2025-06-03, 17:31
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddy282
Mer nischad porr blir desto svårare.
En gång när jag var på en camsajt var det en kille som ville tjejen skulle bajs för honom i en privat show 🤣. Han hetsa henne dricka laxerande medel i free chat. Då blir frågan anser våra svenska politiker det vars köp av sexuell tjänst. Samma någon kanske gillar fötter. Räknat politikerna detta som sexuell handling också? Blir svåra gränsdragningar 🤣.
Citera
2025-06-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
En gång när jag var på en camsajt var det en kille som ville tjejen skulle bajs för honom i en privat show 🤣. Han hetsa henne dricka laxerande medel i free chat. Då blir frågan anser våra svenska politiker det vars köp av sexuell tjänst. Samma någon kanske gillar fötter. Räknat politikerna detta som sexuell handling också? Blir svåra gränsdragningar 🤣.

Honestly, det jag vill se är ganska vanilla.
Citera
2025-06-04, 11:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Kan nån förklara vad det är som gäller?

Jag är ofta på en sida som heter ManyVids. Där är det många som gör custom videos.

Så om jag typ beställer en custom video där jag ber en tjej typ från Spanien ha sex med sin kille och filma det. Jag bestämmer handlingen, vad dom ska ha på sig, positioner och längd på videon. Jag betalar en slant och hon säger ”Ok, den är klar om ca en månad.”
Inehållet är då altså förinspelat. Jag har bara sagt vad jag vill se och det är upp till henne om hon ens vill göra det.

Det jag vill veta är om detta nu är emot lagen? Är jag kriminell nu?

Ja det är du från1 juli. Spara dina pengar och lägg dom på nåt vettigt än att sponsra en prostituerad i Spanien och hennes kille (hallick?)

Du har ingen aning om vart dina sexpengar har hamnar till slut eller om det finns samtycke bakom dessa "videos"
Citera
2025-06-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja det är du från1 juli. Spara dina pengar och lägg dom på nåt vettigt än att sponsra en prostituerad i Spanien och hennes kille (hallick?)

Du har ingen aning om vart dina sexpengar har hamnar till slut eller om det finns samtycke bakom dessa "videos"

Ja juste, det är ju han, moralpanik personifierad.

Uppskattar att du bryr dig om hur jag spenderar mina pengar, lite som Storebror själv, men i åtminståne en månad till är det fullkomligt lagligt.

Lämmna Moralhatten vid dörren. Här inne snackar vi fakta.
Citera
2025-06-04, 13:30
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Uppskattar att du bryr dig om hur jag spenderar mina pengar, lite som Storebror själv, men i åtminståne en månad till är det fullkomligt lagligt.

Bra sagt
Citera
2025-06-04, 19:26
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Fakta är att sexköp på distans förbjuds från 1 juli, du vet fortfarande inte heller i vilka fickor dina sexpengar hamnar till slut. Sen får du gnälla bäst du vill över moralpanik och annat ovidkommande.
Citera
2025-06-04, 20:11
Medlem
Citat:
Fakta är att sexköp på distans förbjuds från 1 juli, du vet fortfarande inte heller i vilka fickor dina sexpengar hamnar till slut. Sen får du gnälla bäst du vill över moralpanik och annat ovidkommande.

För argumentationens skull, säg att jag vet vilka fickor mina sexpengar hamnar till slut. Förändrar det något?
Citera
2025-06-04, 20:32
Medlem
Citat:

Nu hittar du på igen herr moralpanik!

Du vet mycket väl vad som ”förbjuds” och som ingen jävel kommer att bry sig om eller som polisen har eller ska lägga resurser på!

Det roliga i detta och som verkligen måste vara riktigt jobbigt för dig är att vi som gör riktig porrfilm gynnas som fan av denna hittepå lag!

Säljer redan filmer som aldrig förr och pengarna fyller våra konton världen över!
Underbart!

Och alla njuter och älskar varje sekund av detta livet och framförallt allt kvinnorna!

Over and out din torre fan!
Citera
2025-06-04, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Nu hittar du på igen herr moralpanik!

Du vet mycket väl vad som ”förbjuds” och som ingen jävel kommer att bry sig om eller som polisen har eller ska lägga resurser på!

Det roliga i detta och som verkligen måste vara riktigt jobbigt för dig är att vi som gör riktig porrfilm gynnas som fan av denna hittepå lag!

Säljer redan filmer som aldrig förr och pengarna fyller våra konton världen över!
Underbart!

Och alla njuter och älskar varje sekund av detta livet och framförallt allt kvinnorna!

Over and out din torre fan!

Ärligt talat, den här nya lagen kanske inte är så dålig. I och med att Polisen nu måste lägga ner mer tid och resurser för att jag inte ska kunna be nån Rumänska visa fittan kommer det finnas mindre tid och resurser för dom att se till att jag inte kan få en storbystad blondin att suga av mig IRL.
Vad säger man? Congratulations, you played yourself.
Senast redigerad av Freddy282 2025-06-04 kl. 20:43.
Citera
2025-06-04, 23:33
Medlem
mr.toolboxs avatar
Blir det inte väldigt lätt för kvinnor att utpressa män genom att hota med en polisanmälan om han ber om något speciellt? Eller kanske till och med anmäla direkt? Det borde ju finnas bevis, som Swish-transaktioner, chattloggar och liknande?
Citera
2025-06-05, 00:14
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.toolbox
Blir det inte väldigt lätt för kvinnor att utpressa män genom att hota med en polisanmälan om han ber om något speciellt? Eller kanske till och med anmäla direkt? Det borde ju finnas bevis, som Swish-transaktioner, chattloggar och liknande?
Så har det väl iofs varit hela tiden sen tantokratin in förde samtycke. Män bör bara knulla män eller bara runka. Det är det enda säkra sexet. Att knulla en tjej är alltid en risk att bli åtalad.
Citera
2025-06-05, 02:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter

Underbart!

Och alla njuter och älskar varje sekund av detta livet och framförallt allt kvinnorna

Ändå har flera "kreatörer" hotat att lämna Sverige pga den nya lagen mot sexköp på distans, du måste dock hålla med om att det är nog absolut ingen som bryr sig om deras tomma hot eftersom det bara är de själva som blir lidande av en flytt/flykt utomlands ☺️

Sen får du självklart tro vad du vill om de personer som är aktiva i den där ruttna branschen, jag är dock övertygad om att många blir som tomma skal till slut och rätt nollställda vad gäller sex och samlevnad på det privata planet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in