Citat:
precis ! Något är det som utlöser alltihopa då både J & N på dåligt . Och J använder sig av ängla nummer och lägger ut citat tydligen . Ja kan ju ej läsa då jag är blockad
Citat:
Exakt litar inte ett dugg på dessa 2 ljuger och manipulerar hela tiden .
Ja, precis....man vet ju inte vad man ska tro när J & N uttalar sig om saker och ting eftersom de ofta talar emot sig själva.
Men skulle ej bli förvånad om det nu börjar närma sig någon form av avslut på den polisanmälan som är riktad mot A.
Jag kan ha fel, men jag har mycket svårt att tro att A kommer att bli fälld för "Grov kvinnofridskränkning" . Dels på grund av osäker bevisbörda från N:s sida och sedan om man ser till vad A vän/vänner har sagt om hela scenariot.
Det krävs även riktigt starka bevis för att det ska bli en fällande dom. A är dessutom sedan tidigare ostraffad.
Det som ligger A i fatet här är ju att hela fam.H & övriga som varit på samma plats när konflikten mellan A & N ägde rum kan "vittna" mot honom.
Det stormar en hel del kring N med moder i släptåg just nu , alltifrån Soc.anmälningar till pågående rättsprocesser. Man märker tydligt att både J & N är stukade och påverkas av det som sker. De sk.trogna följare och tidigare vänskapsband börjar även ta avstånd från N.
N & J använder sig av uttryck som "handlingar ger konsekvenser" i dess karma och har öppet då syftat till A.
& Ja, kanske vore något för N att tänka på. Hennes handlingar är ju inte direkt genomtänkta om man säger så.......
Men skulle ej bli förvånad om det nu börjar närma sig någon form av avslut på den polisanmälan som är riktad mot A.
Jag kan ha fel, men jag har mycket svårt att tro att A kommer att bli fälld för "Grov kvinnofridskränkning" . Dels på grund av osäker bevisbörda från N:s sida och sedan om man ser till vad A vän/vänner har sagt om hela scenariot.
Det krävs även riktigt starka bevis för att det ska bli en fällande dom. A är dessutom sedan tidigare ostraffad.
Det som ligger A i fatet här är ju att hela fam.H & övriga som varit på samma plats när konflikten mellan A & N ägde rum kan "vittna" mot honom.
Det stormar en hel del kring N med moder i släptåg just nu , alltifrån Soc.anmälningar till pågående rättsprocesser. Man märker tydligt att både J & N är stukade och påverkas av det som sker. De sk.trogna följare och tidigare vänskapsband börjar även ta avstånd från N.
N & J använder sig av uttryck som "handlingar ger konsekvenser" i dess karma och har öppet då syftat till A.
& Ja, kanske vore något för N att tänka på. Hennes handlingar är ju inte direkt genomtänkta om man säger så.......
Ena gången har dom varit på rättegång ang A och andra inte .
Får inte ihop det som vanligt var det inte N som skrev att hon vsr tvungen att lämna in ytterligare bevis el har hon ljugit om det ? Vet att hon säger i podden att hon aldrig sagt men finns ute i en konversationen som hon postat på IG & TT
Och om hon nu har lämnat in mer bevismaterial så måste dom ju ha öppnat ärendet för hur ska hon annars behöva lämna in ytterligare info .
Precis som du skriver har jättesvårt att tro att han skulle åka ditt för kvinnofridskränkning. I mitt tycke så skulle inte detta ta så lång tid utan han hade åkt dit på detta för länge sen
Men jag kan ha fel kan ej lagen. Att något är på g är helt klart så lite som N postar på IG och TT lika så J . Dom har ju inte bryt sig för om vad folk tycker utan postat allt till höger och vänster ändå
precis hoppas att han fixar det . Men allt slår tillbaka mot dom nu och rättvisan kommer segra