2025-06-04, 18:59
Medlem
https://www.norran.se/nyheter/skelle...meter/r14p5q1r

Vem och vars? Överviktiga hundar såpass att det bedöms som djurplågeri torde vara ovanligt.
Citera
2025-06-04, 22:50
Medlem
Rätt meningslös uthängning, skriv namnet och maska någon bokstav med * så kanske varningen går fram åtminstone en liten aning.

Citat:
Ursprungligen postat av weaselll
Tjolahej tjolahopp! Vill varna alla vuxna och unga här för en man i skeå hamn under initialerna AM. Ca 35-40år gammal man som gärna hänger på Mullberget för att locka till sig yngre offer som han senare trakasserar, kommenterar romantiskt/sexuellt på och främst försöker lurar små lokala band på pengar. Han har på senast växt sin plattform men den kollapsade igår då dom unga äntligen vågade stå upp och visa alla vad han utsatt dom för… hemskt att se 15 åriga flickor visa sina konversationer med han där han kallar dom ”Modell-material”, ”otroligt vackra” och liknande. Han letar sig helst till alternativa tonåringar för dom har ”mer gemensamt” med han och han ser absolut inget fel i att göra allt detta. Vuxen man med borderline som röker på varje dag och leker offer. (Och tar bara betalt i kontant så inte socialen som tilldelar han bidrag ska se). Håll er borta!(allt jag skrivit har jag bevis på och det är inte bara en han utsatt, siffran ligger nog på 30+ ungdomar)
Citera
2025-06-05, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newtionioo
Rätt meningslös uthängning, skriv namnet och maska någon bokstav med * så kanske varningen går fram åtminstone en liten aning.
Oj, jag har aldrig postat här förr så jag har ingen aning hur detaljerat man får lägga ut. Men namn kan ges, And*e M*rk*tröm
Citera
2025-06-05, 11:28
Medlem
Citat:
Oj, jag har aldrig postat här förr så jag har ingen aning hur detaljerat man får lägga ut. Men namn kan ges, And*e M*rk*tröm

Håller han på än?! Minns att folk sa att han förgripit sig på sin syster och grejer.
Citera
2025-06-05, 23:35
Medlem
Citat:

Är han bror till kvinnan som stal pengar av sin morsa på hennes dödsbädd eller efter hon dött eller hur det var? Tänker på efternamnet.
Citera
2025-06-06, 09:14
Medlem
Citat:

Jaha han är i stan igen, kan ha fel men han är väl dömd för narkotikabrott så att umgås med ungdomar på mullberget är väl direkt olämpligt.
Titulerar sig väl också som konsertfotograf
Citera
2025-06-06, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hefromnorrland
Jaha han är i stan igen, kan ha fel men han är väl dömd för narkotikabrott så att umgås med ungdomar på mullberget är väl direkt olämpligt.
Titulerar sig väl också som konsertfotograf
Jajjamän, trotts att pundarfan har varit arbetslös i flera år, men säger sig själv vara en högt uppsatt fotograf och att hans schema är fullt av alla band som vill ha han
Citera
2025-06-06, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Håller han på än?! Minns att folk sa att han förgripit sig på sin syster och grejer.
Man kan ju inte lita på något han säger men han springer själv runt och berättar för alla att han själv blev utsatt för sin systers våld. Men som jag lärt mig brukar de oftast vara tvärtom som han säger…
Citera
2025-06-06, 12:07
Medlem
Citat:
Jajjamän, trotts att pundarfan har varit arbetslös i flera år, men säger sig själv vara en högt uppsatt fotograf och att hans schema är fullt av alla band som vill ha han

Även om mina fototalanger inte är så märkvärdiga så av vad jag sett av hans bilder så är det inte imponerande, rätt så mediokert i mina ögon.
Verkar inte finnas kvar på Instagram men fanns lite bilder på FB
Citera
2025-06-06, 16:43
Medlem
Så nu har vi 2 gränslösa borderlinesnubbar i Skellefteå som springer runt och fotar och på ett eller annat sätt hänger efter artister, vettetusan vem som är värre av dom.
🤯
Och givetvis välkomnas dom med öppna armar på både Summertime, trästock, Sara och fler ställen

Bara att hoppas att dom tar sin medicin och lär sig var gränserna går.
Citera
2025-06-06, 18:46
Medlem
Är det neger-"Robban" (gammal taekwondosnubbe) som misshandlat två stycken oprovocerat i en matbutik?
Citera
2025-06-06, 19:40
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffed
Någon som har någon mer info om denna peddo som bor i Skellefteå? som outats av dumpen.se för att vilja halsknulla ett barn.
Sjuk människa.

Source:
https://dumpen.se/2025/05/30/gymgaddan-skelleftea-620/

Jo den känner man igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här