[quote=MrsLibra|92084160]
Citat:
Ursprungligen postat av
Justice2u
Visa mig vart jag har gjort det du anklagar mig för. Vilka är "ni"? Ganska fult av dig att dra alla över en kam och dessutom fara med osanning. Håll dig till saken istället, eller ta dina problem med vissa användare i pm istället.
Detta är tråden om Pia. Vi kan tycka vad vi vill om hennes sätt att bete sig på. Men just nu lever hon i en farlig relation och det är där fokus bör ligga. Du och strutsen kan väl skapa en egen tråd istället där ni kan sväva ut ordentligt?
Edit tillägg; Och jo..jag saknar faktiskt Pias videos från förr. Hoppas hon når tillbaka dit med hennes intressanta prat och matlagningar med morakniv. Så ta det lugnt med dina antaganden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ratdancer
Låt PissPia lämna jordelivet så att pengarna hon har kvar går till hennes barn istället för att hon dricker samt shoppar upp dom.
DÄR har du en ha flera liknande kommenterar jag syftade på och då har det varit betydligt värre formulerat än så, från tex användaren @biljardballe
Då har några av övriga mobbare i tråden hakat på och gett honom medhåll.
Medverkar man i hatet och mobbing gentemot henne, kan man inte komma och påstå sen att man är oskyldig
Och min kommentar va inte enbart riktad till dig, men det va du som försökte förminska allvaret och förvara all mobbing här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dubbeldyna
Ambulans personal kan meddela läkare som i sin tur kan ta beslut om till exempel vård som hon behöver mot sin vilja.
Om det finns misstankar och oro kring om hon överdoserat eller någon annan förgiftning, borde hon såklart in på akuten.
Är kanske det enda positiva med att hon är lite känd och inte gått under jorden, att hon kanske har större chans att få rätt hjälp.
Man kan undra om hon isf kommer sända något live.