2025-06-02, 19:49
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag har inte sagt att Jocke ljuger. Han ville bara ha content eller?
Är det jag som är vidrig? När både hon och Chrippa nu sagt att det aldrig har hänt.
Han har inte misshandlat henne.

Och hur var det där med att byta sjukhus? Det får man INTE göra?????

Du känns grälsjuk.

Visst, byta sjukhus kan man göra men då får man ombesörja transport själv.

Blir dyrt om man är dödssjuk och behöver vårdpersonal under transport.
Citera
2025-06-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige148
Kan inte annat att än att hålla med. Vem fanskulle bry sig om att svara på sms till expressen aftonbladet hänt sin egna instagram. Det visar återigen hur liten han är och hur mycket han behöver känna bekräftelse. Min telefon hade varit avstängd.

Med gubbflickan kan man inte ställa samma krav som med en vanlig gubbe. Det här är helt normala reaktioner när mamman till ens barn är på sjukhus. Att smsa med en nyhetstidning medans frun har ont och är döende enligt maken gör detta obehagligt.
Citera
2025-06-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Tack, det var precis detta jag ville komma fram till.

Jag förstår inte riktigt vad du menar med det? hur ska man hinna kolla alla man får när många skriver, han får ju inte bara 3-4 st.
Citera
2025-06-02, 19:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Visst, byta sjukhus kan man göra men då får man ombesörja transport själv.

Blir dyrt om man är dödssjuk och behöver vårdpersonal under transport.

Det har han väl råd med?
Naja.. Jag är inte här för att bråka.
Bra att Jonna verkar må bättre.
Citera
2025-06-02, 19:53
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det är väl självklart att media vill skriva om Jocke & Jonna dom är stora profiler.
Att man gör sån grej av detta är helt befängt.
Dem är inte stora profiler. Kan du nämna i ett stort sammanhang dem varit med i. Fångarna på fortet?Den enda anledningen att dem ens är välkända är pga av Joakims tidigare liv. Har du sett någon seriös filmkritiker som hyllar hans filmer? Dem lever på att dem gjort skit. Du är vilsen som försvarar Anjo och Joakim.
Citera
2025-06-02, 19:55
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag förstår inte riktigt vad du menar med det? hur ska man hinna kolla alla man får när många skriver, han får ju inte bara 3-4 st.

Det är det jag menar - hur hinner han?
Citera
2025-06-02, 19:57
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSiggeSigge
Är det bekräftat att hon drabbats av s. aureus-bakteriemi som lett till sepsis och spondylit? Tyckte Jockes beskrivning lät som detta men kan inte se att han gått ut med svaren på blododlingen och om MR-rygg är gjord?

Har det framkommit HUR hon kom i kontakt med denna bakterie? Bristfällig livsmedelshygien eller personlig hygien?
Citera
2025-06-02, 19:58
Medlem
Verkar vara nekrotiserande fasciit
Citera
2025-06-02, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nästa gång så försök förstå vad jag skriver.

Lugger din fru åå sjukhuset och kämpar för sitt liv, du har 3 barn. 8, 5 och en som inte är ens 2 månader.
Läs igenom deras.ålder igen.
Lägg till att dom bevittnat sin mamma skrika av smärta och åka ambulans. Nu lägger du ihop deras ålder och vad dom bevittnat.

Ålder+bevittnat mamma åka ambulans = trauma.

Sen tar du trauma × 3.
Addera sen att den nyfödda i PRINCIP behöver konstant omsorg, ca 80%.
Då har du 20% kvar.
Dom 20% ska du dela med dom.2 andra barnen.

Summera allt det.

Så då ställer jag dig frågan lite mer personlig.
Om det hade varit du. Hade du öht ens tittat på IG, lagt upp FLERA storys, och även tagit dig tid till att snacka med media.

Dom såg henne inte åka ambulans för det första, barnen har ett bra nätverk omkring sig, Jocke var hemma med dom i natt.
Såklart är det säkert jobbigt både för lillen & Jonna.

Om jag hade suttit på sjukhuset min respektive sover då skulle jag kunna kolla Instagram snap osv.
Att lägga upp en story som Jocke gör tar knappt 1 min att svara media på SMS tar 1 minut max.

Det vore en helt annan sak om Jonna inte ville detta.
Citera
2025-06-02, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige148
Har svårt att tolka din mening.

Hade en vanlig gubbe haft frugan på sjukhuset hade följande gubbe ringt nära och kära för att förklara läget. Normala gubben hade också varit på läkaren om vad som sker. Gubben hade funnits där för sin fru.

Jocke, som också är en gubbe och mentalt en liten flicka tycker det är helt okej att messa med olika nyhetsblaskor, puffa en skitvideo på tuben, posta uppdateringar på sin Instagram och hans tomtenissar tycker detta är helt okej för han är en älskad stor profil med följare som är hans stora familj.
Citera
2025-06-02, 19:59
Citat:
Det är det jag menar - hur hinner han?
Ni fokusförflyttar. Andemeningen är att han ska inte ens rappotera löpande till media. Det är så självklart så det ska inte ens behövas skriva. Hade jag varit i den siuationen. Då hade jag suttit vid sidan. sovit i en fåtölj brevid. Barnvakt hade löst sig per natur. Jag hoppas det bästa för Jonna att hon blir bra. Men Joakim har jag noll för.
Citera
2025-06-02, 20:00
Enig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in