Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Vad snackar du om? Du sitter ju och hittar på precis som soc. Adam placerades MED sin mamma på HVB-hem (som förlorat vårdnaden till adams pappa) och isolerades från sina kompisar. Han fick INTE gå i skolan, eftersom socialtjänsten ansåg att han var en "pedofil". Hur nu en sjuåring kan vara pedofil.... Allt är i sin ordning menar du?
Ingen aning om vem hon är. Tycker inte det är så intressant att titta på traumatiserade människor ärligt talat. Det är mest tragiskt.
Japp men så här Kurre, folk kan tycka olika, och det är ok, det är vad denna tråden handlar om, du kan tycka vad du vill om det, jag gillar t ex inte fotboll, eller jag bryr mig snarare inte om det, jag är inte inne i Flashbacktrådar om fotboll och raljerar om vilken tråkig sport det är.
Detta är då en metafor, jag vet att du har problem med att förstå metaforer, men du kan ju försöka förstå någon annans perspektiv istället för som du håller på.
Eller kott och gott, kan du bara låta tråden vara, du är bortom all reson och läser inte ens vad folk skriver, du repeterar bara samma åsikt om och om igen och även om det kan vara underhållande att driva med dig ibland, så är du jävligt tröttsam i längden, rannsaka dig själv för en gångs skull i ditt liv.
Jag vill inte höra din trötta åsikt om soc för 1000e gången, så ska du inte bemöta vad jag skriver med ett faktiskt motargument och föra en dialog som en vuxen människa, gör oss alla en tjänst och gå och prata med ett träd eller nått istället.