2025-06-03, 18:26
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Nä men fyfan alltså, nu måste någon ingripa! Har någon kontaktat polisen, var bor hon egentligen? Är det vretensborgvägen som det står på hitta?

Hon la precis ut ett klipp där hon vrålar iklädd enbart en scarf med rumpan framme, hon verkar druckit resten av vinboxarna så tar inte polisen hand om situationen nu lär det bli mer slagsmål ikväll.
Jag ogillar Pia starkt men ingen förtjänar att bli slagen på käften! Han ska in på polisstationen NU och Pia ska omhändertas enligt LOB innan något värre händer!

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon har för 11 minuter sedan lagt upp en video där hon är invirad i en duk (?) och ser helt aggressiv ut. Jag får inget ljud på videon, så vet inte om hon mimar till metal eller får ett utbrott.

Får inte ljud från det klippet heller, men det verkar vara mörkt ute så det kanske var från natten? Och det måste nästan vara roomisen som släcker lampan där på slutet väl? Knappen sitter borta vid dörren och hon ligger i sängen...kanske då hon gick från arg till att flina istället när han klev in i rummet. Sedan gick det som det gick som vi hör i första storyn...Alltså usch. Hon måste därifrån nu innan det går alldeles åt helvete.
Citera
2025-06-03, 18:27
Medlem
Vad händer i den tyssta vrålvideon? Är det kebaben som släcker ljuset i rummet, dvs är han hemma nu?

A just fan stryk det, kläder från igår och mörkt ute
Senast redigerad av Perlene 2025-06-03 kl. 18:31.
Citera
2025-06-03, 18:29
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlene
Vad händer i den tyssta vrålvideon? Är det kebaben som släcker ljuset i rummet, dvs är han hemma nu?

Det klippet är från inatt tror jag, det är även mörkt utomhus
Citera
2025-06-03, 18:30
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Måste få dit Polisen..
Det får vara STOPP på det här nu.
Citera
2025-06-03, 18:33
Medlem
MrsLibras avatar
[quote=DenOtroligaStruten|92081762]
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Vänligen håll käften nu. Hon blir misshandlad. Överreagerar???? Din sjuke fan
[/QUOT

Jaså...
Nu passar det att skydda Pia...

Som ni hånar, och önskar allt ont...
Visar ju bara hur löjligt allt är i denna 'tråden'...

Först är jag paria för att jag, lite, i en del fall, håller med Pia, och nu verkar jag bara ska hålla käften ang att Pia 'måste skyddas...'
..

Tyst med dig. Håll isär sakerna din tröga fan. INGEN ska bli slagen.
Citera
2025-06-03, 18:34
Medlem
Citat:
Det klippet är från inatt tror jag, det är även mörkt utomhus
Japp du är spot on, jag var seg med att plocka upp detaljerna. Trodde i ett sekund att hon aktivt blev misshandlad nu
Citera
2025-06-03, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlene
Japp du är spot on, jag var seg med att plocka upp detaljerna. Trodde i ett sekund att hon aktivt blev misshandlad nu

Nu såg jag också det, bra upptäckt. Dock oroar man sig ändå för hur det ska eskalera, hon dricker ju sig redlös varje kväll…
Citera
2025-06-03, 18:37
Medlem
MrsLibras avatar
Helt klart att sista storyn är från inatt, det är mörkt ute i klippet. Hon är iklädd samma sjal som under gårdagens makrillinlägg. Först är hon arg som fan i klippet, ensam i rummet. Och när hon sätter sig i sängen börjar hon plötsligt flina istället, alltså roomis kommer hem tror jag. Han blir galen och släcker för att sabotera hennes filmande. Sedan slår henne.... och idag ropar hon på hjälp på det vis hon kan. Men tyvärr förstår hon inte hur farligt detta är. En våldsam utvisningshotad idiot, får han se dessa stories...

Jag hoppas polis hunnit dit nu innan Korvaset hinner dit
Citera
2025-06-03, 18:39
Medlem
Citat:
Får inte ljud från det klippet heller, men det verkar vara mörkt ute så det kanske var från natten? Och det måste nästan vara roomisen som släcker lampan där på slutet väl? Knappen sitter borta vid dörren och hon ligger i sängen...kanske då hon gick från arg till att flina istället när han klev in i rummet. Sedan gick det som det gick som vi hör i första storyn...Alltså usch. Hon måste därifrån nu innan det går alldeles åt helvete.

Jo du har rätt, det är mörkt ute, så det där var säkert igår.
Sedan har jag full förståelse för att det är ett rent helvete att komma hem till en partner som är så berusad och ilsken, men jag fattar verkligen inte varför Roooomis inte bara kastar ut henne, han vet ju att hon t.om gillar att bo på Hostel, det är inte direkt så att de är gifta och äger en villa ihop, då är det förstås svårare att göra sig av med sin partner.

Förvånar mig inte heller om Pia slog första slaget, men en man med sin överlägsna styrka , kan självklart inte slå tillbaka
Citera
2025-06-03, 18:40
Medlem
[quote=DenOtroligaStruten|92081762]
Citat:
Vänligen håll käften nu. Hon blir misshandlad. Överreagerar???? Din sjuke fan
[/QUOT

Jaså...
Nu passar det att skydda Pia...

Som ni hånar, och önskar allt ont...
Visar ju bara hur löjligt allt är i denna 'tråden'...

Först är jag paria för att jag, lite, i en del fall, håller med Pia, och nu verkar jag bara ska hålla käften ang att Pia 'måste skyddas...'
..

Men seriöst, skärp dig! Hur trög är du? Du ser ingen skillnad mellan att skratta åt någon eller att misshandla, eller kanske döda? INGEN här vill att Pia blir skadad eller dör, i princip alla vill att hon söker hjälp och tar tag i sitt liv. Hon gör ju inte det utan gör bara allt värre och bryr sig inte, vilket irriterar skiten ur folk.

Men dina dumma kommentarer blir dummare och dummare, det är väl klart som fan folk bryr sig om någon blir misshandlad? MED ALL RÄTT!
Nu orkar jag inte svara mer åt dig, det här är ju bara idiotiskt och ser du inte det själv finns det inget hopp. Tackochhej!
Citera
2025-06-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Det är tråkigt att du känner dig mobbad här och så ska du självklart inte känna, men nu gör du samma sak om och om igen. Du får tråden till att handla om dig - när det vi vill läsa om och diskutera är Pia.
Du kan alltid starta en egen tråd som handlar om ”Flashback användare är inte trevliga” eller ”Användare förstår inte vad jag menar” där dina känslor kan diskuteras. Det är så trist att gå in i tråden för att få någon uppdatering om Pia och så är de senaste sidorna fulla med inlägg kring dina känslor.

Du får absolut ha dina känslor och prata om det, men snälla gör det på rätt ställe. Då kan vi alla komma överens och hålla oss till ämnet i respektive tråd.

TACK! Spot on. Vore skönt om detta konstruktiva inlägg kunde avsluta tjafsandet fram och tillbaka som frångår ämnet.
Citera
2025-06-03, 18:46
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jo du har rätt, det är mörkt ute, så det där var säkert igår.
Sedan har jag full förståelse för att det är ett rent helvete att komma hem till en partner som är så berusad och ilsken, men jag fattar verkligen inte varför Roooomis inte bara kastar ut henne, han vet ju att hon t.om gillar att bo på Hostel, det är inte direkt så att de är gifta och äger en villa ihop, då är det förstås svårare att göra sig av med sin partner.

Förvånar mig inte heller om Pia slog första slaget, men en man med sin överlägsna styrka , kan självklart inte slå tillbaka

Hans motiv är pengar...hålla henne fången där. Sedan dyker han upp och slår henne för han blir provocerad av hennes fylleri. Men det kvittar. Inget försvarar att slå någon. Tror inte hon slåss först heller, retas tror jag däremot, men det spelar som sagt ingen roll...

Så fruktansvärt sjuk situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in