2025-06-03, 06:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Så, om jag har fattat Anjo rätt nu:

Om Fru Motvikt kritiserar Rask för det där med hunden, som hände för flera år sedan, då MÅSTE hon även kritisera Lokal för det där med 40-åringen (han, Anjo, börjar låta som en gaggig 80-åring när han drar upp det i varje video )

Betyder det då att om Anjo kritiserar Lokal för något som hände för flera år sedan, o som Lokal (till skillnad mot Rask) bett om ursäkt för, då MÅSTE Anjo även kritisera JL för saker han gjorde som Jockiboi o som han bett om ursäkt för?

Är det så det funkar menar han?

Snart så önskar jag att någon fejkar ett övergrepp på Anjo om han inte slutar dra in Lokals fejkövergrepp hela tiden utan att. det är relevant.
Citera
2025-06-03, 07:46
Medlem
7hhhs avatar
Det var väl dessutom Olof som fejkade en våldtäkt. Lokal hängde ju på, men han visste inte att det var fejk, inte i förväg. Att ge han skulden är långsökt.

Kul att Anjo pressar Rask, jag gissar att Rask inte vågar gå emot Anjo dock ahahaha
Citera
2025-06-03, 10:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Snart så önskar jag att någon fejkar ett övergrepp på Anjo om han inte slutar dra in Lokals fejkövergrepp hela tiden utan att. det är relevant.

Kanske Anjo är avundsjuk? Vem skulle ens erkänna sig ha ett sexuellt intresse av honom. Lisen kommer ju inte undan, men hon är ju en klass för sig
Citera
2025-06-03, 12:50
Medlem
Crabby88s avatar
Kollar anjos video. Herregud vad hans skratt är fejkat.
Men skönt att han säger sanningen om rask. Om än förskönad.
Citera
2025-06-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Finns ingenting som tyder på det.

Är det någon som ger transavibbar så är det väl ändå Baronen.
Vackrare kvinna får man leta efter.

Det finns ingenting som får nån att tänka så.

Den sagolikt vackra fru Medvikt får visst Anjo och Rask att känna att dom är små pojkar.

Hon är vacker, intelligent, har en personlighet, värme, udd, egna åsikter och pondus, en riktig tiopoängare. En riktig kvinna.

Dom kokar och vill sänka henne. Det är inte för att Linnea är en fet, ful, rynkig, dum, tråkig grå mus utan självrespekt och karriärmöjligheter som hon hamnade i den äktade incelarméns skottlinje, det var för att hon utklassade motståndet, nu har Anjo och Rask hittat ännu en kvinna som gör det, vi har iakttagit mönstret.
Senast redigerad av Pallal 2025-06-03 kl. 22:56.
Citera
2025-06-04, 05:53
Medlem
Hur fan kan familjen Björlund gå runt? Ca 360.000 views senaste månaden. Enligt Anjos egna räknesätt blir det ungefär 40-45.000 in i Anjo Production. Säg att han får behålla 23k efter skatt, då går 20k av dem direkt till hyran av villan. Sen minst 5-10k går till hyran av studio.

Sen då? Redan där är ju familjen minus. Lever de på sparade pengar resten av månaden för Lisen har väl ingen inkomst? Det känns som han måste få minst 700.000 views i månaden för att kunna försörja familjen och samtidigt gå jämnt ut.

Speciellt ifall de ska få bo kvar med Jocke i lyxiga Lindö. Fixar han de siffrorna genom att reagera på sig själv och låtsasbeefa med radhusbaronen?
Citera
2025-06-04, 07:09
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kollar anjos video. Herregud vad hans skratt är fejkat.
Men skönt att han säger sanningen om rask. Om än förskönad.

Jag tror ärligt talat att hela den filmen gick ut på att förminska de andra "små jotoberna".
Då han hela tiden ville visa att "så kunde jag också bete mig när jag var ung o grön på YT"...
Citera
2025-06-04, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kanske Anjo är avundsjuk? Vem skulle ens erkänna sig ha ett sexuellt intresse av honom. Lisen kommer ju inte undan, men hon är ju en klass för sig

Det låter ju väldigt troligt du.

Suck.
Citera
2025-06-04, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Anjo är fet… ja 40% av alla inlägg i denna tråd berättar det. Men när det kommer till han ansikte ser han väl okay ut? Han är ju inte ful direkt? (Nej jag är inte bög bla bla bla)
Citera
2025-06-04, 13:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Anjo är fet… ja 40% av alla inlägg i denna tråd berättar det. Men när det kommer till han ansikte ser han väl okay ut? Han är ju inte ful direkt? (Nej jag är inte bög bla bla bla)
Hans fetma reflektar hans självförakt.

Spelar väl ingen roll hur hans ansikte ser ut när han är personlighetsstörd, han är en trasig människa därför skadar han andra.

Alla med självbevarelsedrift vet att såna som Anjo ska man hålla sig låååångt ifrån, tyvärr förstod inte hans fru det men hon har nu blivit varse.
Citera
2025-06-04, 17:12
Avslutad
Citat:

Du är medveten om att attraktion inte bara baseras i hur man ser ut? Hela Anjos personlighet är äcklig
Citera
2025-06-04, 17:21
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:

Fet är faktiskt att förminska hans viktproblematik, fattiglappen är gravt överviktig vilket kommer att leda till sjukdomar om det inte redan har gjort det. Anjo är en kraftigt fet gris med fladderöron, karln ser totalt för jävligt ut rent ut sagt, och det vet han om, därav att han mobbar andra personer som han anser är svagare än sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in