Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
TS har inte fel, kvinnor med dåliga gener och dåligt leverne förfaller fort, jag har mött kvinnor som är tio år yngre än mig men som ser äldre ut. Oftast dåliga vanor och korkade fillers. Tror att mycket har förstört kvinnan, att dom är så rädda att få en rynka att botox blir ett alternativ. Jag är ledsen men människor med botox och fillers ser förjävliga ut efter 5:e gången. Skiten stannar i kroppen. Dom förstår inte det. I’m telling you, jag ser yngre ut än vissa tjejer som är yngre än mig för att dom använder botox!
Sedan är det dumt att inte se sig omkring och inse att det även drabbar männen i samma åldersspann, det är jättevanligt att dom tappar håret längst fram eller får grått hår och det är sånt som kan få en kille att se ut att vara 40 ganska snabbt..
Jo det blir abnormt med fillers. På ett sätt när det är nygjort och på ett annat, än värre, med tiden.
Grått hår tycker jag är riktigt snyggt. Men i min släkt blir man inte grå eller vit förrän en bit över 75.
Dåliga gener slår igenom mer och mer ju äldre folk blir. Men det värsta är det hysteriska solandet. Har jämngamla som ser ut som rökta böcklingar. Men de är bruna och fräscha iaf.
Älskar den likbleka lite gotiska looken jag, så man inte glömmer bort den nära förestående döden