2025-06-03, 00:02
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon var säkert på lyset och glömde det på tunnelbanan, eller menar hon att hon av någon konstig orsak lät lådvinet stå ute i trappuppgången medan hon packade upp resterande varor, varför då? 🤔 Hon måste väl fatta att det bor allehanda fishy människor på ett lägenhetshotell och att man tar in sina varor på rummet och låser om sig.
Intressant även att hon nu börjat med lådvin, hon har ju kört med flaskor tidigare, men konsumtionen har väl ökat så pass att hon nu köper billigt lådvin, säkert Tre Apor.

Jag har också väldigt svårt att tro på att hon låter en BaginBox stå och drälla i ens en sekund i en korridor! Men även svårt att tro att hon glömt det någonstans på hemvägen, hon lär ha haft ett hårt grepp om påsen. Det är ju det viktigaste hon var ute för att handla, så njaaa.. hon kanske söp upp den för fort och ville ha mer helt enkelt? Kanske rent av var den slut innan hon nådde hem. Så hon var tvungen att dra denna nödlögn för att inte Roomiskorven skulle bli för arg över allt vinhandlande.

Och som jag sett nån annan skriva, vem försöker hon intala...att bli så otroligt tacksam över att han vill äta lunch ihop en gång.. Då kan det fan inte vara mycket till relation! Hon verkar var otroligt låst till deras lilla rum. Och hon säger att hon "jobbar på" att acceptera att inte veta vart han håller hus. Nej för i helskotta!! Man ska utan problem kunna säga till sin partner vart man befinner sig. Hon har köpt hans manipulation rakt av. Och detta blir inte vackert i slutändan...
Citera
2025-06-03, 06:32
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Korvgubben, är det någon ny ”pojkvän” sedan den där kriminella som ”lånade” pengar ifrån Pia-Fia?
Citera
2025-06-03, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Korvgubben, är det någon ny ”pojkvän” sedan den där kriminella som ”lånade” pengar ifrån Pia-Fia?

Nej, det är jag som kallar honom för korvgubben eftersom han numera är businessman och säljer korv enligt Pia. Han sålde Kebab tidigare, men nu har han uppgraderat karriären och kränger varmkorv.
Senast redigerad av Florman 2025-06-03 kl. 07:23.
Citera
2025-06-03, 07:43
Medlem
Pisstanten är rätt rolig dock. KriminellJesus gömmer undan lådvinet så att hon inte bara sitter inne och dricker sig galen en måndag, och vad gör Pia då? Tar en taxi till systembolaget och köper 3 lådvin istället! För vad gör man annars på en måndag?
Så!
Citera
2025-06-03, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlene
Pisstanten är rätt rolig dock. KriminellJesus gömmer undan lådvinet så att hon inte bara sitter inne och dricker sig galen en måndag, och vad gör Pia då? Tar en taxi till systembolaget och köper 3 lådvin istället! För vad gör man annars på en måndag?
Så!

Förstår dock desperationen. Hon hade säkert druckit frikostigt hela veckan, haft abstinens hela söndagen när allt troligen var slut och Systemet stängt och på måndagen i samband med att Roooomis gör macka till henne så försvinner nyinköpta vinet. Att sluta dricka så abrupt som alkis ger hemska symptom, i värsta fall kramper.
Senast redigerad av Florman 2025-06-03 kl. 08:26.
Citera
2025-06-03, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag har också väldigt svårt att tro på att hon låter en BaginBox stå och drälla i ens en sekund i en korridor! Men även svårt att tro att hon glömt det någonstans på hemvägen, hon lär ha haft ett hårt grepp om påsen. Det är ju det viktigaste hon var ute för att handla, så njaaa.. hon kanske söp upp den för fort och ville ha mer helt enkelt? Kanske rent av var den slut innan hon nådde hem. Så hon var tvungen att dra denna nödlögn för att inte Roomiskorven skulle bli för arg över allt vinhandlande.

Och som jag sett nån annan skriva, vem försöker hon intala...att bli så otroligt tacksam över att han vill äta lunch ihop en gång.. Då kan det fan inte vara mycket till relation! Hon verkar var otroligt låst till deras lilla rum. Och hon säger att hon "jobbar på" att acceptera att inte veta vart han håller hus. Nej för i helskotta!! Man ska utan problem kunna säga till sin partner vart man befinner sig. Hon har köpt hans manipulation rakt av. Och detta blir inte vackert i slutändan...

Det enda rimliga är att hon antingen var så abstinent att hon klunkade i sig flaskan hon köpte första gången på vägen hem, eller att Roooomisen gömt vinet, han var ju på plats och gjorde mackor verkar det som. Men Pia tror förstås att någon smugit in (?) och snott vin, eller att vi ska tro på att hon lämnade sitt älskade vin utanför lägenheten.

Att hon därefter köper stora mängder vin på en och samma gång är verkligen inte bra. Som missbrukare tenderar man att missbruka mer ju mer av drogen som finns hemma.
Citera
2025-06-03, 11:30
Medlem
MaeWests avatar
Funderar på om Herr Kriminells syfte är att helt enkelt, när den tiden är inne, ta sin rygga och listigt slinka iväg på nya äventyr och låta Pia Pissfitta husera helt "by her self" i denna sobra lilla "herrgård"?

Han har väl någon mer passande donna på lut, antar jag.
Citera
2025-06-03, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jag sa inte att jag inte förstår att de skäms, jag sa att de inte behöver skämmas, (det är en viss skillnad,) därför att det är inte de som gör fel... Det deras mamma gör kan de inte stå till svars för...

Så klart att de kan tycka det är pinsamt, det kan jag väl förstå, men alla vidriga kommentarer, och åsikter om deras mamma Pia här i 'tråden' skadar dem väl också då, och till det bidrar ni alla här...
Nästan alla, ska jag kanske säga...
Öööööh klart som tusan att de skäms för hennes uppförande och beteende på den offentliga TikTok plattformen! och vadå alla kommentarer förstör för henne!!!är det någon som endast ska skuldbeläggas för att hennes förfall filmas 24/7 live nonstop så är det hon själv!!! Är så trött på denna ständiga offerkofta som skall läggas på Pia
Citera
2025-06-03, 14:39
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Brukar undvika att svara på dina inlägg då du är så omedveten om hur Pia egentligen är. Men vet du vad? Hennes söner har också namn. Inte för att de ska nämnas offentligt, men hon kunde gott kallat dem "mina barn/mina söner" istället för PISSFITTOR!! (De var runt 8-10 år gamla vid dessa tillfällen!!) Finns ordentligt med klipp på henne jag önskar jag kunde skicka dig. Tror till och med du hade knipit efter att ha sett dem.

Ja, har jag någonsin sagt att det är bra om Pia sagt så där...
Jag vill bara nyansera...

Pia mår väl inte jättebra...
Och, vem av oss kan döma...?
Citera
2025-06-03, 14:42
Medlem
Citat:
Brukar undvika att svara på dina inlägg då du är så omedveten om hur Pia egentligen är. Men vet du vad? Hennes söner har också namn. Inte för att de ska nämnas offentligt, men hon kunde gott kallat dem "mina barn/mina söner" istället för PISSFITTOR!! (De var runt 8-10 år gamla vid dessa tillfällen!!) Finns ordentligt med klipp på henne jag önskar jag kunde skicka dig. Tror till och med du hade knipit efter att ha sett dem.

Struten har enbart medkänsla och empati för Pia, inte för hennes barn, övriga familjemedlemmar, ”pojkvänner” och andra offer som hamnat i hennes väg. Det är faktiskt väldigt underliga tankegångar och personen verkar ha någon besatthet av just Pia - att hon ska försvaras till döden och ingen ska vara elak mot henne, men andra går det bra att vara elak mot utan att de ska ha förståelse eller tas hänsyn till?
Känns nästan sjukligt. Det är väl en självklarhet för alla med minst en hjärncell att det främst är barn man ska prioritera och skydda om de är inblandade.

Lustigt citat också:
Även om, säger om, man innerst inne, åtminstone lite, egentligen håller med angående vad den mobbade personen säger...

Jag antar det är Pia som då ska vara den mobbade personen? Jag tror ingen frisk människa håller med om saker Pia säger. Jag hoppas verkligen inte det.
Citera
2025-06-03, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Ja, har jag någonsin sagt att det är bra om Pia sagt så där...
Jag vill bara nyansera...

Pia mår väl inte jättebra...
Och, vem av oss kan döma...?

Varför skulle ingen få döma? Det är väl klart man kan döma någon efter deras handlingar - speciellt när det upprepas gång på gång att en person beter sig förjävligt mot andra?

Vad vill du att man ska göra istället då, hitta ursäkter för att någon ska få rätt att göra vad den vill mot andra? Ska vi släppa ut alla mördare ur fängelset också, för vem är vi att döma någon? Vi kanske ska ge dem styrkekramar istället bara och låta dem hållas, de kanske inte mår bra?
Citera
2025-06-03, 14:48
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det enda rimliga är att hon antingen var så abstinent att hon klunkade i sig flaskan hon köpte första gången på vägen hem, eller att Roooomisen gömt vinet, han var ju på plats och gjorde mackor verkar det som. Men Pia tror förstås att någon smugit in (?) och snott vin, eller att vi ska tro på att hon lämnade sitt älskade vin utanför lägenheten.

Att hon därefter köper stora mängder vin på en och samma gång är verkligen inte bra. Som missbrukare tenderar man att missbruka mer ju mer av drogen som finns hemma.

Tror också det är närmare sanningen än hennes story! Det sjuka är också att det är inga flaskor hon talar om längre. EN baginbox motsvarar väl TRE flaskor! Och enligt hennes egna ord så drog hon i sig en hel sådan box en natt förra veckan!! Mängden hon intar har ökat rejält, så hon kanske hävde en hel box på vägen hem helt enkelt.
Men oavsett, det här med att köpa 3 boxar i ren ilska...lär bli ambulansfärd snart! Ingen makrill i världen kan kompensera det hon gör mot sin kropp och lever! Oavsett vad hennes tjärLEEK JESUS FRÄLSAREN intalat henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in