Citat:
Ursprungligen postat av
granny-panties
Ingen spekulation för enligt Rask så är han, Anjo och Jocke bästa vänner.
Tyvärr så får inte Rask vara med på något IRL så det är därför han försöker få uppmärksamhet från Jocke genom sina AI-bilder.
Det är nästan det mest pinsamma av allt här, att Rask på allvar tror att han känner Jocke och att dom är vänner. På sin höjd så har Rask haft kontakt med Anjo och efter mycket tjat så skapade Anjo och Jocke en ny chattgrupp och bjöd in Rask och fick Rask att tro att han var en i gänget.
Egentligen så ville bara Jocke ha en attackhund, som är Anjo, och sedan kom det också en efterbliven attackhund som bönade och bad om att också få bli Jockes hund och Jocke accepterade tillslut och chattgruppen skapades. Då kunde Rask dö lycklig där och då, för han kan för evigt hävda att han och Jocke är bästisar, "vi pratar varje dag", "dom enda vännerna jag pratar med är Jocke och Anjo".
Mannen du har inga kompisar kvar, alla har övergett dig, det är fan sorgligt men det är sant. Anjo utnyttjar dig, Jocke utnyttjar dig och Anjo, precis som du utnyttjar din fru och hennes pappa. Det gick så fel i livet för dig Rask men du stannade aldrig upp och analyserade situationen för att sedan kunna lösa den. Vi är typ 99% som har varit riktiga losers som du, men vanligt folk tröttnar på att vara en loser efter några få veckor och dom fixar sitt liv. Tack vare ett fixat liv så är man välkommen i samhället och andra respekterar en. Men du sitter och gör youtube-videos där du pratar om att jämföra kukstorlek med random killar, du outar att du har fått nakenbilder av någon tjej där man kan se en närbild på hennes fitta med vitt sekret i, och att din fru Therese har skickat ännu värre bilder till andra män. Vad faaaan ska barnens kompisar i skolan säga om det här? Jag skulle vara så jävla ledsen och arg på min pappa.