2025-06-03, 09:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Dom personer på Flashback som jag stör mig mest på är alla idioter som tjatar om att "sådant går inte att hålla hemligt" eller att dom som vågar ifrågasätta "bara gör det för att tjäna pengar på Youtube klick".

Piloterna som nämns i intervjun har förlorat ALLT.
Dan Hanley (han som intervjuas) blev dock inte av med sin flyglicens för att han ifrågasatte något som hände 9/11... Hans ifrågasättande av händelserna den dagen kom först långt senare. Han är dessutom uppenbarligen rätt urspårad på muslimer/jude-grejjen och påstår även att Hamas attack mot Israel var en false flag.
Dan Hanley, who runs an organization that claims there were no Muslim terrorists involved in the 9/11 attacks, posted on X in November that the “Zionist Rothschild cabal et al was behind both the 9-11 and Oct. 7 false flags.
https://www.washingtonpost.com/technology/2024/01/21/hamas-attack-october-7-conspiracy-israel/
https://wrongplanet.net/forums/viewtopic.php?t=418933
Citera
2025-06-03, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Dan Hanley (han som intervjuas) blev dock inte av med sin flyglicens för att han ifrågasatte något som hände 9/11... Hans ifrågasättande av händelserna den dagen kom först långt senare. Han är dessutom uppenbarligen rätt urspårad på muslimer/jude-grejjen och påstår även att Hamas attack mot Israel var en false flag.
Dan Hanley, who runs an organization that claims there were no Muslim terrorists involved in the 9/11 attacks, posted on X in November that the “Zionist Rothschild cabal et al was behind both the 9-11 and Oct. 7 false flags.
https://www.washingtonpost.com/technology/2024/01/21/hamas-attack-october-7-conspiracy-israel/
https://wrongplanet.net/forums/viewtopic.php?t=418933
Så varför var världens hårdast bevakade gräns plötsligt obevakad i några timmar menar du?

Och intervjun med Dan handlar om många fler piloter än han själv.

Skämmes ta mej faan, snake!
Skämmes!
Citera
2025-06-03, 11:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så varför var världens hårdast bevakade gräns plötsligt obevakad i några timmar menar du?
OK, så även du tror alltså att Hamas attack på Israel var en false flag - inte så förvånande kanske..

Citat:
Och intervjun med Dan handlar om många fler piloter än han själv.

Ja fast de orkade jag inte ens uttala mig om eftersom de är så uttjatade - men visst - Field McConnell som påstår att även MH370 fjärrstyrdes och att han därför flög till Malaysia samma dag som planet försvann - detta trots att han på ett halvår efter försvinnandet inte nämnde någon sådan resa med ett enda ord - och trots att han samma dag som försvinnandet påstod att planet hade sprängts..
Och Phil Marshall som genom utvidgat självmord sägs ha tagit livet av sig, sina barn och sin hund men som Dan förstås "ifrågasätter" även om han inte ens försöker framföra några bevis för att de skulle ha mördats av "deep state"...
Bevisen från polisen är minst sagt tydliga - det var utvidgat självmord, Phil's fru hade bett om skilsmässa, han hade förlorat vårdnadstvisten om barnen, han hade en historia av mental instabilitet, drogmissbruk, han misshandlade sin fru, hotade både sin svägerska till livet och hotade även sina egna barn, han ägde en Glock och köpte ammunition till den 5 dagar innan händelsen, han hade en bra bit över en halv miljon i skulder, blodspåren pekade tydligt ut Phil som gärningsman osv osv osv..

PDF-fil polisutredningen

Dans svammel är ju ren dynga ser du väl?

Citat:
Skämmes ta mej faan, snake!
Skämmes!
Ja ibland skäms jag över att jag ens kommenterar sån här dynga - jag borde hitta bättre saker att ägna mig åt även om jag tycker det är kul..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-06-03 kl. 11:37.
Citera
2025-06-03, 12:36
Bannlyst
Citat:
OK, så även du tror alltså att Hamas attack på Israel var en false flag - inte så förvånande kanske..

Ja fast de orkade jag inte ens uttala mig om eftersom de är så uttjatade - men visst - Field McConnell som påstår att även MH370 fjärrstyrdes och att han därför flög till Malaysia samma dag som planet försvann - detta trots att han på ett halvår efter försvinnandet inte nämnde någon sådan resa med ett enda ord - och trots att han samma dag som försvinnandet påstod att planet hade sprängts..
Och Phil Marshall som genom utvidgat självmord sägs ha tagit livet av sig, sina barn och sin hund men som Dan förstås "ifrågasätter" även om han inte ens försöker framföra några bevis för att de skulle ha mördats av "deep state"...
Bevisen från polisen är minst sagt tydliga - det var utvidgat självmord, Phil's fru hade bett om skilsmässa, han hade förlorat vårdnadstvisten om barnen, han hade en historia av mental instabilitet, drogmissbruk, han misshandlade sin fru, hotade både sin svägerska till livet och hotade även sina egna barn, han ägde en Glock och köpte ammunition till den 5 dagar innan händelsen, han hade en bra bit över en halv miljon i skulder, blodspåren pekade tydligt ut Phil som gärningsman osv osv osv..

PDF-fil polisutredningen

Dans svammel är ju ren dynga ser du väl?

Ja ibland skäms jag över att jag ens kommenterar sån här dynga - jag borde hitta bättre saker att ägna mig åt även om jag tycker det är kul..
Du borde ägna dig åt andra saker för du har helt tappat din förmåga att spinna.
Du är bara ett sänke angående 9/11 nu för tiden.

Att ta upp Israel i denna tråden är inte så smart från din sida.
Citera
2025-06-03, 12:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du borde ägna dig åt andra saker för du har helt tappat din förmåga att spinna.
Du är bara ett sänke angående 9/11 nu för tiden.

Att ta upp Israel i denna tråden är inte så smart från din sida.

Men det är helt ok att du gör det??
Citat:
Det enda man kan vara säker på är att om t ex Israel var inblandade så kommer det aldrig komma fram att dom var det, eftersom Israel har världens effektivaste lobbyister.

Jag tog för övrigt inte "upp" Israel - jag tog upp din pilots upprepade beteende. Jag hade förstås tagit upp det även om det varit upprepat beteende och bias gentemot Palestina, samer eller Opel-ägare...
Citera
2025-06-03, 12:46
Bannlyst
Citat:
Men det är helt ok att du gör det??

Jag tog för övrigt inte "upp" Israel - jag tog upp din pilots upprepade beteende.
Ja. Jag tycker Israels roll ska belysas.
Det gör väl inte du?
Citera
2025-06-03, 13:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja. Jag tycker Israels roll ska belysas.
Det gör väl inte du?

Jo absolut - men jag tycker dårskapen på/från båda sidor ska belysas. Det fick jag lära mig redan som barn - det är inte ens fel när två träter... Jag vet inte vad det har med Dan Hanleys förlorade pilotjobb att göra -men belysas bör det förstås ändå, kanske fel plats bara...
Citera
2025-06-03, 13:59
Bannlyst
Citat:
Jo absolut - men jag tycker dårskapen på/från båda sidor ska belysas. Det fick jag lära mig redan som barn - det är inte ens fel när två träter... Jag vet inte vad det har med Dan Hanleys förlorade pilotjobb att göra -men belysas bör det förstås ändå, kanske fel plats bara...
Jag vet inte heller varför du ville dra in Israel i detta, det känns som en väldigt kontraproduktiv grej från din sida.
Att det finns foton på "dom dansande israelerna" där dom håller en brinnande tändare över tornen dagen innan tornen föll, borde inte gagna din sak.
Citera
2025-06-03, 14:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag vet inte heller varför du ville dra in Israel i detta, det känns som en väldigt kontraproduktiv grej från din sida.
Att det finns foton på "dom dansande israelerna" där dom håller en brinnande tändare över tornen dagen innan tornen föll, borde inte gagna din sak.

Det känns fullständigt irrelevant personligen - jag bryr mig inte om några israeler kände till vad som skulle ske. Jag tror ju iofs inte för en sekund att de där dansande israelerna hade någon som helst aning om vad som skulle ske då borde de ju kommit i tid för att se båda kollapserna om inte annat - och att det stod fel datum på ett kort känns totalt irrelevant för alla som var med på den tiden och vet hur kamerorna skulle pillas med för att ställa in sånt..
Citera
2025-06-03, 14:55
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Har du en verifierad bild på israelerna som håller upp en tändare över tornen dagen innan.
Citera
2025-06-03, 15:08
Bannlyst
Citat:
Det känns fullständigt irrelevant personligen - jag bryr mig inte om några israeler kände till vad som skulle ske. Jag tror ju iofs inte för en sekund att de där dansande israelerna hade någon som helst aning om vad som skulle ske då borde de ju kommit i tid för att se båda kollapserna om inte annat - och att det stod fel datum på ett kort känns totalt irrelevant för alla som var med på den tiden och vet hur kamerorna skulle pillas med för att ställa in sånt..
Varje gång du nämner Israel i trådar om 9/11 sätter du strålkastarljuset på just Israel.
Citera
2025-06-03, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Har du en verifierad bild på israelerna som håller upp en tändare över tornen dagen innan.
Detta är vad jag läst, mer har jag inte:
https://thewashingtonstandard.com/the-dancing-israelis-the-forgotten-documented-element-of-9-11/#:~:text=The%20picture%20of%20Kurzberg%20with%20th e%20lit%20lighter,be%20photo%20%235%20in%20the%20n ew%20FOIA%20release.

"The picture of Kurzberg with the lit lighter appears to be photo #5 in the new FOIA release. Yet, the picture released includes a visible date of September 10, 2001, the day before the attacks, as do two other photos — images #7 and #8 in the collection — whereas all other photos with dates show only the month and the year (9 ‘01). The FOIA release did not provide any information as to the apparent discrepancy in dates.

While this could be explained away as the camera in question being programmed with a slightly inaccurate date, that doesn’t seem to be the case for two reasons. First, only three out of the 14 pictures appear to carry that date and, second, previously declassified FBI reports report an eyewitness adamantly stating that Sivan Kurzberg had visited the Doric Apartments on September 10, 2001 at around 3 p.m. with at least one other man, with whom he was conversing in a foreign language, and had identified himself as a “construction worker” to a tenant (page 61 of declassified FBI report)."

Det går säkert att hitta bilden nånstans, jag har inte letat så noga efter den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in