Citat:
Ursprungligen postat av
adaptern
Så varför var världens hårdast bevakade gräns plötsligt obevakad i några timmar menar du?
OK, så även du tror alltså att Hamas attack på Israel var en false flag - inte så förvånande kanske..
Citat:
Och intervjun med Dan handlar om många fler piloter än han själv.
Ja fast de orkade jag inte ens uttala mig om eftersom de är så uttjatade - men visst - Field McConnell som påstår att även MH370 fjärrstyrdes och att han därför flög till Malaysia samma dag som planet försvann - detta trots att han på ett halvår efter försvinnandet inte nämnde någon sådan resa med ett enda ord - och trots att han samma dag som försvinnandet påstod att planet hade sprängts..
Och Phil Marshall som genom utvidgat självmord sägs ha tagit livet av sig, sina barn och sin hund men som Dan förstås "ifrågasätter" även om han inte ens försöker framföra några bevis för att de skulle ha mördats av "deep state"...
Bevisen från polisen är minst sagt tydliga - det var utvidgat självmord, Phil's fru hade bett om skilsmässa, han hade förlorat vårdnadstvisten om barnen, han hade en historia av mental instabilitet, drogmissbruk, han misshandlade sin fru, hotade både sin svägerska till livet och hotade även sina egna barn, han ägde en Glock och köpte ammunition till den 5 dagar innan händelsen, han hade en bra bit över en halv miljon i skulder, blodspåren pekade tydligt ut Phil som gärningsman osv osv osv..
PDF-fil polisutredningen
Dans svammel är ju ren dynga ser du väl?
Citat:
Skämmes ta mej faan, snake!
Skämmes!
Ja ibland skäms jag över att jag ens kommenterar sån här dynga - jag borde hitta bättre saker att ägna mig åt även om jag tycker det är kul..