som var helt fel och lurade sina lyssnare?

Just det här är omöjligt att diskutera på FB med tanke på 1.06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in