2025-05-18, 17:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Jag antar du är ironisk va ?

Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Vad är de för mega-psykos han fått på Instagram nu, AI-bilder med Jocke och någon random gubbe ihop med texter från ChatGPT?

Börjar de knaka rejält i skallen?
Sjukt pinsamt hur han fiskar efter bekräftelse från den store sektledaren.

Jockeboy kan inte rädda dig den här gången, nu kommer baksmällan från allt skit du ställde till med förra året
Citera
2025-05-18, 17:24
Medlem
GreenBatterys avatar
Ny film ikväll om slutfakturan. Ska bli kul att se om han får fler views än frun och hennes kompis. ”Tummar upp” lär inte bli fler i alla fall.
Citera
2025-05-18, 17:39
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
De har bra kontakt så har lite svårt att tro på det.

De är inte best friends inte jag säger men bra kontakt har jockmock själv sakt. Löjligt ja men tror som sagt att du spekulerar allt för mycket nu

Ingen spekulation för enligt Rask så är han, Anjo och Jocke bästa vänner.

Tyvärr så får inte Rask vara med på något IRL så det är därför han försöker få uppmärksamhet från Jocke genom sina AI-bilder.
Citera
2025-05-18, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties

Tyvärr så får inte Rask vara med på något IRL så det är därför han försöker få uppmärksamhet från Jocke genom sina AI-bilder.
Det är nästan det mest pinsamma av allt här, att Rask på allvar tror att han känner Jocke och att dom är vänner. På sin höjd så har Rask haft kontakt med Anjo och efter mycket tjat så skapade Anjo och Jocke en ny chattgrupp och bjöd in Rask och fick Rask att tro att han var en i gänget.

Egentligen så ville bara Jocke ha en attackhund, som är Anjo, och sedan kom det också en efterbliven attackhund som bönade och bad om att också få bli Jockes hund och Jocke accepterade tillslut och chattgruppen skapades. Då kunde Rask dö lycklig där och då, för han kan för evigt hävda att han och Jocke är bästisar, "vi pratar varje dag", "dom enda vännerna jag pratar med är Jocke och Anjo".

Mannen du har inga kompisar kvar, alla har övergett dig, det är fan sorgligt men det är sant. Anjo utnyttjar dig, Jocke utnyttjar dig och Anjo, precis som du utnyttjar din fru och hennes pappa. Det gick så fel i livet för dig Rask men du stannade aldrig upp och analyserade situationen för att sedan kunna lösa den. Vi är typ 99% som har varit riktiga losers som du, men vanligt folk tröttnar på att vara en loser efter några få veckor och dom fixar sitt liv. Tack vare ett fixat liv så är man välkommen i samhället och andra respekterar en. Men du sitter och gör youtube-videos där du pratar om att jämföra kukstorlek med random killar, du outar att du har fått nakenbilder av någon tjej där man kan se en närbild på hennes fitta med vitt sekret i, och att din fru Therese har skickat ännu värre bilder till andra män. Vad faaaan ska barnens kompisar i skolan säga om det här? Jag skulle vara så jävla ledsen och arg på min pappa.
Citera
2025-05-18, 18:30
Bannlyst
"Hej på er, jag är tvungen att göra den här videon eftersom Chrippa har gjort en video om det... Men ja jag har varit otrogen, vi bor så trångt här hemma och du är på toaletten och sånt där, jag har inte känt mig riktigt sedd o sådär..."

"Ingen har med vårat privatliv att göra, det här har någon annan offentliggjort om oss, det känns som att jag och Therese knullade och så kom hela världen in och tittade på!"

"Jag vet att Therese skrev till den där tjejen som jag föredrar över Therese, och att Therese kallade henne för jävla hora osv, och ni kanske frågar om det var så bra gjort, mitt svar är att ja är det så konstigt att hon skrev så?"

"Nu ska vi prata en sista gång om den så kallade otroheten. Jag och Therese är absolut inte swingers, men ni har ju ingen aning om ifall vi är swingers eller inte! Det är helt sjukt hur den där otroheten vreds till något som det inte var! För om ni kollar på konversationerna som Chrippa läckte, så ser man bara vad jag har skrivit, inte vad den här tjejen skrev till mig!"

Alltså Rask, du var otrogen IGEN mot din fru, och senast du var det så satt du och pratade om hur du och Therese nu äntligen kan kommunicera öppet med varandra och ni mår bättre än någonsin. Vi försökte påpeka att Rask har gjort exakt det här flera gånger tidigare och vi uppmanade Therese att inte gå på det igen. Hon litade på dig och du svek henne igen. Nu till ditt försvar så sitter du likt en politiker och säger att motparten skickat värre saker än vad du har gjort? Det spelar ingen roll om motparten skickade barnporr & ISIS-videos, du har fortfarande varit otrogen och du kan inte rädda situationen genom att påstå att någon annan minsann också betett sig dåligt.

Fortsätt du att begå misstag, men du måste verkligen försöka bryta dig loss från andra människor så att Therese slipper skämmas och dina barn slipper bli mobbade i skolan.
Citera
2025-05-18, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties

Jockmock har sagt att det är hans vänner. Både Anjo och Rask du vet? Sen ja rask kanske inte är bjuden för hur han betedde sig på fest sist? Vet du vad som hände eller inte?
Citera
2025-05-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Ny film ikväll om slutfakturan. Ska bli kul att se om han får fler views än frun och hennes kompis. ”Tummar upp” lär inte bli fler i alla fall.

Spännande! Blir det en dyr slutfaktura hur ska han ha råd att betala det, gör ju knappt inga videos längre
Citera
2025-05-18, 19:28
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
EDIT: inte konstigt att släkten tagit avstånd för hans pinsamma liv på sociala medier. Mors Dag 2017 förklarar en hel del del:
https://lolcow.se/archive/old/2021/R...dag%202017.mp4

Så infernaliskt vedervärdig och unlikeable
Citera
2025-05-18, 20:38
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Spännande! Blir det en dyr slutfaktura hur ska han ha råd att betala det, gör ju knappt inga videos längre
Det blir nog svärfar som får betala, utan honom hade han aldrig fått hyra lägenheten då hans lön är lägre än hyran.

Han borde skämmas för hur han utnyttjar alla människor runt om sig, han är ett riktigt avskräde.
Citera
2025-05-18, 20:52
Medlem
Nazbols avatar
Fakturan landade på 60 000! 🤣🤣
Citera
2025-05-18, 20:54
Medlem
har han köpt ny bil också?

ny video från baronen slutfaktura 60k säger han, behöver byta tapeter och golv i hela lägenheten med mera

kan det verkligen stämma att man kan få en slutfaktura på 60 tusen, bajsbaronen visar upp några saker tex 4700kr för byte av badrumsdörr, kostar det verkligen så mycket? Eller är detta bara ytterligare ett påhitt och en scam från baronen för att nu kunna tigga pengar av sina följare?
Senast redigerad av HeltVild 2025-05-18 kl. 21:00.
Citera
2025-05-18, 21:02
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
har han köpt ny bil också?

ny video från baronen slutfaktura 60k säger han, behöver byta tapeter och golv i hela lägenheten med mera

kan det verkligen stämma att man kan få en slutfaktura på 60 tusen, bajsbaronen visar upp några saker tex 4700kr för byte av badrumsdörr, kostar det verkligen så mycket? Eller är detta bara ytterligare ett påhitt och en scam från baronen för att nu kunna tigga pengar av sina följare?

Med tanke på hur värdelös Baronen är på att fixa är det inte orimligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in