2025-06-04, 01:49
Medlem
FruKrokodils avatar
Den där fyllan går inte av för hackor.
Hon är säkert fyllesvartsjuk på Rååmis och han är garanterat otroligt less på fylle-tanten.
Hon vill ha hans uppmärksamhet ingen räddningstjänst hemskickad.
Citera
2025-06-04, 02:11
Avslutad
Herrejävlar vilket helvete det lär va att bo med henne! Hon säger att han vill sova, tolkar det hon svamlar om som att hon vill knulla för hon har mens och ”special needs”.
Citera
2025-06-04, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jahopp GOTT ATT HON LEVER men hade hoppats att nästa story kom från sjukhuset/avgiftningen istället. Men nejdå, hon sitter på deras toalett och upprepar en mening 1000 ggr..."killar borde ha mens"... aaa ssååååh

Helt klart fullare än nånsin, att dra hem 3 VINBOXAR var det sämsta som kunde ske. Och nu är Korvaset hemma igen alltså. Om polisen varit där vet vi ej, men helt utan åtgärd isåfall. Skandal...
Undrar hur denna natten slutar för Pia! Han ville inte att hon spelar in tiktok så därav gjorde hon det ändå fast inne i badrummet. Lär bli minst lika kaos som förra natten...

Med tanke på deras tiny boendesituation lär det inte heller hjälpa att hon sitter på TikTok och svamlar om han vill sova, han lär ju bli störd ändå.

Pia påminner mig om en kompis jag hade i tonåren som trodde hon var jätterolig , fyndig och smart när hon fyllesvamlade, men var man själv nykter så var det olidligt.

Som jag skrev tidigare är det tydligt missbruksbeteende oavsett om man knarkar eller är alkis att öka konsumtionen när man bunkrat upp av sin drog, men all alkohol måste ju börja sina nu, så det ska säkert inhandlas mer idag och vi får hoppas att hon själv ser att flera boxar är livsfarligt och att en flaska räcker.

Jävligt dåligt att Polisen inte åkt dit, den där toafyllan hade räckt för LoB.
Citera
2025-06-04, 09:28
Medlem
Jag är lite orolig för vad som kommer hända idag, för det är väl dags för inköp av mer alkohol. Är säker på att Rooomis i smyg hällde ut hennes förra inköp, vilket var bra gjort, men gissar att om han ser att hon köper fler boxar idag, så blir det ett jävla liv och eftersom han är våldsam så är det inte bra.

Man fattar ju att han är less på de här galna fyllorna, men han borde ringa och snacka med Beroendeeenheten på sjukhuset om vad fan han ska göra.
Citera
2025-06-04, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Herrejävlar vilket helvete det lär va att bo med henne! Hon säger att han vill sova, tolkar det hon svamlar om som att hon vill knulla för hon har mens och ”special needs”.

Han har ju dock chansen att dra till något Hostel. Som jag förstår det på Pia så är det hon som står på kontraktet till detas uppgraderade rum, vilket var idiotiskt gjort, men handlar förmodligen om att han lät henne betala det Man köar visst länge för att få de här lägenhetshotellen, så det var riktigt puckat att bara för att man blir ihop med en random person ifrån gatan, själv inte stå på kontraktet fortsättningsvis, men så här kan han ju fan inte ha det. Han får svälja sin stolthet och flytta till Hostel igen.
Citera
2025-06-04, 09:46
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han har ju dock chansen att dra till något Hostel. Som jag förstår det på Pia så är det hon som står på kontraktet till detas uppgraderade rum, vilket var idiotiskt gjort, men handlar förmodligen om att han lät henne betala det Man köar visst länge för att få de här lägenhetshotellen, så det var riktigt puckat att bara för att man blir ihop med en random person ifrån gatan, själv inte stå på kontraktet fortsättningsvis, men så här kan han ju fan inte ha det. Han får svälja sin stolthet och flytta till Hostel igen.

Han får skylla sig själv, som lierat sig med människan. Krävs ju ingen Einstein för att ha sett varningssignalerna och missbruket, redan när de bodde på Hostelet.

Precis som du skriver, har han lite vett, så borde han bara packa ihop och flytta därifrån. För hon håller på att dra ner honom rejält i sin skit.

Hon behöver avgiftning och vård. Inget han kan hjälpa henne med.

Undrar verkligen hur hon mår idag, efter nattens härjningar??
Citera
2025-06-04, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Han får skylla sig själv, som lierat sig med människan. Krävs ju ingen Einstein för att ha sett varningssignalerna och missbruket, redan när de bodde på Hostelet.

Precis som du skriver, har han lite vett, så borde han bara packa ihop och flytta därifrån. För hon håller på att dra ner honom rejält i sin skit.

Missade dramat igår kväll men såg hennes storys nu och är väldigt fundersam, va fan hände i den videon i mitten? Man ser att det är natten innan eftersom det är mörkt och hennes klädsel, men va händer? Är hon asfull och ramlar i fyllan baklänges eller blir hon knuffad och dom där omväxlande demoniska/ förföriska uttrycken i hennes ansikte som slutar med det galna flinet - väldigt svårtolkat tycker jag i alla fall.
Kan ju vara så att han gav henne en hård örfil för att få henne att samla sig eller var det ren misshandel men, som några här nämnde, verkar som hon inte bryr sig så länge hon kan behålla sin kille.
Och verkligen synd om polisen inte åkte dit, våld i hemmet är aldrig ok. Men vi vet ju inte vad som kommer fram när polisen gör en slagning på henne, hon anmälde ju Hassan för misshandel vilket inte var sant.
Citera
2025-06-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

Hon mår självklart skit efter nattens härjningar, men hon är ju inte främmande för att dricka vin istället för kaffe så fort hon vaknat och vin är lugnande, så hon löser ju obehagskänslor på det destruktiva sättet.

På ett sätt får han skylla sig själv, men å andra sidan är han säkert inte den mest högutbildade syriern, var kanske omedveten om att missbruk alltid eskalerar och att det snabbt kan bli utom kontroll. Pia sa en gång att "Roooomis vet och accepterar att alkohol är viktigt för mig". Viktigt. Låter ju harmlöst, ungefär som att det är viktigt för mig med en kvällsmacka varje dag.
Senast redigerad av Florman 2025-06-04 kl. 11:18.
Citera
2025-06-04, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hottmess
Missade dramat igår kväll men såg hennes storys nu och är väldigt fundersam, va fan hände i den videon i mitten? Man ser att det är natten innan eftersom det är mörkt och hennes klädsel, men va händer? Är hon asfull och ramlar i fyllan baklänges eller blir hon knuffad och dom där omväxlande demoniska/ förföriska uttrycken i hennes ansikte som slutar med det galna flinet - väldigt svårtolkat tycker jag i alla fall.
Kan ju vara så att han gav henne en hård örfil för att få henne att samla sig eller var det ren misshandel men, som några här nämnde, verkar som hon inte bryr sig så länge hon kan behålla sin kille.
Och verkligen synd om polisen inte åkte dit, våld i hemmet är aldrig ok. Men vi vet ju inte vad som kommer fram när polisen gör en slagning på henne, hon anmälde ju Hassan för misshandel vilket inte var sant.

Det var en obehaglig video och det vi definitivt såg var en mycket störd människa som hör hemma inom psykiatrin där hon kan få adekvat medicinering och omvårdnad

Jävligt märkligt att beter sig folk som Pia gör utomhus så omhändertas de, men hemma får man gå under utan att någon ingriper fastän man Tiktokar om det. Pia behöver träffa folk inom Beroendeenheten som kan motivera henne att sluta dricka. Det går oerhört fort utför nu.
Senast redigerad av Florman 2025-06-04 kl. 11:01.
Citera
2025-06-04, 11:20
Medlem
Citat:
Det var en obehaglig video och det vi definitivt såg var en mycket störd människa som hör hemma inom psykiatrin där hon kan få adekvat medicinering och omvårdnad

Jävligt märkligt att beter sig folk som Pia gör utomhus så omhändertas de, men hemma får man gå under utan att någon ingriper fastän man Tiktokar om det. Pia behöver träffa folk inom Beroendeenheten som kan motivera henne att sluta dricka. Det går oerhört fort utför nu.

Såg badrumsvideon nu, alltså det är ju riktiga fjortisfyllor hon har numera där hon knappt kan prata och verkar tycka hon själv är jätterolig. Jag förstår att Roomis blir galen, jag hade aldrig orkat med 5 minuter runt henne men han har valt det själv och vet att hon är full varje dag så då får han stå sitt kast utan att boxa på henne. Jag hade nog själv haft svårt att inte brinna av, men det finns så många andra sätt att vara arg utan att det innefattar våld.

Hade det varit en engångshändelse hade man kunnat skratta bort fyllevideos men det här är inte kul någonstans, det är bara äckligt och pinsamt. Att hon väljer att visa upp sig på Tiktok i det tillståndet gång på gång och tycker själv hon är allt från smart, rolig till sexig. Usch.
Blir det någonsin en dag när hon nyktrar till och börjar återgå till normalt mentalt stadie undrar jag hur mycket ångest hon får över såna här videos - om det nu blir en sån dag. Hon förstör sin framtid och möjligheter till att få jobb när hon förevigar allt hon gör.
Citera
2025-06-04, 11:25
Medlem
Citat:
Hon mår självklart skit efter nattens härjningar, men hon är ju inte främmande för att dricka vin istället för kaffe så fort hon vaknat och vin är lugnande, så hon löser ju obehagskänslor på det destruktiva sättet.

På ett sätt får han skylla sig själv, men å andra sidan är han säkert inte den mest högutbildade syriern, var kanske omedveten om att missbruk alltid eskalerar och att det snabbt kan bli utom kontroll. Pia sa en gång att "Roooomis vet och accepterar att alkohol är viktigt för mig". Viktigt. Låter ju harmlöst, ungefär som att det är viktigt för mig med en kvällsmacka varje dag.
I Syrien är det nog inte så vanligt att man missbrukar alkohol på det sättet och framförallt inte att kvinnor missbrukar alkohol.
Citera
2025-06-04, 11:32
Avslutad
En liten fundering jag har som jag vill dela. Vad är det som gör att vi här i tråden ser Pia som ett misshandlat offer?

Hur illa ska hon få bete sig innan man anser att roomisen är det misshandlade offret? För det ansåg vi när hon härjade med Hassan.

Jag kan vara helt fel ute, men jag vill gärna höra era tankar. Gärna från er som varit med i tråden sen tiden innan Hassan.

Det finns kvinnor som är svin emot sin omgivning. Ofta alkoholiserade narcissister. Men män anses vara starkare, och därför blir kvinnan automatiskt offret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in