Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Jahopp GOTT ATT HON LEVER men hade hoppats att nästa story kom från sjukhuset/avgiftningen istället. Men nejdå, hon sitter på deras toalett och upprepar en mening 1000 ggr..."killar borde ha mens"... aaa ssååååh
Helt klart fullare än nånsin, att dra hem 3 VINBOXAR var det sämsta som kunde ske. Och nu är Korvaset hemma igen alltså. Om polisen varit där vet vi ej, men helt utan åtgärd isåfall. Skandal...
Undrar hur denna natten slutar för Pia! Han ville inte att hon spelar in tiktok så därav gjorde hon det ändå fast inne i badrummet. Lär bli minst lika kaos som förra natten...
Med tanke på deras tiny boendesituation lär det inte heller hjälpa att hon sitter på TikTok och svamlar om han vill sova, han lär ju bli störd ändå.
Pia påminner mig om en kompis jag hade i tonåren som trodde hon var jätterolig , fyndig och smart när hon fyllesvamlade, men var man själv nykter så var det olidligt.
Som jag skrev tidigare är det tydligt missbruksbeteende oavsett om man knarkar eller är alkis att öka konsumtionen när man bunkrat upp av sin drog, men all alkohol måste ju börja sina nu, så det ska säkert inhandlas mer idag och vi får hoppas att hon själv ser att flera boxar är livsfarligt och att en flaska räcker.
Jävligt dåligt att Polisen inte åkt dit, den där toafyllan hade räckt för LoB.