Hon hade tidigare ett uppmärksammat förhållande med artisten Eagle Eye Cherry. Genom honom träffade hon Titiyo som verkar vara hennes bästis. Hon umgås även mycket med kollegan Rebecka Hemse.
Hon har ett barn med en norsk regissör. Var de inte gifta förresten? Och sen lyckades de hålla det hemligt att de hade skilt sig, det uppdagades inte förrän en lång tid senare tror jag.. Nya fästmannen heter Fredrik Lycke. Även han är skådis.
Hon sommarpratade idag. Missade det. Men undrar vem den kvinnliga regissören var som sa "bajs" om hennes agerande på repetitionerna. " I arbetet inför premiären gick regissören igenom Helena af Sandebergs scener.
– Under min första scen sa hon "den scenen var bajs". Sedan fortsatte hon säga det under alla mina scener: "bajs, bajs, bajs, bajs". Sen minns jag inte mer av den genomgången, säger hon"
Hon sommarpratade idag. Missade det. Men undrar vem den kvinnliga regissören var som sa "bajs" om hennes agerande på repetitionerna. " I arbetet inför premiären gick regissören igenom Helena af Sandebergs scener.
– Under min första scen sa hon "den scenen var bajs". Sedan fortsatte hon säga det under alla mina scener: "bajs, bajs, bajs, bajs". Sen minns jag inte mer av den genomgången, säger hon"
Även motspelerskan verkar ha varit taskig!
Det är möjligt att regissören var Susanne Osten men jag är inte säker.
Det är möjligt att regissören var Susanne Osten men jag är inte säker.
Jag har inte dubbelkollat, men visst sa hon i programmet att det var en kvinnlig regissör ungefär i hennes egen ålder? Eller minns jag fel? I så fall skulle Susanne Osten falla.
Jag har inte dubbelkollat, men visst sa hon i programmet att det var en kvinnlig regissör ungefär i hennes egen ålder? Eller minns jag fel? I så fall skulle Susanne Osten falla.
Vid närmare eftertanke så vill jag också minnas den detaljen om att regissören skulle ha varit i samma ålder. Osten var nog ett felaktigt förslag från min sida.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!