Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-06-01, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Enligt tidigare inlägg går du typ i gymnasiet. Hur kan vara "Incel" när man knappt är könsmogen? Vilken otrolig jävla drama queen då måste vara.
buhuuu
Citera
2025-06-01, 20:00
Medlem
Svenskar som är incells borde fanimej skämmas. Tänk att ni fått detta liv där hela världen står serverat och ni lämnar walk over. Tänk på asiater och negrer som bara kan kolla på svenska tjejer som bloggar. De har ett sånt underläge att jag personligen skulle skära huvudet av mig ifall jag var en av dom.

Även om du kanske inte kan få en bra svensk tjej utan måste ner i absoluta botten av tunnan så finns det andra länders kvinnor som fanimej köper vilken gris som helst. Och det är inga dåliga kvinnor! Tänk dig då att vara indier och veta att de vackraste kvinnor i ditt land dagdrömmer om svenska män. Är man inte jävligt dum i huvudet om man låter detta liv fortgå framför en dator då där man gnäller på överparfymerade +30 kvinnor med ballongmage och bajsandedräkt?
Citera
2025-06-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Svenskar som är incells borde fanimej skämmas. Tänk att ni fått detta liv där hela världen står serverat och ni lämnar walk over. Tänk på asiater och negrer som bara kan kolla på svenska tjejer som bloggar. De har ett sånt underläge att jag personligen skulle skära huvudet av mig ifall jag var en av dom.

Även om du kanske inte kan få en bra svensk tjej utan måste ner i absoluta botten av tunnan så finns det andra länders kvinnor som fanimej köper vilken gris som helst. Och det är inga dåliga kvinnor! Tänk dig då att vara indier och veta att de vackraste kvinnor i ditt land dagdrömmer om svenska män. Är man inte jävligt dum i huvudet om man låter detta liv fortgå framför en dator då där man gnäller på överparfymerade +30 kvinnor med ballongmage och bajsandedräkt?
Du har rätt. Tyvärr för dem kommer de alltid hitta någon ursäkt haha
Citera
2025-06-01, 20:04
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Djupt imponerad av trådstarten. Alltså WOW, här har vi en framtida influenser i klass med Crippe och Jockieboi. Riktigt fränt!
Citera
2025-06-01, 20:12
Medlem
vemsfels avatar
”just go lift, bro”, årets skämt. Det som betyder något är face, looks, money, status. i den ordningen. Visst kan man fila på det som går, men räkna inte med underverk.
Citera
2025-06-01, 20:15
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drvattenmelon
Jag menar att du ska sluta skylla på externa faktorer som ex. kvinnors natur för att istället växa upp och bli en man!
Säger grabben på gymnasiet.

Vik hädan, Flashback. Nu är grabben här för att lära pappa knulla.
Citera
2025-06-01, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Säger grabben på gymnasiet.

Vik hädan, Flashback. Nu är grabben här för att lära pappa knulla.
Verkar som att flashback inte är en plats för sakliga diskussioner. För att delta måste man ha under 30 högskolepoäng, hata kvinnor & invandrare och vara 30+!
Citera
2025-06-01, 20:20
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Verkar som att flashback inte är en plats för sakliga diskussioner. För att delta måste man ha under 30 högskolepoäng, hata kvinnor & invandrare och vara 30+!
Man måste vara on topic också. Något du helt missar även i din egen tråd.
Citera
2025-06-01, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
”just go lift, bro”, årets skämt. Det som betyder något är face, looks, money, status. i den ordningen. Visst kan man fila på det som går, men räkna inte med underverk.
Ingen som säger ”just go lift, bro” men ironin har faktiskt skaffat en fysik. Sure att det underlättar att ha ett decent ansikte men hur har dina gener spridits till dig så att du kan få ditt fula ansikte från dina föräldrar och alla evolutionärt före dem om du inte kan få brudar för att du har en stor näsa elr vad det nu är?
Citera
2025-06-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Jaha, där räddade du antagligen din trådstart ...

Med tanke på att det finns väldigt många ”jag får ingen tjej”-trådar, där ts alltid bestämt ger 200exempel på varför just HAN aldrig kommer få ligga, så lär det ju inte skada med en tråd som säger emot det.

Att få ligga = Det kan man träna sig till, precis som att lära sig cykla, simma, hoppa från 10ans hopptorn i badhuset, eller kampsport, eller dans, eller vad som helst som man behöver träna på för att lära sig.

Men när man befinner sig längst ner i gropen, då kan det va svårt att se verkligheten eftersom att alla ”problemen” står i vägen…
Citera
2025-06-01, 20:23
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Verkar som att flashback inte är en plats för sakliga diskussioner.

Ett tips är ju att läsa lite på forumet först, innan man börjar starta trådar och ha en attityd.
Citera
2025-06-01, 20:24
Medlem
Puffgeckos avatar
Nu har han fått lite fitta och blivit frälst vet du. Han kanske han aldrig var en incel, utan bara en ful loser utan flickvän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in