2025-05-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Kajutafyllan sitter och har högtids mytomani hos en synnerligen bombad hona tillhörande nazzenytt. Att stollen inte ger sig? Ljuger så tungan svartnar. Kärringen är så korkad att hon sväljer allt mongot spyr ur sig. Måste vara sjuk. Återigen var han kursetta som röjdykare. Plus att han var den som gjorde att ny demokrati slog igenom. Fantastiskt!
Men hur kan man ha så låg självkritik? Varför vill man visa upp offentligt vilket misslyckat missfoster man är? Återigen berättar han om de hundratals miljoner han betalat i skatt! Och detta missfall lyssnar en del ännu mer lågbegåvade till?!

Det är ju inte Kajuta fyllot som är värst utan dårarna som sväljer allt skit han säger.
Ofattbart!!!😫
Citera
2025-05-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Det är ju inte Kajuta fyllot som är värst utan dårarna som sväljer allt skit han säger.
Ofattbart!!!😫

Det är ju du och din kompis Oldg som tar det på allvar eftersom ni måste kommentera det hela.
Vi andra ler lite åt det han säger och lämnar det utan några nämnvärda kommentarer.
Citera
2025-05-29, 21:44
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
Det är ju du och din kompis Oldg som tar det på allvar eftersom ni måste kommentera det hela.
Vi andra ler lite åt det han säger och lämnar det utan några nämnvärda kommentarer.

Så du menar att Bergmark inte har på twitter kontaktat Shemales? Inte har en fil för Shemales på sin dator? Inte har sagt "Vad gör det om jag gillar att få en dildo upp arslet"? Inte har har ett slav kontrakt med "dominitraix" kallad Chanette? O.s.v..... Vänligen påvisa att ovan påståenden är ljug!

Dessutom vilka är vi menar du? Menar du de sinnessvaga i Sekten som Bergmark tillhör? Du vet ingenting om Bergmark eller sekten men likväl skall du kommentera saker som du inte har förstånd till precis som resten av sekten. Men tillbe du "varseljesus" som du själv säger inte "vet något om eller känner...." Bevisar bara vilka dårar ni är som håller Bergmark om ryggen!

Dessutom kan du någon gång återkomma med fakta, inspelade uttalanden eller annat material än dina idiotiska tyckanden utan grund?
Senast redigerad av Oldg 2025-05-29 kl. 21:49.
Citera
2025-05-29, 22:08
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Jag säger bara att ta det inte på så stort allvar det han säger.

Lägg din tid på att lära dig att uttrycka dig mer på korrekt svenska.

Detta är en tråd om Håkan Bergmark och hans ljug, inte om det svenska språket eller eventuella stav- eller meningsbyggnads fel. Har du problem med språk bilden på Flashback så får du skapa en egen tråd för det.

Så du menar med ovan meningen "Jag säger bara att ta det inte på så stort allvar det han säger..." att Bergmark ljuger om allt han säger? Kan bara hålla med! Första gången du säger en sanning!!

Citat:
Ursprungligen postat av Oldg

Dessutom kan du någon gång återkomma med fakta, inspelade uttalanden eller annat material än dina idiotiska tyckanden utan grund?
Senast redigerad av Oldg 2025-05-29 kl. 22:14.
Citera
2025-05-29, 22:18
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Jag vill inte kalla det ljug, jag kallar det fantasier och otur när han tänker.

Så du menar alltså att han fanatiserar? Alltså ljuger om allt han säger? Att han har sådan OTUR att hans hjärnceller inte funkar så att han INTE fattar han ljuger?

Vilka andra mindre genomtänkta lögner/påhitt skall du kom med? Du har fortfarande inte inkommit med något material, länk eller annat som påvisar dina påståenden!!!!

Eller menar du att Bergmark lever i en fantasivärld? Kan bara hålla med! Det finns fler forum där man säger det! Finns även en tråd till på Flashback med hans fantasier och "oturliga lögner"........

Den person du beskriver lider alltså av mytomani. Gratulerar till att du har kommit till samma slutsats som resten av oss i tråden
Senast redigerad av Oldg 2025-05-29 kl. 22:25.
Citera
2025-05-29, 22:35
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Kajutafyllan sitter och har högtids mytomani hos en synnerligen bombad hona tillhörande nazzenytt. Att stollen inte ger sig? Ljuger så tungan svartnar. Kärringen är så korkad att hon sväljer allt mongot spyr ur sig. Måste vara sjuk. Återigen var han kursetta som röjdykare. Plus att han var den som gjorde att ny demokrati slog igenom. Fantastiskt!
Men hur kan man ha så låg självkritik? Varför vill man visa upp offentligt vilket misslyckat missfoster man är? Återigen berättar han om de hundratals miljoner han betalat i skatt! Och detta missfall lyssnar en del ännu mer lågbegåvade till?!

Bara rubriken till videon: "jag hade lika gärna kunnat bli stridspilot som dykare". Sammanfattar hela hans mytomani i en mening.

Vet inte riktigt heller vad hans lögner har för relevans i sammanhanget. Varför ska man lyssna på någon för att han varit stridspilot eller dykare för 40 år sedan? Vad ger det honom för trovärdighet i de samhällsfrågor han försöker ge svar på? En alkoholist som sitter och citerar öppen rysk propaganda är en alkoholist som sitter och citerar öppen rysk propaganda oavsett vad han gjorde för 40 år sedan.

Bästa citatet vid 8:50:
Citat:
nej men jag brukar inte skräda orden så mycket om alla bakgrunder jag har. Utan jag tycker att det räcker med, för det mesta, det vi gör [...]

Jo tjena!
Citera
2025-05-30, 00:09
Medlem
Citat:

Nu handlar inte tråden om mig.
Men jag tar inget av det Herr sjärtmark säger på allvar! Vad har du missat? 😂😂😂
Senast redigerad av Koktiskit 2025-05-30 kl. 00:28.
Citera
2025-05-30, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Fantastiskt intressant läsning.
Några få, en eller flera här, har satt i system att vända ut och in på en person för att göra mos av honom.
Han må ha ljugit om saker och ting. Det gör alla som skriver här också, varenda dag.
Men nu har man valt ut sitt mobboffer och man fortsätter på nästan daglig basis att ösa skit över honom.
Vilka små människor ni är, så ynkligt små. Jag har ett namn på personer som bär er åt som ni gör.
När det gäller att ge sig på Bergmark så är ni inget annat än levande negationer av alla mänskliga kvaliteter.

Jo vi är hemska och onda människor som mobbar en person som dagligen vräker ur sig skit och hånar och förlöjligar andra människor och går Rysslands ärenden.
Gör sig märkvärdig och profiterar på ett en otäck olycka med mängder av döda.
Förnekar Förintelsen och pissar på Svenska veteraner.
Hatar Bögar och Transor!
Påstår sig ha militära meriter han inte har men pissar på dem som har det på riktigt osv osv osv.
Listan är oändlig.

Men det är vi som är små människor? 🤮
Citera
2025-05-30, 00:19
Medlem
Citat:
Jag säger bara att ta det inte på så stort allvar det han säger.

Lägg din tid på att lära dig att uttrycka dig mer på korrekt svenska.

Du har alltså inget att komma med till Bög Håkans försvar?
Bara det vanliga sekt tramset!
Om vilket offer den stackars fjanten Håkan Sjärtis Bergmark är.
Är ju såååå synd om Rumpnisse..
Citera
2025-05-30, 00:22
Medlem
Citat:
Jag vill inte kalla det ljug, jag kallar det fantasier och otur när han tänker.

Och vad är skillnaden på Ljug och Fantasier? 😂😂😂
Citera
2025-05-30, 02:41
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Åter igen du har fått information, samt fått utpekat på vilka sidor information och du vet var du skall göra, vilket du inte gör trots flertalet uppmaningar d.v.s. sök i och läs tråden! Du har nu ställt samma fråga igen och igen och igen.!

Uppenbarligen har du missat att jag ställer nya frågor.
Har aldrig läst något om peruker här.
Ser heller inte kopplingen mellan HB:s påstådda sexualliv och det han tar upp vad gäller politik.
Citera
2025-05-30, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Nu handlar inte tråden om mig.
Men jag tar inget av det Herr sjärtmark säger på allvar! Vad har du missat? 😂😂😂

Varför kallar du honom då för stjärtmark?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in