2013-03-01, 12:45
Medlem
Ja, vad vet vi.

Hon hade tidigare ett uppmärksammat förhållande med artisten Eagle Eye Cherry. Genom honom träffade hon Titiyo som verkar vara hennes bästis. Hon umgås även mycket med kollegan Rebecka Hemse.

Hon har ett barn med en norsk regissör. Var de inte gifta förresten? Och sen lyckades de hålla det hemligt att de hade skilt sig, det uppdagades inte förrän en lång tid senare tror jag.. Nya fästmannen heter Fredrik Lycke. Även han är skådis.
Citera
2013-07-03, 23:25
Medlem
Ninenas avatar
Hon sommarpratade idag. Missade det. Men undrar vem den kvinnliga regissören var som sa "bajs" om hennes agerande på repetitionerna. " I arbetet inför premiären gick regissören igenom Helena af Sandebergs scener.
– Under min första scen sa hon "den scenen var bajs". Sedan fortsatte hon säga det under alla mina scener: "bajs, bajs, bajs, bajs". Sen minns jag inte mer av den genomgången, säger hon"

Även motspelerskan verkar ha varit taskig!
Citera
2013-07-14, 12:29
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninena
Hon sommarpratade idag. Missade det. Men undrar vem den kvinnliga regissören var som sa "bajs" om hennes agerande på repetitionerna. " I arbetet inför premiären gick regissören igenom Helena af Sandebergs scener.
– Under min första scen sa hon "den scenen var bajs". Sedan fortsatte hon säga det under alla mina scener: "bajs, bajs, bajs, bajs". Sen minns jag inte mer av den genomgången, säger hon"

exakt samma fråga som jag söker svar på
Citera
2013-07-14, 14:15
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
exakt samma fråga som jag söker svar på
Har hon gjort någon uppsättning m Flink eller T Berggren som regissör? Låter som någon av dem.
Citera
2013-07-14, 18:50
Medlem
DadoPrsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Har hon gjort någon uppsättning m Flink eller T Berggren som regissör? Låter som någon av dem.

Och sen när är dem kvinnor?
Citera
2013-07-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninena

Det är möjligt att regissören var Susanne Osten men jag är inte säker.
Citera
2013-07-15, 14:11
Medlem
DadoPrsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levillain

Det låter inte alls som en dum gissning. Jag skulle nog gissa på henne också.
Citera
2013-07-16, 00:49
Medlem
coshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levillain

Jag har inte dubbelkollat, men visst sa hon i programmet att det var en kvinnlig regissör ungefär i hennes egen ålder? Eller minns jag fel? I så fall skulle Susanne Osten falla.
Citera
2013-07-16, 08:53
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius

Sorry! Jag som läser illa.

Klart det är Osten, hon verkar allmänt lite väck.
Citera
2013-07-16, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosh
Jag har inte dubbelkollat, men visst sa hon i programmet att det var en kvinnlig regissör ungefär i hennes egen ålder? Eller minns jag fel? I så fall skulle Susanne Osten falla.

Vid närmare eftertanke så vill jag också minnas den detaljen om att regissören skulle ha varit i samma ålder. Osten var nog ett felaktigt förslag från min sida.
Citera
2013-07-30, 01:02
Medlem
Brutes avatar
H a S har nu gift sig med sin musikalartist Fredrik Lycke.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle17211717.ab

SemiOT:
Hur tänkte TS med den här trådstarten?
https://www.flashback.org/t2092051

Mod bör slå samman.

//Brute
Citera
2013-07-30, 01:07
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Är det fel på sökfunktionen, eller finns det verkligen ingen tråd om Helena i Kändisskvaller?

Hur som haver, vad vet ni om denna donna?

Jodå, det startades en tråd om henne, med snarlik frågeställning redan 2008.
Vem trådstartaren var?
https://www.flashback.org/t808764

//Brute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in