2025-06-03, 01:27
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Anjo kör en live med rubriken ”min kritik mot rask.” Klickbait eller kritiserar han på riktigt?
Säkert cp-svammel som vanligt, både Anjo och Rask måste börja med manus.
Alla filmer innehåller samma dravel.
Olof k är dum, lokal var dum dum mot JOCKE, Axel Ö är ful i mun.
Citera
2025-06-03, 02:13
Medlem
AMG-mannen-Rasks avatar
Tänk om Medvikt, Motvikt och allt vad de heter bara hade kunnat strunta i Rask, då hade hans kanal dött ut. Nu får han ju något att göra "content" av som genererar 15-20k visningar per video.
Utan det här kan han ju inte göra något alls. Tragiskt att de har gått i hans fälla.
Citera
2025-06-03, 02:19
Medlem
7hhhs avatar
"Hora, lets face it, det är inte ett trevligt ord men det är ett ord som är vanligt bland unga att använda, och när dom gör det så menar dom ju inte att någon säljer sex"

DU ÄR VUXEN RASK, DU SKA VARA EN FÖREBILD, VADÅ BARN ANVÄNDER ORDET

19:20 i senaste videon
Citera
2025-06-03, 02:20
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Säkert cp-svammel som vanligt, både Anjo och Rask måste börja med manus.
Alla filmer innehåller samma dravel.
Olof k är dum, lokal var dum dum mot JOCKE, Axel Ö är ful i mun.
Anjo höll i princip med om allt som Fru Medvikt radade upp. På riktigt.
Citera
2025-06-03, 02:29
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMG-mannen-Rask
Tänk om Medvikt, Motvikt och allt vad de heter bara hade kunnat strunta i Rask, då hade hans kanal dött ut. Nu får han ju något att göra "content" av som genererar 15-20k visningar per video.
Utan det här kan han ju inte göra något alls. Tragiskt att de har gått i hans fälla.
Välkommen tillbaka, du har varit saknad! Har du gamla videos eller klipp sparade? Vi behöver allt!
Citera
2025-06-03, 06:18
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Anjo höll i princip med om allt som Fru Medvikt radade upp. På riktigt.

Va? På riktigt? Ska man idas se en Anjovideo?
Citera
2025-06-03, 06:28
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
den var kass, bättre energi i förra då
Citera
2025-06-03, 07:44
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ja den var värd en tittning, men jag såg bara hälften (han var klar med deras video då).
Citera
2025-06-03, 08:34
Medlem
Även om Anjo nu skulle kritiserat Rask så sitter dom säkert och skrattar om det i deras chatgrupp, det är väl bara ett försök av Anjo att försöka hjälpa Rask att få lite visningar igen, kritisera Rask och skapa mer drama så folk ska gå och kolla på Rasks kanal

Anjo boostade Rask som fan under Chrippa dramat genom att i varje video prata om hur kul det hade varit om Rask gick om Chrippa i följare samt prata om hur "bra analyser" Rask gör

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://streamable.com/w1rjyl

Är detta att hålla monolog om att följarna inte ska skicka Superchats i syfte att betala av Thereses skulder?

Skicka den till Fru Medvikt så det kan visas upp i nästa video, perfekt bevis på hur Rask konstant ljuger men kommer så klart inte besvara det eller bara vifta bort det
Senast redigerad av HeltVild 2025-06-03 kl. 08:36.
Citera
2025-06-03, 08:50
Vänta nu, drog den porr-skadade Baronen precis upp en kukmätar-tävling med Chrippa?

- min är större slak än Chrippas hård!

Soc i Trosa kommer behöva en rekrytering per omgående.
Citera
2025-06-03, 08:58
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Vänta nu, drog den porr-skadade Baronen precis upp en kukmätar-tävling med Chrippa?

- min är större slak än Chrippas hård!

Soc i Trosa kommer behöva en rekrytering per omgående.

Min hjärna är helt mättad på CP så jag pallar inte kolla. Men det är så det fungerar för vissa, när inget annat längre fungerar, prova med kuken.
Citera
2025-06-03, 09:57
Medlem
Hahaha, fick nyss ett meddelande om att Slimdick Baronen, sitter i sin grannes bil och skriker.
Det är en Smart forfour 1.3, med röd interiör, fick även reg nr.

Kan det vara så att grannarna tröttnade på att höra hans skrikande dag ut och dag in? Så pass trötta på det att hon till och med sa "du kan låna min bil om det är så att du inte orkar gå till din mammas, eller inte får låna den. Bara vi slipper höra dig".

Han har alltså redan lyckats störa sina grannar så pass mycket, det kan blir riktigt spännande det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in