• 2
  • 3
2013-07-30, 01:50
Moderator
Schlesiens avatar
Sammanfogning

Två trådar med exakt samma rubrik sammanfogade; en från 2008 och en från 2013.

/ Moderator
Citera
2022-05-10, 05:52
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Inget nytt sedan 2013??
Såg henne i filmen "Kim Nowak badade..... " i SVT och kom att tänka på henne och vad hon pysslar med nu för tiden Ser henne då och då i serier och filmer men i övrigt är det tyst. Nån gång back in the days såg jag henne på café opera men det är ett (bra) tag sen....

Vad gör hon privat på lediga stunder? Dela med dig om du har info om denna underbara kvinna
Citera
2022-08-07, 09:17
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Inget nytt sedan 2013??
Såg henne i filmen "Kim Nowak badade..... " i SVT och kom att tänka på henne och vad hon pysslar med nu för tiden Ser henne då och då i serier och filmer men i övrigt är det tyst. Nån gång back in the days såg jag henne på café opera men det är ett (bra) tag sen....

Vad gör hon privat på lediga stunder? Dela med dig om du har info om denna underbara kvinna
Ser den filmen just nu, bättre än vad jag trodde! Och 53:05 in här får man se hennes goa svalor
https://www.svtplay.se/video/3517425...183&id=KQzddom
Citera
2022-12-17, 17:36
Medlem
Kulturhusets fasta ensemble.
Medverkar i en ny "få vardagen med familjen i förort till sthlm serie" på Viaplay nu.
Citera
2025-05-18, 12:31
Avstängd
Snusfris avatar
Läcker är hon.
Citera
2025-06-04, 18:53
Medlem
Träffade henne i Göteborg för några år sedan när jag va på en fest med en av mina brorsors kompisar som jobbar med film.
Hon var genuint supertrevlig och faktiskt rätt rolig.
Citera
2025-06-04, 19:17
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABN
Träffade henne i Göteborg för några år sedan när jag va på en fest med en av mina brorsors kompisar som jobbar med film.
Hon var genuint supertrevlig och faktiskt rätt rolig.

Har också träffat henne en gång 2022. Inte på tu man hand utan i ett affärsmöte.
Riktigt trevlig, spontan, men hon håller hårt på sitt privatliv och sin integritet.
Bra tjej!
Citera
2025-06-04, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Har också träffat henne en gång 2022. Inte på tu man hand utan i ett affärsmöte.
Riktigt trevlig, spontan, men hon håller hårt på sitt privatliv och sin integritet.
Bra tjej!
Vi snacka inte mer än 5-10 minuter tillsammans med personen som jag va där med som hon har jobbat med x många. Hon bjöd allt på lite om sitt privatliv som att hon då var nykterist för att hon inte kunde hantera alkohol (det fanns alltså rikligt med alkohol i sammanhanget).
Och hon va dessutom lika fräsch IRL vilket är ganska ovanligt med kändisar. Och hon hade en allmänt positiv energi.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in