Han klarade sig med 20 (!) dollar eller något liknande. Undrar om det är bottar som sköter likvidering, och att dom missade med minsta marginal? Eller kommer det ett nytt försök härnäst?
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Är Wynn han ni postade om i tråden nyligen?
Ja. (tryck på Perps fliken på ovan länk)
Market makers likviderar honom hela tiden. Priset dyker utan annan anledning, och likviderar honom på pricken innan det vänder upp igen. Har hänt 4-5 gånger senaste veckan nu.
Finns de som counter tradear honom som gör grymma vinster
Senast redigerad av Leaston 2025-05-30 kl. 19:10.
Mjo, men efter att ha lyssnat på intervju med honom så finns det inte mycket som är rimligt med den snubben.
Typ som de flesta inom crypto då
Blir ju något av ett shackparti om han kör X, party 2 kör en counter-X men det var förväntat av party 3 om då mosar på ännu mera X för att knäcka party 2 - osv osv
Vi får se, jag tror att oddsen är någorlunda att vi vänder upp här. Men man ska alltid vara ödmjuk.
Det finns väl en liten chans att det studsar upp till 106k så det blir någon typ av androgyn anorexia-head and shoulders innan det dyker ner till 95k. Lite mer långsiktigt ser det mörkt ut några månader framåt åtminstone. Sommaren suger och nu går även vanliga börsen åt helvete tack vare idioten Trump.
Jag tål inte starksprit.
370 lax back på en v. önskar dock att jag gjorde det.
Fortsätter dock att köpa dippen.
Vi ska upp härifrån, har jag sagt det förut?
Det finns väl en liten chans att det studsar upp till 106k så det blir någon typ av androgyn anorexia-head and shoulders innan det dyker ner till 95k. Lite mer långsiktigt ser det mörkt ut några månader framåt åtminstone. Sommaren suger och nu går även vanliga börsen åt helvete tack vare idioten Trump.
Studs upp till 106k sedan ned till 95k --- och sedan ner till 30k = björnmarknad.
Inte helt otänkbart.
Nedgång under sommaren till kanske 85k och cykletopp i november är dock min primära teori.