2025-06-02, 19:22
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Många, och man kan se ganska fort om det är seriösa människor som skriver, syns tydligt om det är troll.

Tänk då på vilken tid det tar att gå igenom alla meddelanden.
Citera
2025-06-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja det är vidrigt. Fy fan att sälja sin själ till media för att få lite uppmärksamhet av andra socialt utdömda människor. Tvi ave!

Idioter är deras rätta epitet.

Allvarligt talat... Försök nu att tänka lite utanför boxen ( jockiboooois anal)
Skärpning för fan!
Din fru ligger och enligt hans eget utsago och kämpar för sitt liv, vem vänder du sig till först?

1 sjukvården
X sjukvården
2 Mina idioter till följare

Fråga 2.

Din fru ligger på sjukhuset, du har ett gäng barn, en av ungarna är knappt 2 månader gammalt. Deras mamman precis fått åka ambulans till sjukhuset. Aftonbladet ringer.

Svarar du då? Eller har du fullt upp med att trösta barn, byta blöjor ge dom mat.

1 Nej, för jag sätter min FAMILJ före media
X Nej för jag sätter min FAMILJ före media
2 Ja, för jag är en fullständig idiot.

Snart kommer tomtenissen och hans vänner flabba om att ljugiboi är en stor älskad profil.

Tänker att vi kan lägga till ett alternativ som hade kunnat göra gubbflickan nöjd.

Ljugiboi messar aftonbladet och tipsar som vanligt.

Trött journalist får ta denna artikel. Ljugiboi får följande alternativ att smsa,

1. Jonna är döende och jag tänker att jag uppdaterar er var 10 minut????!!!!
2. Kolla vår nya video/podd som handlar om Jonnas mående!! 50 50 OM HON LEVER???!!!!!
3. Jag tar inte detta via sms, jag kommer stänga av min mobil för att vara med min fru. Vänligen respektera denna tuffa tid för vår familj.

Citera
2025-06-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Tänk då på vilken tid det tar att gå igenom alla meddelanden.

Han kanske inte går igenom alla man ser ju ganska tydligt om det är troll konton.
Han kan omöjligt gå igenom alla meddelanden han får på en dag.
Citera
2025-06-02, 19:27
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Ja det var säkert hittepå detta BARA för CONTENT!
Precis som Snean som sprang till Polisen och nöp sig själv
Citera
2025-06-02, 19:28
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Han kanske inte går igenom alla man ser ju ganska tydligt om det är troll konton.
Han kan omöjligt gå igenom alla meddelanden han får på en dag.

Tack, det var precis detta jag ville komma fram till.
Citera
2025-06-02, 19:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja det var säkert hittepå detta BARA för CONTENT!
Precis som Snean som sprang till Polisen och nöp sig själv

Varför tror du Jocke skulle ljuga om att Jonna är sjuk? För ingen annan, förutom du, har sagt att dem tror jocke hittar på att Jonna ligger på sjukhus.

Att du tar upp Linnea i detta visar bara har vidrig du är. Både läkare som dokumenterade skadorna och polis tyckte att skadorna tydde på misshandel. Men såklart litar du ju varken på polis eller läkare, du litar på det Youtubers säger är sanning, samtidigt som du hånar kvinnor som blivit misshandlade. Riktigt lågt och vidrigt av dig. Du borde skämmas och krypa tillbaka under den sten du kom ifrån.
Citera
2025-06-02, 19:36
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Nästa gång försök läsa vad jag skriver ang media.
Det blir bara så larvigt när man tror att en länk tar 3 timmar att lägga ut, videon är redan inspelad och klar och ska bara läggas upp vilket ett bolag gör.
Att skicka ett meddelande tar inte en hel kväll som du verkar tro.

Nästa gång så försök förstå vad jag skriver.

Lugger din fru åå sjukhuset och kämpar för sitt liv, du har 3 barn. 8, 5 och en som inte är ens 2 månader.
Läs igenom deras.ålder igen.
Lägg till att dom bevittnat sin mamma skrika av smärta och åka ambulans. Nu lägger du ihop deras ålder och vad dom bevittnat.

Ålder+bevittnat mamma åka ambulans = trauma.

Sen tar du trauma × 3.
Addera sen att den nyfödda i PRINCIP behöver konstant omsorg, ca 80%.
Då har du 20% kvar.
Dom 20% ska du dela med dom.2 andra barnen.

Summera allt det.

Så då ställer jag dig frågan lite mer personlig.
Om det hade varit du. Hade du öht ens tittat på IG, lagt upp FLERA storys, och även tagit dig tid till att snacka med media.
Citera
2025-06-02, 19:37
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Snart kommer tomtenissen och hans vänner flabba om att ljugiboi är en stor älskad profil.

Tänker att vi kan lägga till ett alternativ som hade kunnat göra gubbflickan nöjd.

Ljugiboi messar aftonbladet och tipsar som vanligt.

Trött journalist får ta denna artikel. Ljugiboi får följande alternativ att smsa,

1. Jonna är döende och jag tänker att jag uppdaterar er var 10 minut????!!!!
2. Kolla vår nya video/podd som handlar om Jonnas mående!! 50 50 OM HON LEVER???!!!!!
3. Jag tar inte detta via sms, jag kommer stänga av min mobil för att vara med min fru. Vänligen respektera denna tuffa tid för vår familj.

Han är så sjukt mongo i hela hjärnan...
Citera
2025-06-02, 19:40
Medlem
Är det bekräftat att hon drabbats av s. aureus-bakteriemi som lett till sepsis och spondylit? Tyckte Jockes beskrivning lät som detta men kan inte se att han gått ut med svaren på blododlingen och om MR-rygg är gjord?
Citera
2025-06-02, 19:42
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför tror du Jocke skulle ljuga om att Jonna är sjuk? För ingen annan, förutom du, har sagt att dem tror jocke hittar på att Jonna ligger på sjukhus.

Att du tar upp Linnea i detta visar bara har vidrig du är. Både läkare som dokumenterade skadorna och polis tyckte att skadorna tydde på misshandel. Men såklart litar du ju varken på polis eller läkare, du litar på det Youtubers säger är sanning, samtidigt som du hånar kvinnor som blivit misshandlade. Riktigt lågt och vidrigt av dig. Du borde skämmas och krypa tillbaka under den sten du kom ifrån.

Jag har inte sagt att Jocke ljuger. Han ville bara ha content eller?
Är det jag som är vidrig? När både hon och Chrippa nu sagt att det aldrig har hänt.
Han har inte misshandlat henne.

Och hur var det där med att byta sjukhus? Det får man INTE göra?????

Du känns grälsjuk.
Citera
2025-06-02, 19:46
Medlem
Citat:

Lugger din fru åå sjukhuset och kämpar för sitt liv, du har 3 barn. 8, 5 och en som inte är ens 2 månader.
Lägg till att dom bevittnat sin mamma skrika av smärta och åka ambulans. Nu lägger du ihop deras ålder och vad dom bevittnat.

Sen tar du trauma × 3.
Då har du 20% kvar.

Summera allt det.

Om det hade varit du. Hade du öht ens tittat på IG, lagt upp FLERA storys, och även tagit dig tid till att snacka med media.

Du förstår inte, det tar bara 10 sekunder att skriva till Aftonbladet! En stor älskad profil med många följare som är en stor familj!
Alla måste uppdateras! Annars kommer media stå utanför sjukhuset precis som med en annan stor älskad profil Michael Jackson! Han hade också en kärlek till unga, dock inte unga som röker och bär lack.
Citera
2025-06-02, 19:47
Citat:

Sen tar du trauma × 3.
Då har du 20% kvar.

Summera allt det.

Kan inte annat att än att hålla med. Vem fanskulle bry sig om att svara på sms till expressen aftonbladet hänt sin egna instagram. Det visar återigen hur liten han är och hur mycket han behöver känna bekräftelse. Min telefon hade varit avstängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in