2025-06-04, 13:53
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
En fullblodsnarcissist, som nu, i mina ögon Pia Pissfitta är, gör allt för att få "allt" att handla om hen.

Pia gör "content" på det mesta, som hon anser gagnar hennes sak. Hon ljuger, hittar på, förvränger. Hon njuter av uppmärksamheten, hon är någon!

Personligen är min åsikt den, att Pia gör "allt" för att få folk att hooka upp på henne. Hon slåss, hon super, hon knullar, hon vrålar, hon yrar, hon jävlas. Hon skiter i sin personliga hygien, hon rycker på axlarna åt ruttnande tänder, flottigt hår och uteblivna matvanor.

Hon ger folket det folket vill ha! Och det Pia själv vill ha!

Herr Kriminell såg pengar, Pia såg en villig hingst. Herr kriminell får inga pengar, Pia får kuk! Vem är det som lurar vem? Typ...

Nepp...Pia Knäckehäxa är ingen raketforskare, däremot en jävel på att få sprutt på folk!

Så..jag inväntar nästa drag från hennes sida i syftet att hålla sin gryta kokande!
Och...hon kommer undan med en jävla massa skit hon gör, som en karl definitivt hade torskat på för länge sedan! Som hennes tendens att utsätta folk för sexuella övergrepp, förtal av de hon ogillar och så dessa överfall på nu Herr kriminell som är på gränsen till misshandel.

Jojo...kvinnor kan! Krafs-krafs i håret , ah, åh och asså...

Håller med till 💯!
Pia är inte bara farlig för sig själv, utan också för andra som kommer i hennes väg.
Citera
2025-06-04, 13:58
Medlem
Psykadeliskquentins avatar
Sparade någon ner händelsen/videon när hon ramla runt i mörkret? Verkar ej finnas kvar
Citera
2025-06-04, 13:59
Medlem
Psykadeliskquentins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullabella2
Jag har följt denna tråden länge men har aldrig skrivit något på flashback tidigare. Innan jag börja skriva mer så undrar jag:

Är jag helt anonym om här om jag börjar skriva?

Vet inte riktigt hur det fungerar 😅
Du är anonym, och det är också emot reglerna att outta någons riktiga identitet.
Citera
2025-06-04, 14:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Håller med till 💯!
Pia är inte bara farlig för sig själv, utan också för andra som kommer i hennes väg.

Det som kan hända, och kanske även kommer att hända, är att Pia går för långt, kliver över någons gräns, drar sitt content en gång för mycket, och därmed råkar jävligt illa ut.

För hon kommer att köra sitt koncept in i kaklet, "Pia Grädda-arschlet"!
Citera
2025-06-04, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ökar hans chanser att få förlängt uppehållstillstånd här, om han har en fast relation???
Kanske helidiotiskt tänk, men vet inget om hur det funkar..

Hans tillfälliga uppehållstillstånd löper ju ut den 10/6, enligt vad Pia tidigare sagt.
Det är nästa vecka, men inte ett ord om det nu.

Man brukar intervjuas om sin partner ifall en sådan anknytning är på tal och Pia umgås ju knappt med Roomis, vet inte vad han gör om dagarna osv, så en sådan intervju skulle direkt gå åt helvete för Pia och Roomisen.

Så lätt att likt Rooomis vara ta en tant eller farbror ifrån gatan och bli ihop är det knappast när det kommer till att stanna i Sverige, men visst fan är det märkligt att jon inte nämner ett knyst om stt jan snart ska utvisas, så mågon överklagan pysslar han nog med, han har ju varit i Sverige i väldigt många år, så överklaga kan han.
Senast redigerad av Florman 2025-06-04 kl. 14:38.
Citera
2025-06-04, 14:14
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Det var bättre när hon bodde på hotells ihop med andra och drack sitt vin ute.
Det känns farligare nu när hon isolerar sig i en lägenhet. Och vilka otroliga
mängder hon häller i sig. Om hon tex svimmar, ramlar är det ingen som ser.

Om vi bortser från tänderna nu så.. - Hon är söt när hon ler. Hon ser rar ut.
Men det är demonerna som snabbt tar över.
Citera
2025-06-04, 14:36
Medlem
Jag har en tid haft en mycket stark och obehaglig känsla av att hon kommer dö snart. Det känns som att hon lever väldigt farligt, talar alltid om var hon är och hur mycket pengar hon har.
Citera
2025-06-04, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Pia har skrivit i kommentarerna under samtliga av hennes senaste videos att dom slår varandra. Inte att enbart hon blir slagen, så jag tar mig friheten att tro att han varit fysisk mot henne i självförsvar.

Mycket möjligt. Hon sa i stories att när de bråkade kastade hon ut hans grejer genom fönstret, sedan i nästa video hade hon ändrat sig och sa hon att han kastat ut hennes.
Jag tror inte han boxat på henne från ingenstans. Hon var förmodligen dyngrak, skogstokig och hade utbrott som vanligt, men ingen ska slå någon för det. Kommer det fram i någon video där hon erkänner att hon slagit honom också tycker jag absolut att det ska sparas ner och anmälas. Våld är lika fel från bådas håll. 2 våldsamma idioter tillsammans är en väldigt dålig kombination.
Citera
2025-06-04, 14:40
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det var bättre när hon bodde på hotells ihop med andra och drack sitt vin ute.
Det känns farligare nu när hon isolerar sig i en lägenhet. Och vilka otroliga
mängder hon häller i sig. Om hon tex svimmar, ramlar är det ingen som ser.

Om vi bortser från tänderna nu så.. - Hon är söt när hon ler. Hon ser rar ut.
Men det är demonerna som snabbt tar över.

Hon är en söt kvinna faktiskt.
Citera
2025-06-04, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Jag har en tid haft en mycket stark och obehaglig känsla av att hon kommer dö snart. Det känns som att hon lever väldigt farligt, talar alltid om var hon är och hur mycket pengar hon har.

Jag tror den sista anledningen till ev död skulle vara att någon vet var hon är och hur mycket pengar hon har.
Däremot är det väldigt troligt att hon super ihjäl sig själv, hon är på god väg och hennes kropp ser ut att vara i riktigt dåligt skick. Hon själv anser att man är hälsosam om man är snygg och eftersom hon anser sig vara en 10:a finns det noll självinsikt om hälsan. Blir det ingen tvångsåtgärd snart är jag övertygad om att det går illa, hennes kropp pallar nog inte mycket mer. Alla ser vad som håller på att hända men ingen kan göra någonting eftersom en vuxen människa kan vägra vård. Det är det som är så tragiskt med folk i missbruk eller med ätstörningar t.ex, att man bara kan se på och försöka uppmana till att söka hjälp.
Citera
2025-06-04, 14:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ullabella2
Jag har följt denna tråden länge men har aldrig skrivit något på flashback tidigare. Innan jag börja skriva mer så undrar jag:

Är jag helt anonym om här om jag börjar skriva?

Vet inte riktigt hur det fungerar 😅

Du är helt anonym sålänge du själv inte skriver ditt namn 🙂
Citera
2025-06-04, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Jag tror den sista anledningen till ev död skulle vara att någon vet var hon är och hur mycket pengar hon har.
Däremot är det väldigt troligt att hon super ihjäl sig själv, hon är på god väg och hennes kropp ser ut att vara i riktigt dåligt skick. Hon själv anser att man är hälsosam om man är snygg och eftersom hon anser sig vara en 10:a finns det noll självinsikt om hälsan. Blir det ingen tvångsåtgärd snart är jag övertygad om att det går illa, hennes kropp pallar nog inte mycket mer. Alla ser vad som håller på att hända men ingen kan göra någonting eftersom en vuxen människa kan vägra vård. Det är det som är så tragiskt med folk i missbruk eller med ätstörningar t.ex, att man bara kan se på och försöka uppmana till att söka hjälp.

Jag provade att googla narcissism och alkoholism och lärde mig något nytt, nämligen att tillstånden ofta samexisterar hos alkoholister och det gör det svårt för dem att söka hjälp eftersom de anser sig vara felfria. I Pias senaste video lyser ju narcissismen igenom väldigt stark och man inser att när en tant i hennes bedrövliga psykiska och fysiska skick sitter och orerar om att Ruuuumis inte kan få en bättre tjäj, så är det inte en person med drag av narcissism som talar, utan det är en narcissist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in