Citat:
Ursprungligen postat av
DrComfort
Att de inte blir attraherade är så klart inget de kan rå för, men att därifrån bete sig elakt är bara fel.
Märta, just det ja, hon med kuddmuren. Vilken sadist. Hennes ”make” var dock minst lika mycket en idiot. Låg där i sängen och läste och låtsades om som det regnade. Han ville göra en grej av att han var känslig som man. De flesta andra män är inte liksom gjorda av stål heller, det handlar bara om hur man kanaliserar sina känslor. Han sätt att kanalisera dom var att plåga sig själv eller lisma. Usch!
Annat är det med Denice. Hon kommer gå segrande och med hedern i behåll ur det där. Hade velat ha henne som mamma fast jag är typ 10 år äldre än henne. Säger rätt mycket hur kokt jag själv skulle vara om jag var med i GVFÖ.
Det är faktiskt inte särskilt märkligt att man beter sig illa om man matchas ihop med någon som man inte passar med och sedan får tryck från produktionen att få ihop det. Tycker inte att man ska vara arg på Märta eller Sam utan om någon på de som valde att para ihop dem fel för att göra TV-underhållning.
Sam kan säkert IRL välja och vraka med sin läkartitel och ett utseende som hämtat ur Grey's Anatomy. Han tycks sträva mot att allt ska vara top notch. En snusande bohem är helt fel match naturligtvis.