2025-05-31, 16:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Okej. Ett exempel då.
När Campbell tolkade felaktigt data från brittiska Office for National Statistics (ONS) och påstod att många som dog “med covid-vaccin” hade dött på grund av vaccinet.

Den data han refererade till visade endast att personen var vaccinerad, inte att vaccinet orsakat dödsfallet.

Epidemiologer och ONS själva klargjorde att han feltolkade statistiken och att hans slutsatser var vilseledande.

Han backade och ursäktade sig. Det ska han ha credd för.
Men sådana här ”misstag” är inte misstag. Han är utbildat för att förstå bättre.

Det handlar om pengar och åter pengar. Pengar han tjänar på sådana som du.

Här är Dr. Campbells titlar:

University of London (Nursing Diploma)
Open University (BSc)
University of Lancaster (MSc)
University of Bolton (PhD)

"Campbell worked as a nursing educator at the University of Cumbria, and has experience as an emergency department nurse.[8] He has also tutored healthcare workers in Cambodia and India.[8] He is the author of the nursing-related bioscience textbooks Campbell's Physiology Notes and Campbell's Pathophysiology Notes. A review in Emergency Nurse magazine said that the latter textbook contained "excellent [and] inexpensive notes on the causes, pathophysiological changes, and clinical features seen in disease processes"."
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Campbell_(YouTuber)

Han har alltså både arbetat som akutsjuksköterska (praktisk erfarenhet) och har lång erfarenhet av att utbilda sjukvårdspersonal i flera olika länder.

Utöver det har han skrivit utmärkta läroböcker inom fysiologi.

Det är en ytterst kompetent person.
Citera
2025-05-31, 16:38
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Här är Dr. Campbells titlar:

University of London (Nursing Diploma)
Open University (BSc)
University of Lancaster (MSc)
University of Bolton (PhD)

"Campbell worked as a nursing educator at the University of Cumbria, and has experience as an emergency department nurse.[8] He has also tutored healthcare workers in Cambodia and India.[8] He is the author of the nursing-related bioscience textbooks Campbell's Physiology Notes and Campbell's Pathophysiology Notes. A review in Emergency Nurse magazine said that the latter textbook contained "excellent [and] inexpensive notes on the causes, pathophysiological changes, and clinical features seen in disease processes"."
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Campbell_(YouTuber)

Han har alltså både arbetat som akutsjuksköterska (praktisk erfarenhet) och har lång erfarenhet av att utbilda sjukvårdspersonal i flera olika länder.

Utöver det har han skrivit utmärkta läroböcker inom fysiologi.

Det är en ytterst kompetent person.

Vad tror du sjuksköterskans har för syfte med sitt YouTubande?
Vad driver honom?
Citera
2025-05-31, 17:19
Medlem
Ajogens avatar
Typiskt meglomaniskt beteende du för dig med.

Du fortsätter ljuga och förminska.

Du behöver klinisk hjälp.
Citat:
Vad driver honom?
Citera
2025-05-31, 17:29
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Typiskt meglomaniskt beteende du för dig med.

Du fortsätter ljuga och förminska.

Du behöver klinisk hjälp.

Jag ställde frågor. Hur ljuger jag då?
Citera
2025-05-31, 17:37
Medlem
Ajogens avatar
Du, vi har sett igenom dig nu.

Det här är avgörande samhällsfrågor, att hålla på att förskingra fakta och skapa dimridåer leder till folks död. Du behandlar det här som en lek/nöje. --> du njuter av att leka med folks liv.

Det är stört, sök vård.
Citat:
Jag ställde frågor. Hur ljuger jag då?
Citera
2025-05-31, 17:45
Medlem
Stakeholders avatar
Hoppas verkligen det. Vaccinationsbluffen har pågått alldeles för länge.
Citera
2025-05-31, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Fel av mig
Kudos! 🙂👍

Citat:
Vad driver honom?
Tja... han vill väl tala om för folk att mRNA-giftet inte stannar i armen som det påstods utan att det återfinns t.ex. i hjärtat hos avlidna "vaccinerade"
Citera
2025-05-31, 18:57
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Tja... han vill väl tala om för folk att mRNA-giftet inte stannar i armen som det påstods utan att det återfinns t.ex. i hjärtat hos avlidna "vaccinerade"

Förstår inte varifrån det kommer att vaccinet skulle stanna i armen? Det har ingen tänkt att det ska göra. De förs med lymfan till dränerande lymfknutor, förutom att de, förstås, kommer ut i små mängder i blodbanan. Alla immunsvar induceras i lymfknutorna (eller mjälten) och dit tas antigenen.
Det är inget nytt när det gäller vaccin.

Sjuksköterskans främsta syfte är att tjäna pengar.
Citera
2025-05-31, 19:04
Medlem
Ajogens avatar
Where does the vaccine go?
Here's a peer-reviewed study that shows where intramuscular vaccines (which all three of the COVID-19 vaccines are) travel in macaques (a type of monkey). Vaccines mostly remain near the site of injection (the arm muscle) and local lymph nodes.

https://www.nebraskamed.com/COVID/where-mrna-vaccines-and-spike-proteins-go

Research finds Covid-19 spike protein binds to cells in the heart and could help to explain some effects of severe infection

https://www.bhf.org.uk/what-we-do/news-from-the-bhf/news-archive/2021/august/covid-19-spike-protein-binds-to-and-changes-cells-in-the-heart

Var inte covid-vaccinet det mest forskade vaccinet som finns?

Idiot.

Citat:
Förstår inte varifrån det kommer att vaccinet skulle stanna i armen? Det har ingen tänkt att det ska göra. De förs med lymfan till dränerande lymfknutor, förutom att de, förstås, kommer ut i små mängder i blodbanan. Alla immunsvar induceras i lymfknutorna (eller mjälten) och dit tas antigenen.
Det är inget nytt när det gäller vaccin.

Sjuksköterskans främsta syfte är att tjäna pengar.
Citera
2025-05-31, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag tar ingen mer vaccination mot covid, den rekommenderas ju bara till riskgrupper.

Jag frågade hur lång tid som kommer att gå innan straffet för att ha tagit vaccin blir uppenbart för alla och inte bara för er som hittar era egna länkar och som följer era ledare, liksom får följer sin bagge. Eller du tror att hela världens medier samarbetar för att dölja en pågående mass-död? Tom du måste ju förstå att en död som drabbar de allra flesta inte kan döljas?

Eller har ni ändrat målgruppen? Från början sade ni alla alla vaccinerade skulle drabbas, men nu kanske det bara är ett fåtal?

Sluta pådyvla mig uttalanden som jag aldrig har gjort.

Nu råkar det vara så här att om var hundrade - eller ens var tusende - person dör eller får en skada av vaccinet så är det en enorm tragedi och en totalt misslyckad vaccinteknologi. Eftersom vaccin administreras till så många människor så blir det totala antalet skadade eller döda väldigt stort trots att det bara är en procent eller en promille som drabbas.

Som du kanske förstår är dessa ENORMA mängder skadade och döda inget som du kommer att se framför dig falla ihop på gatan.

Även om jag personligen då tycker mig se väldigt många fler personer med just neurofysiska handikapp som svåra darrningar och koordinationsproblem vandra omkring med stor svårighet på stan och i butiker.

Men det är inte säkert att skadorna blir riktigt problematiska förrän efter ett antal vaccineringar.

Det är orsaken att jag inte kan tala om för dig när just DU kommer att ligga ner och skaka i en nervattack eller en hjärtattack orsakad av hjärtsäcksinflammation.
Citera
2025-05-31, 19:09
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Where does the vaccine go?
Here's a peer-reviewed study that shows where intramuscular vaccines (which all three of the COVID-19 vaccines are) travel in macaques (a type of monkey). Vaccines mostly remain near the site of injection (the arm muscle) and local lymph nodes.

https://www.nebraskamed.com/COVID/where-mrna-vaccines-and-spike-proteins-go

Research finds Covid-19 spike protein binds to cells in the heart and could help to explain some effects of severe infection

https://www.bhf.org.uk/what-we-do/news-from-the-bhf/news-archive/2021/august/covid-19-spike-protein-binds-to-and-changes-cells-in-the-heart

Var inte covid-vaccinet det mest forskade vaccinet som finns?

Idiot.

Den första artikeln beskriver ju exakt det jag skriver.

Andra artikeln handlar om spikprotein på virusets yta. Inte det utan leadersekvens som mRNA kodar för. Det är inte samma sak.

Läs och förstå dina artiklar innan du försöker diskutera med mig. Du skämmer ut dig. Vilket jag visserligen tycker är kul.
Citera
2025-05-31, 19:11
Medlem
Citat:
Vad driver honom?

Men DU kan naturligtvis inte ironisera över en doktorerad sjuksköterska med 30 års erfarenhet och som dessutom utbildat på universitetsnivå.

Det är lördag kväll och du gurglar runt här som vanligt. Vilket betyder att du saknar socialt umgänge. Inte jobbar du jour heller. Eller så jobbar du jour men väljer att surfa istället för att fokusera på dina patienter.

Äckliga kräk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in