Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-05, 11:46
  #1
Medlem
Vad ar detta for lirare? Ska enligt bild.de kicka ut Hells Angels och Bandidos i Tyskland.

http://www.bild.de/news/inland/motor...5164.bild.html
Citera
2013-03-05, 17:39
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmmuz
Vad ar detta for lirare? Ska enligt bild.de kicka ut Hells Angels och Bandidos i Tyskland.
http://www.bild.de/news/inland/motor...5164.bild.html
sett dem i holland, harda maste jag saga, hardare an finska bikers savitt jag kunde forsta
satt pa fik da 8-10 SMC kom in, bast lamna stallet helt enkelt
forsoikte med etablering i amsterdam, vet inte hur det gick
men har inte sett dem ga en och en i storstaderna i holland annu
Citera
2013-03-06, 13:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmmuz
Vad ar detta for lirare? Ska enligt bild.de kicka ut Hells Angels och Bandidos i Tyskland.

http://www.bild.de/news/inland/motor...5164.bild.html


De är en av de största och kraftigaste aktörerna inom biker svängen där nere, helst i holland distriktet
Citera
2013-03-06, 14:06
  #4
Medlem
Ford.Fairlanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
sett dem i holland, harda maste jag saga, hardare an finska bikers savitt jag kunde forsta
satt pa fik da 8-10 SMC kom in, bast lamna stallet helt enkelt
forsoikte med etablering i amsterdam, vet inte hur det gick
men har inte sett dem ga en och en i storstaderna i holland annu
Ha ha du är rolig du.
Du kan se om människor är hårda genom att se hur dom ser ut?
Och inte bara det, du ser att dom är hårdare än t.o.m FINSKA bikers?
Citera
2013-03-06, 14:17
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ford.Fairlane
Ha ha du är rolig du.
Du kan se om människor är hårda genom att se hur dom ser ut?
Och inte bara det, du ser att dom är hårdare än t.o.m FINSKA bikers?
mr press, stammer bra lite komik blandand med lite verklighet
har knallat in pa finsk biker en pub (och blivit hotad av 'ledaren' som hade med sig en slav som pratade, hotat tillbaka och inte lamnat) men lamnade en pub/fik da ganska manga SMC vandrade in utan att ha blivit hotad
de var bara en kansla, att det var bast att ga lite snabbt
kanns/ser 'hardare' ut i verkligheten an dom ser ut pa biild.de lankarna
kanske var extra taggade, eftersom de inte var i sitt turf
__________________
Senast redigerad av buckan 2013-03-06 kl. 14:21.
Citera
2013-03-06, 14:23
  #6
Medlem
Ford.Fairlanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
mr press, stammer bra lite komik blandand med lite verklighet
har knallat in pa finsk biker en pub (och blivit hotad av 'ledaren' som hade med sig en slav som pratade, hotat tillbaka och inte lamnat) men lamnade en pub/fik da ganska SMC vandrade in utan att ha blivit hotad
de var bara en kansla, att det var bast att ga lite snabbt
kanns/ser 'hardare' ut i verkligheten an dom ser ut pa biild.de lankarna
kanske var extra taggade, eftersom de inte var i sitt turf
Bra det att utseendet ofta bedrar.
Säger inte att det är pussys i Saturdarah eller att finska bikers är mesar, men att gå på hur folk ser ut ger ingen vidare hum om hur pass hårda dom är. Bara det jag menar.
Citera
2013-03-06, 14:27
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ford.Fairlane
Bra det att utseendet ofta bedrar.
Säger inte att det är pussys i Saturdarah eller att finska bikers är mesar, men att gå på hur folk ser ut ger ingen vidare hum om hur pass hårda dom är. Bara det jag menar.
sjalvklart, ocksa vad jag skrivit i andra tradar
det var kanslan man fick, inte lage att stanna helt enkelt
ar ingen mes, men ibland mesar man ur
Citera
2013-03-06, 18:42
  #8
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ford.Fairlane
Bra det att utseendet ofta bedrar.
Säger inte att det är pussys i Saturdarah eller att finska bikers är mesar, men att gå på hur folk ser ut ger ingen vidare hum om hur pass hårda dom är. Bara det jag menar.
Man kan ofta se på en människa om denne är hård/farlig. Inte bara på utseendet, utan även i blicken, agerandet och andra detaljer. Svårt att förklara om du inte har en hum om sådant.
Citera
2013-03-07, 11:27
  #9
Medlem
Ford.Fairlanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Man kan ofta se på en människa om denne är hård/farlig. Inte bara på utseendet, utan även i blicken, agerandet och andra detaljer. Svårt att förklara om du inte har en hum om sådant.
Detta inlägg visar mest att du är en osäker typ som lätt blir skrämd av den som ser lite arg och farlig ut. Finns så in i helvete många doldisar som är brutalt mycket farligare än spännbögarna med tuffa kläder och tatueringar upp på halsen.
Citera
2013-03-07, 12:56
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ford.Fairlane
Detta inlägg visar mest att du är en osäker typ som lätt blir skrämd av den som ser lite arg och farlig ut. Finns så in i helvete många doldisar som är brutalt mycket farligare än spännbögarna med tuffa kläder och tatueringar upp på halsen.
Nu menade han inte bara utseende, Finns gångstil, Hur dom rör sig, Blicken osv.. Man ser ganska fort vilka som är små osäkra småbarn..
Citera
2013-03-07, 16:02
  #11
Medlem
bonecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ford.Fairlane
Detta inlägg visar mest att du är en osäker typ som lätt blir skrämd av den som ser lite arg och farlig ut. Finns så in i helvete många doldisar som är brutalt mycket farligare än spännbögarna med tuffa kläder och tatueringar upp på halsen.

Ford, detta inlägg, att du tolkar in detta i SvartSkjortas inlägg visar mest att Du är en osäker männinska som inte har någon inblick i den kriminella världen utöver det du läst på flashback. Du tolkar SvartSkjortas inlägg med Dina ögon men dömer ut det med de ögon du lånar från Flashback.

Du skulle vika ner blicken för självaste Jonte Krig. Du vet innerst inne att det är dig själv du sparkar på. Men, varför inte göda sitt ego och välmående med lite internetfantasi?

Summa kardemumma: Du har bevisat dig vara en sopa. Dags att byta alias och börja om på ny kula?

MHH,
Boneca
Citera
2013-03-11, 15:42
  #12
Medlem
Har träffat på dessa individer i en del sammanhang, de är absolut inga "pussys" definitivt lika starka som HA i deras region
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback