Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-28, 05:59
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Nu är Satudarah MC förbjudet enligt lag i Norge. Tidigare medlemmar säger att klubben är nedlagd. Ryktet säger att det bare var några få i den klubben som hade motorcykelkörkort, och ännu färre som hade motorcykel. Dom blir inte saknad.

https://www.nrk.no/norge/mc-klubben-satudarah-blir-forbudt-i-norge-1.16722676

https://www.vg.no/nyheter/i/76eplK/lagmannsretten-forbyr-satudarah-mc-klubb-melder-nrk
Bra jobbat utav Norge!
Citera
2024-04-26, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppcal
Tror han var från Hässleholm men bott i Hbg och Jokkmokk oxå, just nu i Nässjö(?)
Går på Sub och Lyrica, smal med albanska örnen gaddad på händerna.
Ja han har golat ordentligt.

EDIT: Såg att det inte var mitt inlägg du citerade, jag tror det är 2 olika misshandlar.

Arben i Nässjö som bott i Jokkmokk och är sub torsk är ju inte samma Arben som är medlem i Satudarah, misshandelsfallet på skänninge gäller ju inte mc killen utan subtorsken och dessutom sitter han sen 2021 för mordförsök
Citera
2024-08-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammedd
Bra jobbat utav Norge!
De är bannade/olagligt att vara medlem i den mc i flera eu länder, de ska vart djävligt starka och våldsamma och expanderat snabbt https://www.youtube.com/watch?v=-d5J-NmQK4g
Citera
2025-05-09, 10:57
Medlem
Har en vän vars pappa varit med i satudarah copenhagen. Han åkte till afrika för att snacka mer indianerna som skapade satudarah i 30 minuter sen skulle han hem igen, dem har även en mellan ledare där nere.
Citera
2025-05-09, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
vad betyder STTS

STTS inom satudarah står för, Satudarah Til The Samen. Inom svenska satudarah betyder uttrycket Satudarah till slutet - tillsammans man kan också säga Vi står enade som bröder till slutet
Citera
2025-05-09, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elvinelvin
Har en vän vars pappa varit med i satudarah copenhagen. Han åkte till afrika för att snacka mer indianerna som skapade satudarah i 30 minuter sen skulle han hem igen, dem har även en mellan ledare där nere.
Fel fel fel

Indonesien är dom från.
Afrika var har du fått det ifrån?
Citera
2025-05-09, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Fel fel fel

Indonesien är dom från.
Afrika var har du fått det ifrån?

Jag skrev fel jag menade indonisien.
Citera
2025-05-30, 08:09
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Jag skrev fel jag menade indonisien.

Men Indonesiens ligger ff inte i Afrika.
Citera
2025-06-02, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men Indonesiens ligger ff inte i Afrika.

Nej men
läs vad jag skrev jag blandade ihop afrika och indonesien för det finns många indianer i afrika
Citera
2025-06-02, 09:34
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Nej men
läs vad jag skrev jag blandade ihop afrika och indonesien för det finns många indianer i afrika

Indianer härstammar från det vi kallar Amerika, men där finns inte många. Så har väldigt svårt att tro det finns många i Afrika.
Citera
2025-06-02, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Indianer härstammar från det vi kallar Amerika, men där finns inte många. Så har väldigt svårt att tro det finns många i Afrika.

Asså inte indianer men dem afrikas stammar dem är väldigt lika indianer. Jag blandade iaf ihop det ska de bli dödstraff nu me
Citera
2025-06-02, 10:47
Medlem
Citat:

Till alla som klagar på mitt inlägg. JA jag skrev fel jag menade indonesien och inte afrika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in