2025-05-15, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Tyck inte synd om naiva idioter, då får du aldrig tid till annat, det är samma svagbegåvade typer som skrek efter polisinsats när hon filömade sig själv alldeles sönderslagen i höstas, där det hette att hon "Bara varit på blind date, sen helt plötsligt, liksom asså, bara fått stryk och så liksom!"
Då skreks det efter blod, inte en tanke på hur konstigt det lät att hon då skulle ha;

* Gått på blind date
* Åkt på stryk
* Blivit utslängd på en balkong
* Blivit arresterad och plockad till fyllecell av superonda poliser.

Det är otroligt hur lättlurade en del är.

Är ju inte Pias fel heller att de tolkar allt till det värsta och drar helt egna slutsatser om killarna, fast de endast hört en version. Hon lägger ju bara upp sina ögonblick som hon mår just då, som alltid..
Finns massa historik om bråk och vin, de flyttade ju till å med isär från sovsalen de hade (!), Hassan i sin tur blev nästan vräkt, tänker de inte bakåt alls innan de hetsar upp sig? Sen blir de arga på henne istället när hon inte bryr sig om omtanken, hon talade ju inte ens om att allt var "bra" igen. Håhåjaja.
Citera
2025-05-15, 20:40
Medlem
Roomisens uppehållstillstånd går visst ut om en månad skrev hon för några dagar sedan.
Metro apart hotell är där de vistas.
Inte förvånad om det blir giftermål snart.
Citera
2025-05-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Hon har ju tendenser till att vara extremt snål när det kommer till andra, men samtidigt extremt desperat efter tjääärlek och bekräftelse från män.
Hon tänkte bjuda Hasan på en resa till Gambia men han ville inte åka med.
Jag tror absolut att hon lockar med lite pengar här och där för att roomis ska stanna kvar hos henne. Ingenting i världen betyder mer än manligt sällskap för tanten.

Det var väl tvärtom, att de skulle resa till Gambia för pengarna han skulle få när han sålde lastbilen?
Citera
2025-05-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Det var väl tvärtom, att de skulle resa till Gambia för pengarna han skulle få när han sålde lastbilen?

Nej, hon ville bjuda med honom dit när hon fick sin miljon men han gjorde slut.
Han hade sagt att han skulle sälja lastbilen i samband med detta och då fick kärringen det till att han ville åka dit utan henne med lästbilspengarna.
Hon sa också att han kunde köpa nagelförlängningar och löshår till Angelina transan för pengarna. Hehe
Citera
2025-05-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OskarLingon
Nä, det där ser ut som baksidan på Västberga hotell, Vretenborgsvägen 14, ovanför Foodora Market. Essingeleden går högt över den kåken

Det verkade ju stämma.
Citera
2025-05-15, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ja..

Antingen är Kebaben bakom flötet, desperat eller tror sig ha en ” agenda” med tantens kappsäck??
Jag tror en agenda! Kanske kommer att smöra tillräckligt för kärringen så att hon kanske till slut kommer att skriva kebabdjäsus i sitt testamente när den dagen kommer så han ärver allt på kontot! För skriva sina egna barn sitt kött och blod i testamentet det bekommer inte äckel Pia ens! Nej dom ska bannemig straffas
Citera
2025-05-16, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Jag tror en agenda! Kanske kommer att smöra tillräckligt för kärringen så att hon kanske till slut kommer att skriva kebabdjäsus i sitt testamente när den dagen kommer så han ärver allt på kontot! För skriva sina egna barn sitt kött och blod i testamentet det bekommer inte äckel Pia ens! Nej dom ska bannemig straffas
Nu kommer ju hennes barn inte gå helt lottlösa även om hon skriver ett testamente då dom har rätt till sin laglott. Risken är väl dock stor att hon hinner sätta sprätt på allt innan hon tar ner skylten. För övrigt känns det inte som att hon skulle vara typen som bemödar sig att ens skriva ett testamente!
Citera
2025-05-16, 00:44
Medlem
Såg de mortes senaste video nu och där sitter kärringen och babblar om vad vet jag faktiskt inte det enda jag snappade upp var JAG ÄR INTE LÄNGRE HEMLÖS sa hon!! hon är alltså skriven där nu fast det är en soc lägenhet där endast roomisen är skriven! hur många adresser har kärringen jag har tappat räkningen
Citera
2025-05-16, 07:15
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Såg de mortes senaste video nu och där sitter kärringen och babblar om vad vet jag faktiskt inte det enda jag snappade upp var JAG ÄR INTE LÄNGRE HEMLÖS sa hon!! hon är alltså skriven där nu fast det är en soc lägenhet där endast roomisen är skriven! hur många adresser har kärringen jag har tappat räkningen

På Ratsit är hon fortfarande skriven på Stora Nygatan 22, Sthlm ( Ramilton).

Kanske tar ett tag innan ändring syns?
Fast tror att tanten tänker fortsätta vara skriven där.

Kanske inbillar hon sig att SOC ska hjälpa henne med tak över huvudet inom tullarna ( helst i Gamla Stan 😅?) i sinom tid?
Citera
2025-05-16, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Är ju inte Pias fel heller att de tolkar allt till det värsta och drar helt egna slutsatser om killarna, fast de endast hört en version. Hon lägger ju bara upp sina ögonblick som hon mår just då, som alltid..
Finns massa historik om bråk och vin, de flyttade ju till å med isär från sovsalen de hade (!), Hassan i sin tur blev nästan vräkt, tänker de inte bakåt alls innan de hetsar upp sig? Sen blir de arga på henne istället när hon inte bryr sig om omtanken, hon talade ju inte ens om att allt var "bra" igen. Håhåjaja.

Och så är kärringen så jävla vidrig att man skulle inte bli förvånad om hon fick stryk heller.
Tänker på när Hassan 70+ med kateter plockade upp en stol och kastade den mot henne
Jag köper storyn, mest för att den är så hysteriskt rolig
Citera
2025-05-16, 10:06
Medlem
marytraders avatar
jag frågade a.i och gräddrumpans alkoholkonsumtion och ev. skador:

Det är svårt att ge ett exakt svar på hur länge en person kan dricka en viss mängd alkohol innan levern skadas, eftersom det beror på många individuella faktorer, såsom genetik, kost, livsstil och tidigare hälsotillstånd. Men att dricka 2 liter vitt vin varje dag, vilket motsvarar ungefär 16-18 standardglas (beroende på alkoholhalten), är en mycket hög och farlig nivå av alkoholkonsumtion.

Vid sådan långvarig hög alkoholkonsumtion riskerar levern att ta skada efter en relativt kort period. Leverproblem som fettlever, alkoholhepatit, levercirros eller leversvikt kan utvecklas. Här är några allmänna uppskattningar:

Fettlever: Kan börja utvecklas inom några veckor till månader vid hög alkoholkonsumtion.

Alkoholhepatit: Kan uppträda efter flera månader till ett år med hög alkoholkonsumtion.

Levercirros: Kan ta flera år att utvecklas, men vid långvarig alkoholmissbruk (särskilt med så mycket alkohol dagligen) kan det komma snabbare, särskilt om konsumtionen är konstant på en så hög nivå.

Det är viktigt att notera att ingen kan förutsäga exakt när skadorna kommer att inträffa, men denna nivå av alkoholkonsumtion är farlig och mycket skadlig på lång sikt. Om någon dricker så här mycket regelbundet, bör de söka medicinsk hjälp omedelbart för att undvika allvarliga hälsoproblem.
Citera
2025-05-16, 11:09
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
På Ratsit är hon fortfarande skriven på Stora Nygatan 22, Sthlm ( Ramilton).

Kanske tar ett tag innan ändring syns?
Fast tror att tanten tänker fortsätta vara skriven där.

Kanske inbillar hon sig att SOC ska hjälpa henne med tak över huvudet inom tullarna ( helst i Gamla Stan 😅?) i sinom tid?

Soc är ingen bostadsförmedling och Soc hjälper INTE den som sitter med en Miljoooon på banken.
Och om det är som så att denna Jesus får hjälp eller någon form av bidrag från Soc kan han nog bli
av med den hjälpen om det uppdagas att Pia bor där. Så nej hon kommer inte skriva sig hos Jesus.
Soc hjälper bara dom som inga pengar har.
Pengar från tex OF Youtube Swish mm räknas som inkomst.
Men Jesus jobbar väl?
Hon kommer inte testamentera något till sina barn. Hon kommer se till att dom pengarna är borta den dagen hon dör.
Hon är inte hemlös längre och det har hon rätt i.
Men jag undrar hur länge hon står ut att leva 24/7 i detta rum med vadderade stolar?
Hon behöver vård och vadderade väggar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in