2025-06-06, 11:04
Medlem
GertBennys avatar
Jag tror mycket beror på livsstil snarare än ännu ett uttjatad män vs kvinnor scenario.

Många ser så jävla håglösa ut idag oavsett kön, som om de är döda inombords, de har ingen lyster i ansiktet, ingen livskraft, ingen sisu eller passion för något alls. Tror de har brist på en massa vitaminer och liknade, brist på solljus, har ett jobb de hatar, en familj/liv de vantrivs i, sitter framför en skärm hela dagarna och därför ser ut som Zombies. Deppade med på grund av sin livsstil. En sån livsstil gör en person automatiskt mycket mindre attraktiv än vad han eller hon varit med ett bättre liv.
Citera
2025-06-06, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Min filippinska fru som är 46 år ser mycket bättre ut än de flesta svenska kvinnor. Har dom dessutom passerat 30 är dom ofta utslitna och inget att hänga i granen. Svenska kvinnor tar inte hand om sitt utseende. I Filippinerna håller sig kvinnor sig snygga och sexiga länge
Du kunde inte gå en svensk fru så du importerade en som var desperat.

Du är nog 70 bast själv. Stackars hon.
Citera
2025-06-06, 11:37
Medlem
Knattarnas avatar
Kvinnor är ju förvuxna barn rent fysiskt eftersom de aldrig genomgått puberteten.

Så då blir det ju freakshow när ett barnansikte börjar få rynkor.

Case closed.
Citera
2025-06-06, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Du kunde inte gå en svensk fru så du importerade en som var desperat.

Du är nog 70 bast själv. Stackars hon.
Jävla fubbik, är 50 år och vi har hängt ihop sedan 2002 gifte oss 2003. Är inte intresserad av feta fula svenska kvinnor. Dom åldras som sur mjölk och är fullmatade med feministskit. Svenska kvinnor är verkligen inte första pris om du tror det.
Citera
2025-06-06, 12:06
Medlem
Knattarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Jävla fubbik, är 50 år och vi har hängt ihop sedan 2002 gifte oss 2003. Är inte intresserad av feta fula svenska kvinnor. Dom åldras som sur mjölk och är fullmatade med feministskit. Svenska kvinnor är verkligen inte första pris om du tror det.

Och varför tror du hon ”valde” dig? Du var förstås bara hennes biljett till ett bättre liv rent materialistiskt. Det kan inte kännas kul för dig att veta att du lever en lögn och ingen kvinna velat ha dig på riktigt.

Haha.

Men ”black don't crack” heter det väl, så du kan trösta dig med det åtminstone.
Citera
2025-06-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knattarna
Och varför tror du hon ”valde” dig? Du var förstås bara hennes biljett till ett bättre liv rent materialistiskt. Det kan inte kännas kul för dig att veta att du lever en lögn och ingen kvinna velat ha dig på riktigt.

Haha.

Men ”black don't crack” heter det väl, så du kan trösta dig med det åtminstone.
Ja hon valde mig för att jag var snygg och trevlig. Hade inte en krona på den tiden. Var en fattig student. Min fru pluggade till lärare precis som jag. Ledsen att jag inte passar in i din stereotyp.

Slödder som dig sitter väl fast med en svensk kvinna på 90 kg med taskig attityd som alltid är på dåligt humör och går klädd i mjukisbyxor.
Citera
2025-06-06, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Ja är på allvar skrajj. Nu äter jag ovanligt hälsosamt. Ekologiskt, mycket lök, vitlök, ingefära och kryddor i olika former i min kost.Dricker citronvatten med honung på sin höjd alltså lemonad.

Känner mig hälsosam faktiskt, är mycket sällan sjuk. Slank och muskler. Men när man läser om mikroplaster och annat som vi förgiftad av i vår omgivning krävs att vi samarbetar och upplyser varandra. All hälso livsstil i ära men får man ändå i sig skiten så spelar de ingen roll

Det är en skrämmande utveckling och ändå bor vi ett av dom renaste länderna och har hög kvalitet på livsmedlen. En av få fördelar med EU är faktiskt regleringen på tillsatser och kemikalier och skräckexempel är USA.

Generellt så är allt vi äter en påfrestning på kroppen, som t.ex. kryddor innehåller mycket lektiner aka. antinutrienter som skapar inflammation och motverkar upptaget av näring i tarmen. Det är få produkter som inte har något negativt med sig. Även frukt, grönt och fullkorn som är så populärt. Frukt för all fruktos, grönt för alla lektiner och fullkorn för all gluten (som också är ett lektin). Så det räcker inte bara med att äta rätt mat utan även på rätt sätt. Med fasta får kroppen även tid att läka skadorna och rensa ut avfallet efter maten. Sen motion, aktivitet och stimulans för knoppen. Sist men inte minst sömn och stressreducering, kortisol är en av dom större bovarna. Alla dessa faktorer påverkar hur vi åldras.
Senast redigerad av Buttergoeken 2025-06-06 kl. 13:16.
Citera
2025-06-06, 15:37
Medlem
Jesper69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Åldras vi män så jävla mycket bättre då? Jag är 47 år gammal och erkänner att jag kan känna mig nöjd över mig själv när jag ser mig själv i spegeln på gymmet.
Det känns bra att inte vara lönnfet eftersom dom flesta män i min ålder är just det.

Men annars är det fan inte mycket att vara nöjd över. Tunnhårigheten började smyga på redan när jag var 26-30 år gammal.
På mornarna innan man piggnat till så drar man sig för att se sig själv i spegeln.

Jag vågar fan inte föreställa mig hur jag kommer att se ut när jag är 60.
Bara 13 år kvar. Stackars dig
Citera
2025-06-06, 16:01
Medlem
brianmolkos avatar
De jobbar trots vi har andra som kan göra deras jobb ?
Citera
2025-06-06, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
TS har inte fel, kvinnor med dåliga gener och dåligt leverne förfaller fort, jag har mött kvinnor som är tio år yngre än mig men som ser äldre ut. Oftast dåliga vanor och korkade fillers. Tror att mycket har förstört kvinnan, att dom är så rädda att få en rynka att botox blir ett alternativ. Jag är ledsen men människor med botox och fillers ser förjävliga ut efter 5:e gången. Skiten stannar i kroppen. Dom förstår inte det. I’m telling you, jag ser yngre ut än vissa tjejer som är yngre än mig för att dom använder botox!

Sedan är det dumt att inte se sig omkring och inse att det även drabbar männen i samma åldersspann, det är jättevanligt att dom tappar håret längst fram eller får grått hår och det är sånt som kan få en kille att se ut att vara 40 ganska snabbt..
Jo det blir abnormt med fillers. På ett sätt när det är nygjort och på ett annat, än värre, med tiden.
Grått hår tycker jag är riktigt snyggt. Men i min släkt blir man inte grå eller vit förrän en bit över 75.

Dåliga gener slår igenom mer och mer ju äldre folk blir. Men det värsta är det hysteriska solandet. Har jämngamla som ser ut som rökta böcklingar. Men de är bruna och fräscha iaf.
Älskar den likbleka lite gotiska looken jag, så man inte glömmer bort den nära förestående döden
Citera
2025-06-06, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttergoeken
Det är en skrämmande utveckling och ändå bor vi ett av dom renaste länderna och har hög kvalitet på livsmedlen. En av få fördelar med EU är faktiskt regleringen på tillsatser och kemikalier och skräckexempel är USA.

Generellt så är allt vi äter en påfrestning på kroppen, som t.ex. kryddor innehåller mycket lektiner aka. antinutrienter som skapar inflammation och motverkar upptaget av näring i tarmen. Det är få produkter som inte har något negativt med sig. Även frukt, grönt och fullkorn som är så populärt. Frukt för all fruktos, grönt för alla lektiner och fullkorn för all gluten (som också är ett lektin). Så det räcker inte bara med att äta rätt mat utan även på rätt sätt. Med fasta får kroppen även tid att läka skadorna och rensa ut avfallet efter maten. Sen motion, aktivitet och stimulans för knoppen. Sist men inte minst sömn och stressreducering, kortisol är en av dom större bovarna. Alla dessa faktorer påverkar hur vi åldras.
Ja det känns mest som att hälsosam livsstil är mer bra för samvetet än kroppen eftersom oavsett hur noga man är med vad man stoppar i sig så fyller man kroppen med plast och giftig skit. Kyrkogårdar kommer i framtiden vara fyllda med ämnen och partiklar som aldrig förgås...
Men man gör så gott man kan.
Citera
2025-06-06, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Särskilt vita kvinnor börjar ju se ut som fan efter 30, har ni märkt att ju äldre kvinnor blir ju mer lik är dom deras farsor, får buckliga slitna manliga ansikten. Det är endast några fåtal med supergener som åldras fantastiskt. Svarta kvinnor brukar åldras bra med. Asiater ser unga ut länge sen över en dag åldras dom plötsligt och ser ut som kärringar.

Män åldras mycket bättre om dom inte får ölkagge . På sin höjd tappar dom håret.

Men kvinnan har desto mer makt i hennes peak, en snygg kvinna kan utan några andra förmågor som helst ta sin in i nästan alla cirklar, kåta män släpper in dom.

Det är pga män åldras som vin medans kvinnor åldras som bröd.

Jag har haft liknande funderingar som exempelvis anledningen till att män inte är lika sexuell aktiva med åren är inte pga att män inte vill ha sex eller inte kan få stånd utan pga att kvinnor blir så fucked up fula med åren, framförallt när de passerar 30. Det finns undantag men majoriteten ser ut som män och blir manligare för varje år. Inte fan ser man en 40 50 åring med rynkor samt kortklippt hår och nästan deformerad kropp som de flesta kvinnor har och tänker shit va sexig hon är...
Senast redigerad av qozoker 2025-06-06 kl. 19:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in