Citat:
Nej det är hur du tolkar det, vilket dessvärre inte stämmer alls med verkligheten.
Då du, som du så elegant bortförklarar ditt behov av att ses som "God" med att det är "Ni andra" som är onda, så är du samma skit som oss du försöker få till "onda". Du har behov av att påtala hur illa DU anser VI beter OSS gentemot Pia, med att PÅPEKA hur pissigt "VI" beter sig.
I min värld ligger du därmed på exakt samma nivå som Pia Pissfitta, som oxå dissar andra som inte tycker som henne, med att kalla folk "Pissfittor"!
Välkommen i vår lilla grupp av Pia-lovers! Du funkar fint här med oss övriga Pissfittor!
I min värld ligger du därmed på exakt samma nivå som Pia Pissfitta, som oxå dissar andra som inte tycker som henne, med att kalla folk "Pissfittor"!
Välkommen i vår lilla grupp av Pia-lovers! Du funkar fint här med oss övriga Pissfittor!
Ni är flera stycken som attackerar en person, att säga sanningen om det och hur fel det är inte att "anses sig själv som god" Inte heller det faktumet att det är narcissister som brukar agera så.
Citat:
Om du kikar på Justice2u’s tidigare inlägg så ser du att hon gör exakt likadant i varenda tråd. Tillför noll i tråden utan hoppar bara på alla andra och kallar dem för narcissister och kvinnohatare. Försvarar man i family united-tråden så säger väl det allt om personen i fråga.
Men så gulligt ändå hur förutsägbar du är och som vanligt bekräftar min tidigare kommentar om "stalking" som du även uppvisar nu.
Avslöjar enbart att du har inga bra motargument så du behöver söka i någons posthistorik i jakt på "vapen" i dina motargument.
Blir inte mer patetiskt än så.
Och dessutom ljuger om innehållet i tidigare kommentarer.
Bara för alla som besöker den här tråden att läsa dina tidigare kommentarer, för att förstå hur empatistörd och sjuk du själv är.
Det räcker.
Spelar ingen roll hur mycket du försöker manipulera om vilken bra Gubbe du är, när du skrivit om hur du hade skadat Pia fysiskt om du varit i närheten av henne.
Du är redan besegrad i det krig du försökt starta.
Självmål till dig.