2025-06-03, 22:47
Medlem
Låt PissPia lämna jordelivet så att pengarna hon har kvar går till hennes barn istället för att hon dricker samt shoppar upp dom.
Citera
2025-06-03, 22:53
Medlem
Ambulans personal kan meddela läkare som i sin tur kan ta beslut om till exempel vård som hon behöver mot sin vilja.
Citera
2025-06-03, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldyna
Ja det är livsfarligt ju! Hon måste få hjälp omedelbart! Kan tyvärr inte ringa dit själv så hoppas någon kan ringa!

Jag kommer inte ringa.
Citera
2025-06-03, 23:17
Medlem
[quote=MrsLibra|92084160]
Citat:
Ursprungligen postat av Justice2u

Visa mig vart jag har gjort det du anklagar mig för. Vilka är "ni"? Ganska fult av dig att dra alla över en kam och dessutom fara med osanning. Håll dig till saken istället, eller ta dina problem med vissa användare i pm istället.
Detta är tråden om Pia. Vi kan tycka vad vi vill om hennes sätt att bete sig på. Men just nu lever hon i en farlig relation och det är där fokus bör ligga. Du och strutsen kan väl skapa en egen tråd istället där ni kan sväva ut ordentligt?

Edit tillägg; Och jo..jag saknar faktiskt Pias videos från förr. Hoppas hon når tillbaka dit med hennes intressanta prat och matlagningar med morakniv. Så ta det lugnt med dina antaganden.

Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Låt PissPia lämna jordelivet så att pengarna hon har kvar går till hennes barn istället för att hon dricker samt shoppar upp dom.
DÄR har du en ha flera liknande kommenterar jag syftade på och då har det varit betydligt värre formulerat än så, från tex användaren @biljardballe
Då har några av övriga mobbare i tråden hakat på och gett honom medhåll.
Medverkar man i hatet och mobbing gentemot henne, kan man inte komma och påstå sen att man är oskyldig
Och min kommentar va inte enbart riktad till dig, men det va du som försökte förminska allvaret och förvara all mobbing här.

Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldyna
Ambulans personal kan meddela läkare som i sin tur kan ta beslut om till exempel vård som hon behöver mot sin vilja.

Om det finns misstankar och oro kring om hon överdoserat eller någon annan förgiftning, borde hon såklart in på akuten.
Är kanske det enda positiva med att hon är lite känd och inte gått under jorden, att hon kanske har större chans att få rätt hjälp.
Man kan undra om hon isf kommer sända något live.
Senast redigerad av Justice2u 2025-06-03 kl. 23:20.
Citera
2025-06-03, 23:27
Medlem
avanoirs avatar
Sparade ner hennes senaste videos om de försvinner sen (kanske redan gjorts?)

https://jmp.sh/s/UF0kWIrmgDthtD3aM2YG

https://limewire.com/d/J5rt7#RG5EonvNc7
Senast redigerad av avanoir 2025-06-03 kl. 23:38.
Citera
2025-06-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag kommer inte ringa.

Du mfl i tråden - Vem bryr sig om "jag kommer inte ringa"?
Eller någon annan som berättar om hur "han njuter av att hon mår dåligt"?
Eller ni andra som önskar hon lämnade jordelivet eller träffade någon som avslutade hennes liv?
Där sätter ni er själva och era känslor i centrum, just det ni anklagar meningsmotståndare för här i tråden.
Den här tråden handlar om Pia!
inte era morbida önskningar, skadeglädje eller perversa böjelser.
Och att va stark i sitt jag är inte narcissism.
Ni slänger er med diagnoser ni inte har någon kunskap i.
Citera
2025-06-03, 23:44
Medlem
Citat:
Eller ni andra som önskar hon lämnade jordelivet eller träffade någon som avslutade hennes liv?
Där sätter ni er själva och era känslor i centrum, just det ni anklagar meningsmotståndare för här i tråden.

Handlade om Pia menar du. Den avdankade vinhoran är garanterat ihjälslagen innan morgonen gryr.
Tråkigt för dig att du kom in som den genuina hjälte du är såhär i slutskedet. RIP PissPia
Citera
2025-06-03, 23:49
Medlem
Citat:

Du tycker inte det är lite över gränsen att önska livet ur någon? Du är nog den som använder mest glåpord och har det mest morbida språkbruket på Flashback. Du kanske också behöver någon form av hjälp för att bli gladare, eller bara lära dig fler ord att använda?
Hata Pia hur mycket du vill men det är inte okej att önska livet ur någon. Även idioter har rätt att leva.
Citera
2025-06-03, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Du tycker inte det är lite över gränsen att önska livet ur någon? Du är nog den som använder mest glåpord och har det mest morbida språkbruket på Flashback. Du kanske också behöver någon form av hjälp för att bli gladare, eller bara lära dig fler ord att använda?
Hata Pia hur mycket du vill men det är inte okej att önska livet ur någon. Även idioter har rätt att leva.

Sakta i backarna, jag önskar inte livet ur henne utan skulle bara låta det ske om det är vad hon själv vill eller försöker åstadkomma.
Citera
2025-06-04, 00:18
Medlem
Citat:
Sakta i backarna, jag önskar inte livet ur henne utan skulle bara låta det ske om det är vad hon själv vill eller försöker åstadkomma.

Jag tror inte det är det hon försöker åstadkomma, men kombinationen av missbruk och dumhet är på god väg att leda henne dit i förtid.
Citera
2025-06-04, 00:19
Avslutad
Citat:

Är du efterbliven på riktigt?? Jag svarade/informerade en användare om att jag inte kommer ringa, eftersom personen i fråga skrev till mig att den hoppas någon kan ringa.

Jag står för mina åsikter och tror inte ett skit på att det är så illa för henne som hon försöker få det att framstå i varannan video, nästa dag skryter hon om hur jövla bra hon har det med sin tjärlek.
Men samtidigt respekterar jag att andra kan tycka det, att det är såpass illa att man bör ringa.

Alla är vi olika och har egna erfarenheter i bagaget som gör att vi tänker och ser olika saker i samma situationer.

Jag anser att hon kan ta sin skit och flytta om det är så hemskt! Men nej, istället väljer hon att klamra sig fast och spela offer.
Det finns personer som på RIKTIGT far illa i sina relationer, och skulle aldrig få för sig att lägga ut spektaklet för allmän beskådan samtidigt som man stannar kvar. Hon är ett jävla skämt i mina ögon! Ett hån mot kvinnor som lever i ständig skräck på daglig basis. Om hon vore så rädd så hade hon inte vågat supa ner sig och bete sig som hon gör.

Har du själv ringt än??
Citera
2025-06-04, 01:12
Medlem
MrsLibras avatar
Jahopp GOTT ATT HON LEVER men hade hoppats att nästa story kom från sjukhuset/avgiftningen istället. Men nejdå, hon sitter på deras toalett och upprepar en mening 1000 ggr..."killar borde ha mens"... aaa ssååååh

Helt klart fullare än nånsin, att dra hem 3 VINBOXAR var det sämsta som kunde ske. Och nu är Korvaset hemma igen alltså. Om polisen varit där vet vi ej, men helt utan åtgärd isåfall. Skandal...
Undrar hur denna natten slutar för Pia! Han ville inte att hon spelar in tiktok så därav gjorde hon det ändå fast inne i badrummet. Lär bli minst lika kaos som förra natten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in